Dit was trouwens wel gebeurd in Engeland na de snookerfinale van Dennis Taylor tegen Steve Davis.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[ANP]
100 miljoen Koreanen hebben hun plas opgehouden tijdens de race van hun short-track held. Na afloop van de race ging iedereen massaal naar de WC met als gevolg dat de rioleringen overliepen en wasbakken met bruin water werden overspoelt.
lang geleden, maar dat was ook wat zeg (niet dat ik het toen bewust meegemaakt heb)quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit was trouwens wel gebeurd in Engeland na de snookerfinale van Dennis Taylor tegen Steve Davis.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[ANP]
In zuid - Korea is de watertoevoer gestopt. Elke maatschappij heeft de riolering extra beveiligd. 100 miljoen Koreanen hebben hun plas opgehouden tijdens de race van hun short-track held. Na afloop van de race ging iedereen massaal naar de WC met als gevolg dat de rioleringen overliepen en wasbakken met bruin water werden overspoelt.
Chong Kong Tong heeft voor morgen een nationale noodverordening uitgegeven, en de TV-maatschappijen verboden herhalingen uit te zenden.
Dinsdag wordt echter de nationale plasdag. De regering hoopt dan de rioleringen er op voorbereid te hebben.
Bruin kraanwater is echter niet te voorkomen, aldus de Koreaanse woordvoerder.
Er zijn altijd mensen die in een wasbak poepen, dat is niet te voorkomen
Vergeef me m'n onwetendheid, op welke dagen/tijden is Liesbeth weer aan de beurt? Ik zag daarstraks wel even dat ze 3e werd.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Falco het volgende:
Yup. Liesbeth Mau-Asam nog twee keer, Kerstholt en Juffermans nog één keer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
Lees net da Juffermans door een eigen fout niet toegevoegd kon worden aan de finale.
Nadat hij door de belg uit de wedstrijd gereden was, heeft hij vergeten om alsnog door de finish te komen. Kennelijk moet je alsnog finishen om toegevoegd te kunnen worden.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
Lees net da Juffermans door een eigen fout niet toegevoegd kon worden aan de finale.
Nadat hij door de belg uit de wedstrijd gereden was, heeft hij vergeten om alsnog door de finish te komen. Kennelijk moet je alsnog finishen om toegevoegd te kunnen worden.
De jury kan beslissen dat je waarschijnlijk 2e was geworden en je daardoor door laten gaan, dat kan alleen niet als je de race niet hebt uitgeschaatst. Kwestie van een keertje het regelboek lezen en onthouden op het moment dat je het nodig hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]Dan was 'ie 5e (?) geworden in de halve finale, dat was toch niet genoeg.
Ik neem aan dat als je de olympische finale mist door zo'n fout, je toch best wel een slechte nacht zult hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
De jury kan beslissen dat je waarschijnlijk 2e was geworden en je daardoor door laten gaan, dat kan alleen niet als je de race niet hebt uitgeschaatst. Kwestie van een keertje het regelboek lezen en onthouden op het moment dat je het nodig hebt
ah het is ook op ES met ADHD-Benquote:
kanaal 5quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef TheVulture het volgende:
ik krijg ijshockey op de stream van de shorttrack
Ik ben er nog!quote:
Ja, zo krijg je wel erg veel vulling en minder boeiende ritten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Beetje belachelijk die heats van 3 man... doe dan een paar heats minder en stop er 5 bij elkaar
Beide moet tie kunnen pakken. Geen grote jongens in ieder geval..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de kansen van Kerstholt, is de tweede plek haalbaar... ken die Rus en die Oekraiener niet
goeie tip!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef komrad het volgende:
ja kan ook gewoon eurosport aanzetten
het gebeurt af en toe wel hoor. maar is geen standaardtactiek neequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nooit zo goed dat er iemand niet als een haas vandoor gaat in het eerste rondje... als je uithoudingsvermogen hebt is dat toch een mooie tactiek lijkt me
dat is een logische verklaring inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef wdn het volgende:
TV: dat hou je niet vol. Je kunt met alleen bochten niet de hele rit voluit want je vliegt de baan uit.
Sneller = grote rondjes.
Wie weet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat Apollo maar als een raket mag ontploffenen vallen
Er wordt iemand gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
wombcat: nee WELKE sport
Is der ergens Curling want de mannen zijn bezig.
Helaas de nederlanderquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er wordt iemand gediskwalificeerd.
Jaja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
wombcat: nee WELKE sport
Is der ergens Curling want de mannen zijn bezig.
't gaat er wel vaak raar aan toe ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me ook zo'n frustrerende sport om te doen... je moet wel zoveel mazzel hebben wil je hier succes halen.
Waarom doen duitsers het dan zo slecht vraag je je dan af.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef wdn het volgende:
Nee je moet zorgen dat een ander je duwt en dan een schwalbe uitvoeren
Nou ja, die vorige keer was gewoon heel stom van onze landgenoot.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Onbegrijpelijk... hebben we als NL in Shorttrackland iets misdaan?
duitsers zijn er vast heel goed inquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef wdn het volgende:
Nee je moet zorgen dat een ander je duwt en dan een schwalbe uitvoeren
200 pas?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er gelijk klaar mee met deze sport....
off-topic: 200ste post vandaag
hoeveel heb jij er dan?quote:
het gaat toch niet over shorttrackquote:
ES is livequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Die belg gaat er hard vandoor
nu op NOS, is zeker een herhaling, want hij was toch al uitgeschakeld?
fuck da's veul...quote:
Jij krijgt vanavond nog een verassing te zien, maar laten we dit in het daarvoor bestemde topic voortzettenquote:
Die chinezen winnen toch welquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef snellejelle het volgende:
het was weer onzin
btw, ijshockey op nos, live
Spannend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij krijgt vanavond nog een verassing te zien, maar laten we dit in het daarvoor bestemde topic voortzetten
met z'n tweeen, rijden voor de plaatsen van nietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
Japan kickt Italië eruit.
Gevolg Japan disqualified en Italië wordt toegevoegd aan de finale, die nu dus met 5 landen verreden gaat worden. Dat zijn dus 20 rijders, en een chaos is dus wel weer mogelijk.
Ander gevolg is dat de B-finale alleen door Duitsland en Australië gereden wordt.
Lekker rustig![]()
Kan je je voorstellen wat er zou gebeuren als in de andere halve finale hetzelfde was gebeurd. Dan heb je zes landen in de finale. Erg vreemd dat shorttrack relay.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
Japan kickt Italië eruit.
Gevolg Japan disqualified en Italië wordt toegevoegd aan de finale, die nu dus met 5 landen verreden gaat worden. Dat zijn dus 20 rijders, en een chaos is dus wel weer mogelijk.
Ander gevolg is dat de B-finale alleen door Duitsland en Australië gereden wordt.
Lekker rustig![]()
Geen idee, ES zend het nu uit, dadelijk na de break waarschijnlijk de 1000m mannenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef komrad het volgende:
netjes van haar, wanneer is de halve finale? zend NED 2 dat dan wel uit?
En nu de 1000m shorttrackquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
ES is op dit moment weer hockey aan het uitzenden
En nu hopen op meer, de Nederlanders doen hier in elk geval goed mee deze Spelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef MissHobje het volgende:
Liesbeth MAU ASAM zich net geplaatst heeft voor de semi-final 1 om 20.46
Nu hopen dat ze erdoor komt
Al een tijdje hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:25 schreef komrad het volgende:
nu op tv
Is al 10 minuten op ES hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:25 schreef komrad het volgende:
nu op tv
28 pasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Carta, die is inmiddels ook al 48 ofzo
ik dacht ook dat hij ouder was ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het lijkt of 'ie al eeuwen meedoet.
Dat is toch de broer van de langebaan schaatser ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Carta, die is inmiddels ook al 48 ofzo
dit is Fabio, Davide is zijn broer jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat is toch de broer van de langebaan schaatser ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef Falco het volgende:
Wat zijn die Koreanen toch geniaal! Ohno gelukkig 3e.
1 2 Korea bij de vrouwen. Er is er eentje gediskwalificeerd. Brons dus naar de Chinese.quote:
Dat wordt idd wel spannend. Grote chaos waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
1 2 Korea bij de vrouwen. Er is er eentje gediskwalificeerd. Brons dus naar de Chinese.
1 JIN Sun-Yu KOR 2:23.494
2 CHOI Eun-Kyung KOR 2:24.069
3 WANG Meng CHN 2:24.469
Ik dacht de relay finale bij de mannen dit weekend was, maar zie nu pas dat het ergens aan het eind is van de Spelen. Ik was zo benieuwd hoe dat nou gaat met 5 x 4 man op de baan, maar dus nog even wachten.![]()
Je komt gewoon ogen te kort bij de relays. Het is op de een of andere manier ook hypnotiserend als je er te lang naar kijkt, al die bewegende poppetjes op het ijs. Megaklus om het als official allemaal te kunnen bijhouden.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat wordt idd wel spannend. Grote chaos waarschijnlijk.![]()
Als er 2 vallen dan wordt het inderdaad wel makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Makkelijke kwalificatie voor die Italiaan en Chinees.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bruce117 het volgende:
Die Chinees was wel erg met zijn handjes bezig
Einde oefening ook voor hem.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bruce117 het volgende:
Die Chinees was wel erg met zijn handjes bezig
Neeee, het scheelde maar 3 minutenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Bruce117 het volgende:
Ik dacht echt het verhaal van Bradbury komt eraan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Bruce117 het volgende:
Er komen vanavond nog wel een aantal mooie wedstrijden.
Ik hoopte op een Bradbury'tje, maar helaasquote:
de finale is met 5. 1 DSQ dus..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef MiLalaa het volgende:
zijn die andere allemaal al geDQ'd ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef MiLalaa het volgende:
zijn die andere allemaal al geDQ'd ofzo?
Of om het jaar wisselenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:54 schreef snellejelle het volgende:
"misschien hebben ze onderling de afspraak gemaakt het olympisch diploma te delen"![]()
![]()
ik de voorkant, jij de achterkant
iedereen moet als eerste in de eerste bocht zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
WTF doen die gasten, wacht gewoon meer dan 1 tel.
casey fitzrandolphquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Dit was ook vals van Ono
Nee grote klassequote:
goed idee. en ze doen het directquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef MiLalaa het volgende:
Mooi. Nu nog graag de start herhalen
Als je vals start dan kan ik het ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef snellejelle het volgende:
hoe belangrijk is die start dan he.
Ik mag hem niet. Irritant ventje lijkt het me. Maar eigenlijk is het toch wel goed. Kunnen die Amerikanen dwepen met hem en hebben ze minder aandacht op schaatsen, want mên wat lees ik toch veel onzin op Amerikaanse sites over het schaatsenquote:
Het heeft veel weg van een valse start ja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je vals start dan kan ik het ook.
Nou ja bij wijze van spreken dan
Had ik toch gelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Dit was ook vals van Ono
Moet je BBC kijken, die kennen heel Kevin en Cindy nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
aha, amanda overland. het zusje van kevin en cindy. dat heb ik ook pas 100 x gehoord dit toernooi.
Ook al zo'n stom kreng. Hopelijk verliest zequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
aha, amanda overland. het zusje van kevin en cindy. dat heb ik ook pas 100 x gehoord dit toernooi.
je ne parle pas anglaisquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je BBC kijken, die kennen heel Kevin en Cindy niet.
Bovendien een paar seconden sneller.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
Weet iemand of er nu protest komt wat betreft Apolo Anton Ohno?
Ben zegt van nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
Gaat niet meer gebeuren, volgens BvdBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
Hij verzamelt dubieuze medaillesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
Moet je nou echt blij zijn met die medaille die je gehaald hebt met een dikke valse start
Ieder zijn hobby..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij verzamelt dubieuze medailles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |