Of je houdt gewoon je mond.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
ik heb veel fouten gemaakt tijdens mij omzwervingen hier op fok en in dit topic, maar ik geloof dat ik altijd nog wel de titel juist had
*pakt stenen en gooit ze naar het grote opgeblazen hoofd van BB_Koning*
of
*wijst en lacht BB_Koning uit*
een van de twee degene die valser is mag je uitkiezen.
Nee hou jij het maar bij je TvT homoquote:
Nee, maar dat ga jij hem vast vertellenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
weet die slet van je al dat hij niet meer belangrijk voor je is en dat je het ondertussen met een zwik anderen hebt gedaan?
jij komt naar de meet?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen idee. Ook geen behoefte om het uit te proberenIk heb nog nooit meer gedronken dan 1 flesje Safari Luna.
Nee joh, daar mag ik helemaal niet meer naar toe.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hou jij het maar bij je TvT homo
Als je goed op Fok had rond gezworven dat had je de strekking van deze Topic Titel van BB_Koning juist direct WEL begrepen !!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
ik heb veel fouten gemaakt tijdens mij omzwervingen hier op fok en in dit topic, maar ik geloof dat ik altijd nog wel de titel juist had
*pakt stenen en gooit ze naar het grote opgeblazen hoofd van BB_Koning*
of
*wijst en lacht BB_Koning uit*
een van de twee degene die valser is mag je uitkiezen.
Die jongen is ook helemaal niet leukquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, daar mag ik helemaal niet meer naar toe..
Hoe oud is-ie? 17? 16?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* de konmar-knul herkent me ook nog:
is die jongen met wie je vaak bent je vriend? x
Ik denk dat hij doelt op het evrgeten van [homo] 1608quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je goed op Fok had rond gezworven dat had je de strekking van deze Topic Titel van BB_Koning juist direct WEL begrepen !!![]()
Nee, het is een sukkel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen is ook helemaal niet leuk
19quote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe oud is-ie? 17? 16?.
De bloemenwinkel op het hoekje van de kleine berg daarzo?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, het is een sukkel..
De blonde jongen van de bloemenwinkel een eind verderop is veel schattiger..
dus ik mag het hem vertellen!?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga jij hem vast vertellen
Nah und.....quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het evrgeten van [homo] 1608![]()
Nee, verder terug, nog bij de Hoogstraat.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bloemenwinkel op het hoekje van de kleine berg daarzo?
Ik heb niks te vertellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
dus ik mag het hem vertellen!?
Echt dus niet jij mag het hem vertellen.
Zit daar een bloemenwinkel?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, verder terug, nog bij de Hoogstraat..
Heb al reportdinges gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar uhm, de TT heeft geen nr d'rin.
Dan snappe de dommerikje sonder ons niet dat het volgende topic 1609 wordt.
Of 1608, anagezien deze echt nummerloos is
Hij's best cutequote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach... Voor een keertje tussendoor kan het wel..
Goed zo meid, trots op jequote:
Nou ja, anyway, ehm... dus. Enzo. Maar eh...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit daar een bloemenwinkel?
*denkt denkt denk* Kant van de AH of de TvT?
Ja hallo, als ik 't niet weet kan ik 'm toch ook nooit opzoeken en zoenenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, anyway, ehm... dus. Enzo. Maar eh...
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
LuQas valt net als Ang3l (en CDP?) op presentatoren?
Je vergeet volgens mij nog namen in dit lijstjequote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
Die weet ik dan weer wel te zitten (maar daar kom ik dan weer nooit)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
En die ene jongen van Replay is ook wel aardig..
Ik zie alleen dat ze een vacature hebben, dus misschien gaat-ie wel weg. Want Harold is het niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten (maar daar kom ik dan weer nooit)
Nou, niet in het algemeen hoor, maar ik word altijd een beetje giechielig als hij op tv is.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
Moet ik weer beginnen over, uhm, die vreind van me met een beter lichaam die je meer te bieden heeftquote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hier woon ik straks bij om de hoek
TU Delft?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hier woon ik straks bij om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |