Idd! Waar is ze?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Kirstenn het volgende:
Foto's Idols bij Premiere van Cabaret;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar waar is FLOORTJE?![]()
Ik miste r al!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
harm ziet er nooit leuk uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Harm is wel de enige die er niet leuk uitziet, qua gezicht en kleding.
Ja waar is ze?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt idd alsof ie eigenlijk niet in de opnames hoordequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Harm is wel de enige die er niet leuk uitziet, qua gezicht en kleding.
Vreemd dan jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
ze was er toch wel bij, bij rtl boulevard spraken ze nog met haar, dus waarom staat ze niet op de foto's?
die van angelique is mooi!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hebben ze lelijke kettingen, en dan vooral Ellen.
Ja, maar dat bontjequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Harm dr anders best poepiesjiek uitzien. Ik vind het wel kunnen! En die jongen ken ik ergens van.
* Tha_Erik zet tv aan, spiegeltje goed zet, en doorpost.quote:
Zo erg was het toch niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoef die ellende van afgelopen keer niet weer te zien..
Verder is er echt geen kont op de tv![]()
Leuk moment jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef Svensational het volgende:
Whehe, het blijft leuk dat die muziek uitviel!
Nou, wat denk je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet Jim in dit topic?
Als het Ellen is, dan moet je ook nog even luisteren, en eigenlijk Raffaela ook. Blijf gewoon kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
wei komt er na serge?
als het angelique is dan blijf ik nog even.... ik wil even snel in bad duiken
Raffaëlaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
wei komt er na serge?
Mareshaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
De WINNARES van het Idols Tournament is......
Ze was er wel gewoon, maar heb bijna alle foto's op de site van premiere bekeken en ik zie haar nergensquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
misschien was ze ziek?
Misschien heeft ze zelf de foto's gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ze was er wel gewoon, maar heb bijna alle foto's op de site van premiere bekeken en ik zie haar nergens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |