Zie niets raars?quote:Op maandag 13 februari 2006 07:37 schreef BoJo het volgende:
wat staat m'n msn vlindertje op een gekke plaats in mijn vorige post![]()
goedemorgen meneer Klonk,quote:Op maandag 13 februari 2006 08:44 schreef Klonk het volgende:
Maandag, wat voor mij eigenlijk zondag is, ik ben dus lekker vrij
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:56 schreef Klonk het volgende:
het is voor mij nu zondag, ff niet zo verwarrend doen
en hoe ik maak vertel ik niet want dan gaan andere mensen het ook doen
je hebt nu alleen je kerk gemistquote:Op maandag 13 februari 2006 09:08 schreef Klonk het volgende:
ik ga me maar eens douchen
toch nog een beetje genieten van mijn zondag
je maakt jezelf er weer veel te gemakkelijk vanafquote:Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben katholiek, we hoeven niet naar de kerk![]()
ik kom toch wel in de hel dussequote:Op maandag 13 februari 2006 09:13 schreef vlad het volgende:
[..]
je maakt jezelf er weer veel te gemakkelijk vanaf![]()
jah, leren doe je niet op school natuurlijkquote:
Als ik mn brood op hebquote:
hou je mond, ik moet na de zomer nog 4 jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 09:24 schreef vlad het volgende:
[..]
jah, leren doe je niet op school natuurlijk![]()
ik kan het zeggen nu ik uitgeschoold ben![]()
4 jaar TBS opgelegd gekregen?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hou je mond, ik moet na de zomer nog 4 jaar
Dat schijnt toch niet zoveel voor te stellenquote:
ik ook, als ik mn best doequote:Op maandag 13 februari 2006 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hou je mond, ik moet na de zomer nog 4 jaar
Weet je al waar je heen gaat dan?quote:
ik ga er nog steeds van uit dat ik naar de HAN ga... maar wanneer ik een andere geniale ingeving krijg zou dat wel eens wat anders kunnen worden....quote:
Zou ik maar vast op zoek gaan naar een kamer, en als je je auto mee wilt nemen moet je nog opletten ook, half Arnhem is betaald parkerenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga er nog steeds van uit dat ik naar de HAN ga... maar wanneer ik een andere geniale ingeving krijg zou dat wel eens wat anders kunnen worden....
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga er nog steeds van uit dat ik naar de HAN ga... maar wanneer ik een andere geniale ingeving krijg zou dat wel eens wat anders kunnen worden....
ik hoef(de) nooit te betalenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ik maar vast op zoek gaan naar een kamer, en als je je auto mee wilt nemen moet je nog opletten ook, half Arnhem is betaald parkeren
mjah ik weet tquote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ik maar vast op zoek gaan naar een kamer, en als je je auto mee wilt nemen moet je nog opletten ook, half Arnhem is betaald parkeren
okequote:Op maandag 13 februari 2006 09:33 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je krijgt geen andere geniale ingeving![]()
![]()
Is veranderd, alles in een flinke straal om het centrum heen is nu betaald parkeren en daarbuiten eerst nog een hele grote zone waar de helft van de straat voor vergunninghouders is.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:34 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoef(de) nooit te betalen![]()
kon gewoon de auto voor de deur kwijt en woonde op loopafstand van de stad. (zelfs van school) en het spijkerkwartier
![]()
ik woonde naast station velperpoort![]()
kan best zijn dat het er omheen verandert is, maar niet aan de catharijnestraatquote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is veranderd, alles in een flinke straal om het centrum heen is nu betaald parkeren en daarbuiten eerst nog een hele grote zone waar de helft van de straat voor vergunninghouders is.
Woonde je aan de andere kant van het spoor dan? Want aan de centrum zijde van het spoor is de helft van de parkeerplaatsen voor vergunninghouders en/of betaald.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
[..]
kan best zijn dat het er omheen verandert is, maar niet aan de catharijnestraatHeb er vorige week nog de auto neergezet en dat is echt geen betaald parkeren of verguning zooi
Scheelt, de HAN in Arhem zit zowat buiten Arnhemquote:Op maandag 13 februari 2006 09:44 schreef Youp het volgende:
ik denk dat ik gewoon in een groot huis een stukje buiten arnhem ga wonen met een grote garage enzo... brug er in etc...
en dan van daaruit iedere dag met t fietsje of met de motor ofzo naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |