Arcee is gereactineerd met een olifantengeheugen.quote:
Dat is altijd nog eerder dan het volgende landskampioenschap van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
met het tempo van 111 posts per dag duurt het nog langer dan 10 jaar voordat je de miljoen haalt. Vind ik toch een beetje tegenvallend.
De sleet komt er opquote:Op donderdag 4 september 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
het zijn er best veel. maar nou ook weer niet echt heel veel ofzo, het is niet alsof je elke dag een topic van hem ziet ofzo.
Is maar net hoe je het bekijkt.quote:
Of heten Gordon.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef remlof het volgende:
Mannen die snel onder de indruk zijn van grote getallen hebben een kleine piemel.
quote:Op zondag 20 december 2015 09:08 schreef Danny het volgende:
592.170? Kom maar terug als je op 600.000 zit.
?quote:
Wie ben jij dan?quote:
Was ironischquote:
Oh ik dacht al die jonge ken ik toch ergens vanquote:
Leg deze eens uit.quote:Op zondag 20 december 2015 20:39 schreef BaardHagrid het volgende:
Ligt ongeveer gelijk aan mijn aantal levensteleurstellingen
Oe man. Da's heftigquote:Op zondag 20 december 2015 20:41 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Jouw aantal posts staat gelijk aan mijn tegenslagen
Had laatst nog een natte scheet gelaten tijdens een vergaderingquote:
Als je het niet aan kan wil ik wel helpenquote:
Niet over de vluchtstrook hè ?quote:
Doe ik tussen neus en lippen door.quote:Op maandag 21 december 2015 13:28 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Werk, hobby's, vakanties, weekendjes weg opzeggen anders lukt het je niet.
Jij drukt er dus je snor niet voor!quote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik tussen neus en lippen door.
Te druk met andere dingen idd. Je moet trouwens de groetjes hebben van Chiel Montange.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te druk met andere dingen idd. Je moet trouwens de groetjes hebben van Chiel Montange.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |