Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat er iemand iets van. Guus
. zingt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...
Whehehe en dan spontaan toch de helft vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik loop hier alleenquote:
DIe goede oude tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij Idols 2 zaten we nu altijd naar de generale zonder geluid te kijken..dat was leuk
ja, waar is dat gebleven?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij Idols 2 zaten we nu altijd naar de generale zonder geluid te kijken..dat was leuk
Die had ik toch allang ingevuldquote:
Ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zou iemand Alain Clark - Heerlijk doen?
Angeliquequote:
Ik lig altijd zo in een deuk om dat liedjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZJNMK is lief!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zolang Maud's Zoals Je Naar Me Kijkt maar vermeden word
Maud - Moe mag wel
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had ik toch allang ingevuld
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Harm vind ik niet zo'n Idol type, en daarom vind ik het eigenlijk wel lachen dat hij zo ver is gekomen. Van mij mag hij nog wel even blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm heeft op één of andere manier heel veel krediet opgebouwd bij de fans. Als hij zijn optreden tekstmatig verprutst wordt hem dat vergeven omdat zijn uitstraling toch een grote groep mensen blijft aanspreken.
Ik ben bang dat Ellen vanavond Idols moet verlaten! Raff, Ellen en Harm komen op de kruk terecht. één van de twee dames zal Idols moeten verlaten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik laat hier vanavond toch verstek gaan, ik ga het bij een vriend van me aanschouwen maar zal zeker morgenvroeg mijn licht over vanavond laten schijnen... ik ga weer duimen en stemmen voor Ellen![]()
Ik denk dat er maar 2 krukken zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Ellen vanavond Idols moet verlaten! Raff, Ellen en Harm komen op de kruk terecht. één van de twee dames zal Idols moeten verlaten.
2 maar?!?! uuuhhm, in dat geval zitten daar Raff en Ellen op!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 2 krukken zijn.
Dat was de afgelopen 2 keer ook al, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 maar?!?! uuuhhm, in dat geval zitten daar Raff en Ellen op!
Het lijkt me een beetje vreemd als meer dan de helft van de kandidaten op een kruk moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 maar?!?! uuuhhm, in dat geval zitten daar Raff en Ellen op!
Nee hoor. Vorige week werd de groep ook door 2en gedeeld. Alleen 1 kruk bleef maar heel even bezet, misschien viel het je niet eens opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was de afgelopen 2 keer ook al, toch?
Oh, dat was Raffaela ja, nee dat was ik zo weer vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vorige week werd de groep ook door 2en gedeeld. Alleen 1 kruk bleef maar heel even bezet, misschien viel het je niet eens op.
Spannendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef WithMe het volgende:
Niets verbaast mij meer. Misschien is er maar één kruk.
Krukkendans.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef WithMe het volgende:
Niets verbaast mij meer. Misschien is er maar één kruk.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wordt er iemand teruggehaald.
Niemand past in de vijf sterretjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Spannend
"Er is maar 1 kruk, en *****, jij moet op die kruk plaatsnemen. Ná de break zie je wie van hen Idols moet verlaten"
Ellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand past in de vijf sterretjes.
Fout geteldquote:
Ik vond het al vreemd dat je geen 8 sterretjes had neergezet.quote:
Daar had Floortje ook in gepast. En dat moet ik niet hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat je geen 8 sterretjes had neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |