Of om het jaar wisselenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:54 schreef snellejelle het volgende:
"misschien hebben ze onderling de afspraak gemaakt het olympisch diploma te delen"![]()
![]()
ik de voorkant, jij de achterkant
iedereen moet als eerste in de eerste bocht zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
WTF doen die gasten, wacht gewoon meer dan 1 tel.
casey fitzrandolphquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Dit was ook vals van Ono
Nee grote klassequote:
goed idee. en ze doen het directquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef MiLalaa het volgende:
Mooi. Nu nog graag de start herhalen
Als je vals start dan kan ik het ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef snellejelle het volgende:
hoe belangrijk is die start dan he.
Ik mag hem niet. Irritant ventje lijkt het me. Maar eigenlijk is het toch wel goed. Kunnen die Amerikanen dwepen met hem en hebben ze minder aandacht op schaatsen, want mên wat lees ik toch veel onzin op Amerikaanse sites over het schaatsenquote:
Het heeft veel weg van een valse start ja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je vals start dan kan ik het ook.
Nou ja bij wijze van spreken dan
Had ik toch gelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Dit was ook vals van Ono
Moet je BBC kijken, die kennen heel Kevin en Cindy nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
aha, amanda overland. het zusje van kevin en cindy. dat heb ik ook pas 100 x gehoord dit toernooi.
Ook al zo'n stom kreng. Hopelijk verliest zequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
aha, amanda overland. het zusje van kevin en cindy. dat heb ik ook pas 100 x gehoord dit toernooi.
je ne parle pas anglaisquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je BBC kijken, die kennen heel Kevin en Cindy niet.
Bovendien een paar seconden sneller.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
Weet iemand of er nu protest komt wat betreft Apolo Anton Ohno?
Ben zegt van nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
Gaat niet meer gebeuren, volgens BvdBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
Hij verzamelt dubieuze medaillesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
Moet je nou echt blij zijn met die medaille die je gehaald hebt met een dikke valse start
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |