Of je houdt gewoon je mond.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
ik heb veel fouten gemaakt tijdens mij omzwervingen hier op fok en in dit topic, maar ik geloof dat ik altijd nog wel de titel juist had
*pakt stenen en gooit ze naar het grote opgeblazen hoofd van BB_Koning*
of
*wijst en lacht BB_Koning uit*
een van de twee degene die valser is mag je uitkiezen.
Nee hou jij het maar bij je TvT homoquote:
Nee, maar dat ga jij hem vast vertellenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
weet die slet van je al dat hij niet meer belangrijk voor je is en dat je het ondertussen met een zwik anderen hebt gedaan?
jij komt naar de meet?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen idee. Ook geen behoefte om het uit te proberenIk heb nog nooit meer gedronken dan 1 flesje Safari Luna.
Nee joh, daar mag ik helemaal niet meer naar toe.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hou jij het maar bij je TvT homo
Als je goed op Fok had rond gezworven dat had je de strekking van deze Topic Titel van BB_Koning juist direct WEL begrepen !!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
ik heb veel fouten gemaakt tijdens mij omzwervingen hier op fok en in dit topic, maar ik geloof dat ik altijd nog wel de titel juist had
*pakt stenen en gooit ze naar het grote opgeblazen hoofd van BB_Koning*
of
*wijst en lacht BB_Koning uit*
een van de twee degene die valser is mag je uitkiezen.
Die jongen is ook helemaal niet leukquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, daar mag ik helemaal niet meer naar toe..
Hoe oud is-ie? 17? 16?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* de konmar-knul herkent me ook nog:
is die jongen met wie je vaak bent je vriend? x
Ik denk dat hij doelt op het evrgeten van [homo] 1608quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je goed op Fok had rond gezworven dat had je de strekking van deze Topic Titel van BB_Koning juist direct WEL begrepen !!![]()
Nee, het is een sukkel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen is ook helemaal niet leuk
19quote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe oud is-ie? 17? 16?.
De bloemenwinkel op het hoekje van de kleine berg daarzo?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, het is een sukkel..
De blonde jongen van de bloemenwinkel een eind verderop is veel schattiger..
dus ik mag het hem vertellen!?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga jij hem vast vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |