het gebeurt af en toe wel hoor. maar is geen standaardtactiek neequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nooit zo goed dat er iemand niet als een haas vandoor gaat in het eerste rondje... als je uithoudingsvermogen hebt is dat toch een mooie tactiek lijkt me
dat is een logische verklaring inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef wdn het volgende:
TV: dat hou je niet vol. Je kunt met alleen bochten niet de hele rit voluit want je vliegt de baan uit.
Sneller = grote rondjes.
Wie weet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat Apollo maar als een raket mag ontploffenen vallen
Er wordt iemand gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
wombcat: nee WELKE sport
Is der ergens Curling want de mannen zijn bezig.
Helaas de nederlanderquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er wordt iemand gediskwalificeerd.
Jaja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
wombcat: nee WELKE sport
Is der ergens Curling want de mannen zijn bezig.
't gaat er wel vaak raar aan toe ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me ook zo'n frustrerende sport om te doen... je moet wel zoveel mazzel hebben wil je hier succes halen.
Waarom doen duitsers het dan zo slecht vraag je je dan af.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef wdn het volgende:
Nee je moet zorgen dat een ander je duwt en dan een schwalbe uitvoeren
Nou ja, die vorige keer was gewoon heel stom van onze landgenoot.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Onbegrijpelijk... hebben we als NL in Shorttrackland iets misdaan?
duitsers zijn er vast heel goed inquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef wdn het volgende:
Nee je moet zorgen dat een ander je duwt en dan een schwalbe uitvoeren
200 pas?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er gelijk klaar mee met deze sport....
off-topic: 200ste post vandaag
hoeveel heb jij er dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |