ik vind het leuk bootjequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
op alfa 809 , kreeg ik dat plaatje wat ik je stuurde![]()
ik dacht eerst dat het een vrachtwagen motor wasquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
Boeen bootjes sc?
Wat een pooierschuit btw![]()
Die hebben geen V10's toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een vrachtwagen motor was
MAN heeft samen met Mercedes-Benz een V10 ontwikkeld voor toepassing in Zwaar Transport trucks.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die hebben geen V10's toch?
En was jij eerder vandaag niet enthousiast over het feit dat Star Wars op is op het moment?
weet ik veel, MAN brengt bij mij het eerst het beeld van een vrachtwagen te bovenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die hebben geen V10's toch?
En was jij eerder vandaag niet enthousiast over het feit dat Star Wars op is op het moment?
okquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MAN heeft samen met Mercedes-Benz een V10 ontwikkeld voor toepassing in Zwaar Transport trucks.
bij mij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel, MAN brengt bij mij het eerst het beeld van een vrachtwagen te boven
ja dat staat nu aan, maar ook daar heb ik weinig zin in
dat is wel veel jaquote:
kom ze op Schiphol-Rijk regelmatig tegen, wat een pleuris herrie komt er dan vanafquote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is wel veel ja![]()
Normaal hebben die zware toch zo'n beetje 400?
En waarom geilen truckers zo erg op een open pijpDat is echt zo'n beetje het ultieme wat je met je truck kunt doen eh?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is wel veel ja![]()
Normaal hebben die zware toch zo'n beetje 400?
En waarom geilen truckers zo erg op een open pijpDat is echt zo'n beetje het ultieme wat je met je truck kunt doen eh?
Een keer per week een uurtje fietsen of wandelen is een stuk goedkoper. Zeker jou financiele situatie in aanmerking genoemn lijkt het me niet verstandig geld uit te gevenb aan dat soort onzin.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef PeuRac het volgende:
is 28 euro per maand voor 1x per week fitness duur?
Mwha, het is meer een kwestie van prioriteiten stellen, en ik denk dat als ik zeg dat ik weer wil gaan sporten dat m'n ouders best wel willen sponsoren. Een uurtje fietsen of wandelen doe ik met dit weer nl echt niet he, pak 10x liever de autoquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een keer per week een uurtje fietsen of wandelen is een stuk goedkoper. Zeker jou financiele situatie in aanmerking genoemn lijkt het me niet verstandig geld uit te gevenb aan dat soort onzin.
Dodge. Zijn hier vrij algemeen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
check waar ik paar dagen geleden naast zat
[afbeelding]
ja, maar ik was verwendquote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef PeuRac het volgende:
is 28 euro per maand voor 1x per week fitness duur?
Mja Chevrolet bouwt die krengen inderdaad ookquote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Chevrolet stond er achter op
Ik zie ze niet zo vaak, kreng is grooooot!!![]()
Zo kan ik het ook, maar denk niet dat Brussaard ook zoiets gaat doenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, maar ik was verwend![]()
bij Fujitsu betaalde ik 32 euro per jaar en 7 euro per maand voor onbeperkt fitnissen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
Riva's
De riva in de op
Mooie SC BO+JO+
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
De deur van de FBG kelder is weer van slot
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
De deur van de FBG kelder is weer van slot
Met jou? Altijd! 14.gifquote:
Ik wil de webcam ook wel aanslingerenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hihi, vanavond telefoonsex?
Mallertjequote:
Dat vind ik nog geiler jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil de webcam ook wel aanslingeren![]()
Met een ijslollie in mn hol jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog geiler ja
Zet je dan ook weer je bril op je lul en spuit je in een kopje?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:35 schreef Fwnk het volgende:
Sterven, sterven....
Fijne streken zijn datquote:Op zondag 12 februari 2006 21:35 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vannacht een berg schaapvlees met saus naar binnen gewerkt. Ik meur uit mijn bek nu
Na 7X poetsen is het nog steets zo. En dan moet ik morgen een uur met mijn bek open liggen bij de tandarts
gefeliciteerd je bent rot van binnenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:35 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vannacht een berg schaapvlees met saus naar binnen gewerkt. Ik meur uit mijn bek nu
Na 7X poetsen is het nog steets zo. En dan moet ik morgen een uur met mijn bek open liggen bij de tandarts
Voor wat hoort wat ehquote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop je daarna het stokje in je pisbuis?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop je daarna het stokje in je pisbuis?
Kom je 'm d'r uit zuigen?quote:
Ook zo koud?quote:
En nu doen alsof je het niet leuk vond vorige keerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
was de FBG kelder maar dicht gebleven
Bedankt nog voor het openenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles prima zo lang je maar niet met stokjes in.....quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent meer van het anusaandouwen he?
nee, ik vond het niet leuk.. herman klaagde de hele tidj over jeuk in zn borsthaarquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En nu doen alsof je het niet leuk vond vorige keer![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Tering, zit hier scheten te laten die me gewoon pijn doen![]()
Je kunt ook nergens tegenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alles prima zo lang je maar niet met stokjes in.....
( ik zit seriues half te kotsen hier)
Zet nog even door, misschien popt je endeldarm wel naar buitenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Hugo had godverdomme 2 liter bud over m'n bakkes gespoten, dat liep zo overal heenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik vond het niet leuk.. herman klaagde de hele tidj over jeuk in zn borsthaar
zelf waarschijnlijk nooit verder gekomen dan een BIC-penquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook nergens tegen
Maar butt-pluggen die via de plasbuis worden ingebracht kunnen je ook niet bekoren dus?
Je moet die dildo's ook niet doorslikkenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zelf waarschijnlijk nooit verder gekomen dan een BIC-pen
Je moet Sjoewe de volgende keer even een rondje laten poepen op je borstkas, dan kan hugo 1/ beter mikken en 2/ loopt het minder snel wegquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hugo had godverdomme 2 liter bud over m'n bakkes gespoten, dat liep zo overal heen
Hele vuistenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zelf waarschijnlijk nooit verder gekomen dan een BIC-pen
Dat geeft zo'n rommel bij standje 69quote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet Sjoewe de volgende keer even een rondje laten poepen op je borstkas, dan kan hugo 1/ beter mikken en 2/ loopt het minder snel weg
mietjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat geeft zo'n rommel bij standje 69
Mooiquote:
jij komt mijn kelder niet in. tenzij je je om laat scholen tot meteropnemer.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mogen we het bij jou thuis komen practiseren dan?
In die 3 uur treinen kan ik promoveren tot directeur van je huidige energiemaatschappij gekquote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij komt mijn kelder niet in. tenzij je je om laat scholen tot meteropnemer.
Als dat Nuon is: zorg eens voor een factuur met specificatie voor mij danquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In die 3 uur treinen kan ik promoveren tot directeur van je huidige energiemaatschappij gek
Is ook niet zo moeilijk, voor het besturen van een vuilniswagen heb je meer intelligentie nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In die 3 uur treinen kan ik promoveren tot directeur van je huidige energiemaatschappij gek
Sjalie de zingende monteurquote:Op zondag 12 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
Vannochtend op SBS was een meesterlijk programma over de Nuon
Met een zingende turse storingsmonteur en een ploeg voor het oprollen van wietplantages
DIe was mooi he met die buitenlander die altijd vriendelijk isquote:Op zondag 12 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
Vannochtend op SBS was een meesterlijk programma over de Nuon
Met een zingende turse storingsmonteur en een ploeg voor het oprollen van wietplantages
Meestal is dat wel zo bij een groter bedrijf ja, tenzij je op een hogere functie zit. Heb goede en slechte ervaringen met directeuren.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
de directeurs zijn de grootste kneuzen.... mijn directeur kwam op mn laatste werdag kennis met me maken
Directeurs zijn toch per definitie kneuzen?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
de directeurs zijn de grootste kneuzen.... mijn directeur kwam op mn laatste werdag kennis met me maken
Geen middelmatige?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb goede en slechte ervaringen met directeuren.
ja die serie jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DIe was mooi he met die buitenlander die altijd vriendelijk is
Ja je hebt geen licht, er is ergens kortsluiting laat er iemand naar kijken ik kan er niks aan doen![]()
En met die lunche room. Ja ik werd er gek van dus heb ik maar 3 maanden niet betaald hahahaha
bij overheidsbedrijven wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Directeurs zijn toch per definitie kneuzen?
Peu heeft jarenlang onderzoek naar directeruen gedaanquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat is een vriendin van een goede kennis van hem
Mijn pa is anders een meesterlijke kerelquote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
daarom wil ik er ook werkenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De gehele overheid is 1 grote kneuzenkermis
overheidsbedrijf?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn pa is anders een meesterlijke kerel![]()
inderdaad, of je bent het al van begin af aanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja heu, je hebt ook mensne die bij een echt bedrijf doro hun kwaliteiten directeur worden
dan ben je geen driecteur, dan ben je ondernemerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
inderdaad, of je bent het al van begin af aan
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan ben je geen driecteur, dan ben je ondernemer
In jouw bekrompen gedachten jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan ben je geen driecteur, dan ben je ondernemer
Dat heel topgear boeit me werkelijk geen kontquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Hugster het volgende:
En even voor de mensen zonder schotel én kabel zoals Alexxxx en mensen die de schotel de verkeerde kant op hebben staan zoals Alfisti en BaraCuda -->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, vind ik ook erg jammer jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Klonk het volgende:
leuke aflevering, jammer van die herhaling met die bob slee en auto
en dat modereerd PTAquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heel topgear boeit me werkelijk geen kont
twee keer zelfsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxxx, dit boek heb je zeker zelf ook al of niet?
[afbeelding]
Nee gek, ik vond hem gewoon hier man, dacht dat jij hem vast wel wilde hebben als je hem nog niet hadquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee keer zelfsals je m op marktplaats oid wilt verkopen: 6 euro is een goede prijs, mits in goede staat.
Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt maar het zal welquote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
voor zover ik weet heb ik alle gouden boeken compleet
dat boek: Gouden boek van europese truckmerkenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt maar het zal wel
Zeker leuk jaquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
mooi dit
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Whahahaahquote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
mooi dit
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
jehquote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit aan de gerecyclede crack?
Ik gok zo 3k.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef ook_gek het volgende:
moet dat kosten dan
Geweldig iddquote:Op maandag 13 februari 2006 00:33 schreef Hugster het volgende:
als er nog mensen willen lachen, nu op BBC2 Family Guy en American Dad, beide briljante tekenfilms![]()
Ik doe dan ook wel eens wat anders dan MSNen en firefox openenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef ook_gek het volgende:
met een dual core cpu gaat het typen van je brief echt niet veel sneller hoor
Herm doet ook graag bootjes krabbelenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef ook_gek het volgende:
met een dual core cpu gaat het typen van je brief echt niet veel sneller hoor
Ik lig er al in 14.gifquote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga vannacht vroeg op bed denk ik.
Voor in een laptop?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef ook_gek het volgende:
oeh dan kan ik je wel iets leuks leveren. Dual Xeon moederbordje BV?
Of quat opterong bord?
viel mij ook al op... op karbo is ie ook maar weingquote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
Tjabbo is al lang niet langs geweest btw
Doe ik alleen als ik bij m'n ouders ben, lekker m'n lappie naast me, tv aan, hoofdeind omhoog en genieten maarquote:Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan insinueren dat mensen die voor de TV eten paupers zijn
Ik hoef geen gewone pcquote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef ook_gek het volgende:
nee gewone PC maar mega veel krachtiger dan een flaptop
ten minste nog iets warms in je bedquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef ook_gek het volgende:
ik lig elke dag in bed met lappie op schoot.
jhaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ten minste nog iets warms in je bed
ik heb een aantal keren de hanen kam gedaan in tirol. Zij doen er iets van 2min over en wij 20minquote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef Hugster het volgende:
Die super G op eurosport ziet er ook echt weer ziekelijk indrukwekkend uit zeg![]()
Die jumps o die snelheid
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een aantal keren de hanen kam gedaan in tirol. Zij doen er iets van 2min over en wij 20min
is wel gaaf hoor! En lang jongen LANG!!!quote:
Als je de Hahnekam in 20 min doet ben je wel echt heel sloom bezigquote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een aantal keren de hanen kam gedaan in tirol. Zij doen er iets van 2min over en wij 20min
Wij deden hem overdagquote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je de Hahnekam in 20 min doet ben je wel echt heel sloom bezig
Ik heb 'm een keer als laatste run op de dag gedaan, lege piste, in 5 min beneden oid.
Maar goed ik ga horizontaal
uit [Paint] Moslim wie ?quote:Op maandag 13 februari 2006 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
dnak je
[afbeelding]
Een Islamborghini
quote:Op maandag 13 februari 2006 02:49 schreef lipje het volgende:
damn heb net de Paris Matchbox weggedaan
Not Found !quote:
Zie niets raars?quote:Op maandag 13 februari 2006 07:37 schreef BoJo het volgende:
wat staat m'n msn vlindertje op een gekke plaats in mijn vorige post![]()
goedemorgen meneer Klonk,quote:Op maandag 13 februari 2006 08:44 schreef Klonk het volgende:
Maandag, wat voor mij eigenlijk zondag is, ik ben dus lekker vrij
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:56 schreef Klonk het volgende:
het is voor mij nu zondag, ff niet zo verwarrend doen
en hoe ik maak vertel ik niet want dan gaan andere mensen het ook doen
je hebt nu alleen je kerk gemistquote:Op maandag 13 februari 2006 09:08 schreef Klonk het volgende:
ik ga me maar eens douchen
toch nog een beetje genieten van mijn zondag
je maakt jezelf er weer veel te gemakkelijk vanafquote:Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben katholiek, we hoeven niet naar de kerk![]()
ik kom toch wel in de hel dussequote:Op maandag 13 februari 2006 09:13 schreef vlad het volgende:
[..]
je maakt jezelf er weer veel te gemakkelijk vanaf![]()
jah, leren doe je niet op school natuurlijkquote:
Als ik mn brood op hebquote:
hou je mond, ik moet na de zomer nog 4 jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 09:24 schreef vlad het volgende:
[..]
jah, leren doe je niet op school natuurlijk![]()
ik kan het zeggen nu ik uitgeschoold ben![]()
4 jaar TBS opgelegd gekregen?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hou je mond, ik moet na de zomer nog 4 jaar
Dat schijnt toch niet zoveel voor te stellenquote:
ik ook, als ik mn best doequote:Op maandag 13 februari 2006 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hou je mond, ik moet na de zomer nog 4 jaar
Weet je al waar je heen gaat dan?quote:
ik ga er nog steeds van uit dat ik naar de HAN ga... maar wanneer ik een andere geniale ingeving krijg zou dat wel eens wat anders kunnen worden....quote:
Zou ik maar vast op zoek gaan naar een kamer, en als je je auto mee wilt nemen moet je nog opletten ook, half Arnhem is betaald parkerenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga er nog steeds van uit dat ik naar de HAN ga... maar wanneer ik een andere geniale ingeving krijg zou dat wel eens wat anders kunnen worden....
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga er nog steeds van uit dat ik naar de HAN ga... maar wanneer ik een andere geniale ingeving krijg zou dat wel eens wat anders kunnen worden....
ik hoef(de) nooit te betalenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ik maar vast op zoek gaan naar een kamer, en als je je auto mee wilt nemen moet je nog opletten ook, half Arnhem is betaald parkeren
mjah ik weet tquote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ik maar vast op zoek gaan naar een kamer, en als je je auto mee wilt nemen moet je nog opletten ook, half Arnhem is betaald parkeren
okequote:Op maandag 13 februari 2006 09:33 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je krijgt geen andere geniale ingeving![]()
![]()
Is veranderd, alles in een flinke straal om het centrum heen is nu betaald parkeren en daarbuiten eerst nog een hele grote zone waar de helft van de straat voor vergunninghouders is.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:34 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoef(de) nooit te betalen![]()
kon gewoon de auto voor de deur kwijt en woonde op loopafstand van de stad. (zelfs van school) en het spijkerkwartier
![]()
ik woonde naast station velperpoort![]()
kan best zijn dat het er omheen verandert is, maar niet aan de catharijnestraatquote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is veranderd, alles in een flinke straal om het centrum heen is nu betaald parkeren en daarbuiten eerst nog een hele grote zone waar de helft van de straat voor vergunninghouders is.
Woonde je aan de andere kant van het spoor dan? Want aan de centrum zijde van het spoor is de helft van de parkeerplaatsen voor vergunninghouders en/of betaald.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
[..]
kan best zijn dat het er omheen verandert is, maar niet aan de catharijnestraatHeb er vorige week nog de auto neergezet en dat is echt geen betaald parkeren of verguning zooi
Scheelt, de HAN in Arhem zit zowat buiten Arnhemquote:Op maandag 13 februari 2006 09:44 schreef Youp het volgende:
ik denk dat ik gewoon in een groot huis een stukje buiten arnhem ga wonen met een grote garage enzo... brug er in etc...
en dan van daaruit iedere dag met t fietsje of met de motor ofzo naar school
hmmz relaxed.... nu nog de lotto winnen dat ik zo'n kooi kan betalenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt, de HAN in Arhem zit zowat buiten ArnhemRichting Velp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |