quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef PeRi het volgende:
Claudia?
Herman zag ik vandaag nog op een regionale zender, zat hij in de aprés ski hut mee te dansen op een optreden van Peter Beensequote:Op zondag 12 februari 2006 22:44 schreef jessjuh het volgende:
Die Claudia heb ik volgens mij gemist maar de foto zegt al genoeg. Om Herman heb ik echt in een scheur gelegen.
Sorry hoor maar waarom kijk je daarnaar? :Squote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Claudia!![]()
Met d'r toffe nieuwe kleren.![]()
En Herman was vannacht nog op tv, bijChristine van der Horst
.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sorry hoor maar waarom kijk je daarnaar? :S
Shit gemist, dat is volgens mij echt hilarische tvquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Claudia!![]()
Met d'r toffe nieuwe kleren.![]()
En Herman was vannacht nog op tv, bijChristine van der Horst
.
Mag ik straks met je op de fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef chansadres het volgende:
Ze wilde ook nog wat vragen aan Martijn.
CLaudia: Martijn, mag ik....
Martijn: We gaan naar de kijkersminuut... Zoeff....
Meesterlijk
Ik zou ook zijn weggelopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag ik straks met je op de foto
zei ze
Ik begin de gelijkenis met de Jamba-kikker steeds meer te zienquote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds aan het feesten![]()
Meest interessante stukje wat ik op dit forum heb gelezenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Lap
quote:
Nu weten we het wel hoor, die post komt iets te vaak voorquote:
Deed Boris niet exact hetzelfde? met z'n Sofuja oidquote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ze staat op haar opleiding en bij Idols bekend als ‘de jazz-chick’, want in dat genre ligt haar hart. ,,Ella Fitzgerald, Dianne Reeves en Ray Charles zijn mijn voorbeelden. Later wil ik vooral richting soul en funk gaan, mét een jazzy geluid.”
jah volgens mij wel.... dus dat wordt nietsquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Deed Boris niet exact hetzelfde? met z'n Sofuja oid
Hij is wel realistisch.quote:Harm ('Ik had toch op die kruk moeten zitten?!') redde het op zijn branie en zijn ogenschijnlijk in Idols misplaatste aanwezigheid.
IDD OPZOUTEN MET DIE HARM! TALENTLOZE KNEUS!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, nu moet alleen zijn afwezigheid nog realiteit worden.
Harm is soms best grappig, zonder dat dat echt zijn bedoeling is. Raffaëla doet juist heel erg haar best om grappig te zijn, maar komt vaak nogal irritant over.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
Volgens mij snapt hij er zelf ook helemaal niks van dat ie er nog in zit
"De wereld is gek......en wij doen gewoon mee"
Das het leuke van Harm idd, die onbedoeld grappige opmerkingen (en onbedoeld grappige optredens). 100% harm.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm is soms best grappig, zonder dat dat echt zijn bedoeling is. Raffaëla doet juist heel erg haar best om grappig te zijn, maar komt vaak nogal irritant over.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Om het nog maar even te zeggen; ik vind Raffaela totaal niet irritant. Harm des te meer. Zijn hele instelling doet mijn nekharen overeind staan.
Ik had haar ooit op de 3e plaats, maar daarna is ze hard naar beneden gegaan door slecht te zingen en vooral door ongelofelijk nep, kinderachtig, irritant en dom te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef chansadres het volgende:
Raffa veroorzaakt juist het het tegenovergestelde bij me.
Ze staat al al sinds Liveshow 1 bij mij op de vertrekplaats maar ze snapt de hint denk ik niet
Qua zang kan ik 'r niet op de onderste plek zetten. Ze zingt regelmatig goed. Alleen verpest ze het bij mij, idd, net wat je zegt, door dat irritante gespeelde irritante gedoe ernaast. Ze is goed bezig door de mand te vallen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik had haar ooit op de 3e plaats, maar daarna is ze hard naar beneden gegaan door slecht te zingen en vooral door ongelofelijk nep, kinderachtig, irritant en dom te doen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef Californian_dreamer het volgende:de I hate raffaëla kant natuurlijk, of niet erik?
quote:ze is naar mijn mening de op een na slechtste kandidaat die er nog over is. (was een week eerder nog Ellen)
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef Californian_dreamer het volgende:blij dat je het met me eens bent
* Tha_Erik overweegt...quote:
Ik zal er bij jou ook nooit smaak ingeramd krijgen he?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik overweegt...![]()
Nog minder nu..
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou ook nooit mijn smaak ingeramd krijgen he?
Om één bepaalde kwestie gata het hier hequote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
ach ja, ieder zijn mening...maar om nou te zeggen dat je het nooit met me eens bent...![]()
ach, hij is nog jong, smaak ontwikkeld zich hopelijk nog welquote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou ook nooit smaak ingeramd krijgen he?
ja, weet ik, ben je gewoon aan het pesten johquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om één bepaalde kwestie gata het hier he.
Ik kan je makkelijk aanquote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, weet ik, ben je gewoon aan het pesten joh![]()
Wel lief doen de 4e maart hequote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan je makkelijk aan. Kom maar op!
![]()
Ik ben op het forum duidelijk minder verlegen dan in het echtquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
geloof me, ik heb nu mijn weerwoord wel klaar, maar ben eigenlijk heel verlegen
Jij samen met een hoop anderen hier op het forum.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben op het forum duidelijk minder verlegen dan in het echt. En op het forum voel ik me een stuk groter dan in het echt
.
Dan moeten we voor jou oppassenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef jessjuh het volgende:
Ik heb in t echt ook net zo'n grote mond hoor
Hahahaha als je lief bent dan bijt ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moeten we voor jou oppassen.
Prrrrrrquote:Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Hahahaha als je lief bent dan bijt ik niet
Nou ja, die ronde moet nog komen, dat weten we dus nog niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb alle filmpjes terug bekeken van de NL-ronde van Idols2 en toen was alles zoo veel beter dan nu![]()
Ik heb het meer over het programma zelf, de sfeer, kandidaten, kwaliteit van performances..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou ja, die ronde moet nog komen, dat weten we dus nog niet.
De Blue Roomquote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het programma zelf, de sfeer, kandidaten, kwaliteit van performances..
Ja ik weet niet, heb het gevoel dat de kandidaten toen echt persoonlijkheden op zich waren, terwijl ik nu alleen Harm dat echt vind en zelfs die is niet zo uitgesproken. Nu is iedereen zo.. saaiquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
De Blue Room.
En qua kandidaten valt het wel mee tochToen hadden we JK, Erik, Alice.
Nu hebben we Harm, Serge, ........
wie is Scott Savol?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg bij Harm nu een beetje Scott Savol idëeen
Scott Savol was een matige zanger met een vervelende uitstraling die oa dankzij een website: www.votefortheworst.com erin werd gehouden tot ver i/d liveshowsquote:
Wikipedia zegt dit.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Scott Savol was een matige zanger met een vervelende uitstraling die oa dankzij een website: www.votefortheworst.com erin werd gehouden tot ver i/d liveshows![]()
Ik hoor van steeds meer mensen idd dat ze op Harm stemmen omdat ie zo anti-Idols is..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat meen je niet ok.... ik ga thuis even kijken
Ja, dat vind ik dus echt een walgelijke reden om op iemand te stemmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoor van steeds meer mensen idd dat ze op Harm stemmen omdat ie zo anti-Idols is..
Ik ook hoor..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus echt een walgelijke reden om op iemand te stemmen.
Ik blijf hopen, maar eigenlijk ook niet, want als de jury iemand de grondin boort heeft dat vaak een averechts effect op het publiek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, dan nog, waarom kreeg ie dan toch regelmatig (naast het steeds vergeten van zn tekst) best goeie reacties van de jury (relatief gezien). Hij is nog niet echt unaniem afgefikt.
[HJ-modus]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf hopen, maar eigenlijk ook niet, want als de jury iemand de grondin boort heeft dat vaak een averechts effect op het publiek.
[Eric-modus]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[HJ-modus]
Wel genuanceerd de grond in boren
[/HJ-modus]
Nadat Jerney of HJ dit gezegd heeft uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[Eric-modus]
Het was eigenlijk niet zo goed. Jammer, je kan beter. Het was nog wel om aan te horen, maar het was niet zo heel goed.
[/Eric-modus]
Ja, en met een enigszins excuserende blik op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nadat Jerney of HJ dit gezegd heeft uiteraard.
Idd! Waar is ze?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Kirstenn het volgende:
Foto's Idols bij Premiere van Cabaret;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar waar is FLOORTJE?![]()
Ik miste r al!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
harm ziet er nooit leuk uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Harm is wel de enige die er niet leuk uitziet, qua gezicht en kleding.
Ja waar is ze?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt idd alsof ie eigenlijk niet in de opnames hoordequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Harm is wel de enige die er niet leuk uitziet, qua gezicht en kleding.
Vreemd dan jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
ze was er toch wel bij, bij rtl boulevard spraken ze nog met haar, dus waarom staat ze niet op de foto's?
die van angelique is mooi!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hebben ze lelijke kettingen, en dan vooral Ellen.
Ja, maar dat bontjequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Harm dr anders best poepiesjiek uitzien. Ik vind het wel kunnen! En die jongen ken ik ergens van.
* Tha_Erik zet tv aan, spiegeltje goed zet, en doorpost.quote:
Zo erg was het toch niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoef die ellende van afgelopen keer niet weer te zien..
Verder is er echt geen kont op de tv![]()
Leuk moment jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef Svensational het volgende:
Whehe, het blijft leuk dat die muziek uitviel!
Nou, wat denk je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet Jim in dit topic?
Als het Ellen is, dan moet je ook nog even luisteren, en eigenlijk Raffaela ook. Blijf gewoon kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
wei komt er na serge?
als het angelique is dan blijf ik nog even.... ik wil even snel in bad duiken
Raffaëlaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
wei komt er na serge?
Mareshaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
De WINNARES van het Idols Tournament is......
Ze was er wel gewoon, maar heb bijna alle foto's op de site van premiere bekeken en ik zie haar nergensquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
misschien was ze ziek?
Misschien heeft ze zelf de foto's gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ze was er wel gewoon, maar heb bijna alle foto's op de site van premiere bekeken en ik zie haar nergens![]()
?quote:
Die foto's zijn gwn door pers gemaakt denk ik.. heb ze van www.premierecabaret2006.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zelf de foto's gemaakt.![]()
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wtf doet zij daar nou weer?
Het blijft een mooi moment.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef -Hans- het volgende:
" en de persoon die Idols moet verlaten is..... "
" SERGE "
deze?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef chansadres het volgende:
Floortjes gezicht spreekt in die cap boekdelen
Ja, goeie caps. Hoe die gezichten van Ellen en Serge steeds meer veranderen, geweldig!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef Lynx666 het volgende:
Iedereen is geschokt.... Je voelde het door de zaal gaan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef chansadres het volgende:
Ik weet het, het is een vloek zegening van haar
Dat woord zocht ik inderdaad! SNel even edittenquote:
waar is dit van?quote:
Musical Awards van twee jaar terugquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar is dit van?
het is trouwens![]()
post maar wat leuks dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Musical Awards van twee jaar terug.
Heb nog veeeeel meer.
Bij Apres toi? Das Nance.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Van wie was dat commentaar op het eind?
Bekende musicalnummer schrijven, ben z'n naam kwijt, onder andere van dit nummer, die was dus bij die show.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
Nee, die van de Musical awards...
Andrew Lloyd Webber.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Bekende musicalnummer schrijven, ben z'n naam kwijt, onder andere van dit nummer, die was dus bij die show.
Mwah...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dat doet Dewi mooier![]()
Beautiful
zeker wel!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dat doet Dewi mooier![]()
Beautiful
is alleen 2003 kan niet 2004 zien.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef BVO het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols_2003/archief/
http://www.rtl.nl/shows/idols/archief/quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef J-net het volgende:
[..]
is alleen 2003 kan niet 2004 zien.....
Een mooie dag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef WithMe het volgende:
Vanavond een Idols-uitzending zonder Serge! Nou ja, zonder optreden van Serge. Voor het eerst sinds 10 december!
Wie zal er vanavond uitgaan? Ik gok op: Harm of Ellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef WithMe het volgende:
Vanavond een Idols-uitzending zonder Serge! Nou ja, zonder optreden van Serge. Voor het eerst sinds 10 december!
Ik heb een voorgevoel dat er geen 4 vrouwen zullen overblijven. Ik ben bang dat Ellen vanavond vertrekt, maar ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie zal er vanavond uitgaan? Ik gok op: Harm of Ellen.
Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen. Harm is trouwens erg populair bij het publiek, maar ja, dat was Serge ook en die is er niet meer bij. Als Harm vanavond weer zijn tekst kwijt is dan is het einde verhaal, denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik heb een voorgevoel dat er geen 4 vrouwen zullen overblijven. Ik ben bang dat Ellen vanavond vertrekt, maar ik hoop het niet.
Harm heeft op één of andere manier heel veel krediet opgebouwd bij de fans. Als hij zijn optreden tekstmatig verprutst wordt hem dat vergeven omdat zijn uitstraling toch een grote groep mensen blijft aanspreken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen. Harm is trouwens erg populair bij het publiek, maar ja, dat was Serge ook en die is er niet meer bij. Als Harm vanavond weer zijn tekst kwijt is dan is het einde verhaal, denk ik.
Dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ik hoop vanavond op mooie noten en lekkere beelden![]()
En dan hoor ik soms dat ik eeen te fanatieke Raff-fan benquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die daarvoor kan zorgen ja
Je bent een te fanatieke Raff-fan in de verkeerde topicsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan hoor ik soms dat ik eeen te fanatieke Raff-fan ben.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die daarvoor kan zorgen ja
Ohja, dat was hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent een te fanatieke Raff-fan in de verkeerde topics
Ik vind het vermakelijker dan 1 helft van je hemd uit je broek bij I-Jayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is zijn handelsmerk geworden [afbeelding]
Ik vind Nederlandstalig juist interessant. Het wordt nu veel duidelijker of de kandidaten een goede uitspraak en tekstbeheersing hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Vanavond Nederlandstalig.Ik denk dat ik het maar wat op de achtergrond zet ofzo.
Dat is waar, maar dat mag de jury beslissen. Ik heb een gezonde afkeer van Nederlandstalige muziek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandstalig juist interessant. Het wordt nu veel duidelijker of de kandidaten een goede uitspraak en tekstbeheersing hebben.
Daar sta ik helemaal achterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:08 schreef Timmai het volgende:
Floortje moet echt Vlieg met me Mee nog een keer doen
Nu je het zegt, ja!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
Do? in het nederlands? kan me alleen maar een duet met Marco Borsato bedenken, en dat is moeilijk in je eentje (verder denk ik dat je wel gelijk hebt)
Die twee en Vlieg met me mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De zee.
Nu dat jij er bent.
Meer weet ik er niet.
Ohja, die ken ik ook welquote:
Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat er iemand iets van. Guus
. zingt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...
Whehehe en dan spontaan toch de helft vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik loop hier alleenquote:
DIe goede oude tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij Idols 2 zaten we nu altijd naar de generale zonder geluid te kijken..dat was leuk
ja, waar is dat gebleven?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij Idols 2 zaten we nu altijd naar de generale zonder geluid te kijken..dat was leuk
Die had ik toch allang ingevuldquote:
Ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zou iemand Alain Clark - Heerlijk doen?
Angeliquequote:
Ik lig altijd zo in een deuk om dat liedjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZJNMK is lief!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zolang Maud's Zoals Je Naar Me Kijkt maar vermeden word
Maud - Moe mag wel
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had ik toch allang ingevuld
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Harm vind ik niet zo'n Idol type, en daarom vind ik het eigenlijk wel lachen dat hij zo ver is gekomen. Van mij mag hij nog wel even blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm heeft op één of andere manier heel veel krediet opgebouwd bij de fans. Als hij zijn optreden tekstmatig verprutst wordt hem dat vergeven omdat zijn uitstraling toch een grote groep mensen blijft aanspreken.
Ik ben bang dat Ellen vanavond Idols moet verlaten! Raff, Ellen en Harm komen op de kruk terecht. één van de twee dames zal Idols moeten verlaten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik laat hier vanavond toch verstek gaan, ik ga het bij een vriend van me aanschouwen maar zal zeker morgenvroeg mijn licht over vanavond laten schijnen... ik ga weer duimen en stemmen voor Ellen![]()
Ik denk dat er maar 2 krukken zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Ellen vanavond Idols moet verlaten! Raff, Ellen en Harm komen op de kruk terecht. één van de twee dames zal Idols moeten verlaten.
2 maar?!?! uuuhhm, in dat geval zitten daar Raff en Ellen op!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 2 krukken zijn.
Dat was de afgelopen 2 keer ook al, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 maar?!?! uuuhhm, in dat geval zitten daar Raff en Ellen op!
Het lijkt me een beetje vreemd als meer dan de helft van de kandidaten op een kruk moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 maar?!?! uuuhhm, in dat geval zitten daar Raff en Ellen op!
Nee hoor. Vorige week werd de groep ook door 2en gedeeld. Alleen 1 kruk bleef maar heel even bezet, misschien viel het je niet eens opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was de afgelopen 2 keer ook al, toch?
Oh, dat was Raffaela ja, nee dat was ik zo weer vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vorige week werd de groep ook door 2en gedeeld. Alleen 1 kruk bleef maar heel even bezet, misschien viel het je niet eens op.
Spannendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef WithMe het volgende:
Niets verbaast mij meer. Misschien is er maar één kruk.
Krukkendans.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef WithMe het volgende:
Niets verbaast mij meer. Misschien is er maar één kruk.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wordt er iemand teruggehaald.
Niemand past in de vijf sterretjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Spannend
"Er is maar 1 kruk, en *****, jij moet op die kruk plaatsnemen. Ná de break zie je wie van hen Idols moet verlaten"
Ellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand past in de vijf sterretjes.
Fout geteldquote:
Ik vond het al vreemd dat je geen 8 sterretjes had neergezet.quote:
Daar had Floortje ook in gepast. En dat moet ik niet hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat je geen 8 sterretjes had neergezet.
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar had Floortje ook in gepast. En dat moet ik niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |