Wie moest er dan, Visquote:Op zondag 12 februari 2006 18:12 schreef MiLalaa het volgende:
gvd kleinsman![]()
wie heeft bedacht haar te sturen![]()
Waardeloos systeemquote:Op zondag 12 februari 2006 18:16 schreef komrad het volgende:
jammer voor gretha maar gretha kan er zelf niets aan doen en zal dit moeten slikken
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar slaan die pauzes eigenlijk op?
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:22 schreef Remzz het volgende:
Wedstrijdprogramma weer aangepast
Nadat gisteren met veel commotie het dweilprogramma was aangepast bleek
later dat dit door "commerciële" afspraken van het IOC en de mediapartners
kwam. De zendgemachtigden was een bepaald aantal minuten reclametijd beloofd
en daar was tijdens de loting voor de 5000 meter heren per ongeluk geen
rekening gehouden.
Ook op de vandaag te verrijden 3000 meter vrouwen wordt zogenaamde
reclametijd beschikbaar gesteld. Omdat het onmogelijk is om meer dweilpauzes
te houden heeft het IOC besloten twee extra "entertainment" blokken van
zeven minuten aan het programma toe te voegen. Dit betekend dat na de 3e en
de 10e rit een pauze wordt ingelast en dat er na rit 7 een dweilpauze van
een half uur is. De start is om 16.30 uur.
ze werd toch 4e op OKT 3k?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:16 schreef komrad het volgende:
jammer voor gretha maar gretha kan er zelf niets aan doen en zal dit moeten slikken
volgens mij was mijn prono ook:"quote:Op zondag 12 februari 2006 18:17 schreef wdn het volgende:
komrad: nou ik verwacht het niet maar het is een mooie marker
Ja, maar daar had Kleinsman zich volgens de spelregels voor geplaatst, dus dan krijg je daar weer discussie over.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ze werd toch 4e op OKT 3k?
Zodra je de uitslag van de 5k weet, ben je dan toch gek als je haar niet ook op de 3k laat starten, zodat ze het zelf in de hand heeft.
weggaan ok maar ze moeten het ook kunnen nu...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef Ericr het volgende:
Wust wint niet, misschien een medaille. Maar Klassen of Friesinger gaan op 4 rond weg schat ik in.
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef wdn het volgende:
Kijk zij kennen ook NOTES --->
Temp Rank No Name NOC Code Pair Lane Time Note
1 71 WUST Ireen Netherlands NED 10 O 4:02.43
2 69 WOJCICKA Katarzyna Poland POL 6 I 4:09.61
3 43 RANEY Catherine United States USA 9 I 4:10.44
verdient ze wel ene keer. normaal altijd als laatstequote:Op zondag 12 februari 2006 18:19 schreef komrad het volgende:
pechstein heeft trouwens met antschutz een slechte loting
Nee, 3e plaats was toch een aanwijsplaats?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar daar had Kleinsman zich volgens de spelregels voor geplaatst, dus dan krijg je daar weer discussie over.
Ik denk wel dat ze het kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weggaan ok maar ze moeten het ook kunnen nu...
quote:
Ik had er geen medelijden mee gehad, ben er echt volledig op afgeknapt in twee interviewsquote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef Ericr het volgende:
Kleinsman niet sturen was ook lullig geweest.
Kleinsman zat niet op een aanwijsplaats... Die was gekwalificeerd omdat ze nederlands kampioen is oid...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nee, 3e plaats was toch een aanwijsplaats?
Fransiska Schenkquote:Op zondag 12 februari 2006 18:20 schreef komrad het volgende:
wie is die vrouw langs ids?
he SW is ook in tha buildingquote:Op zondag 12 februari 2006 18:20 schreef SuperWeber het volgende:
Wust is cool...
Kleinsman had al nominatie volgens mij, dan was 3e plek een plaats.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nee, 3e plaats was toch een aanwijsplaats?
Die is van de Duitsche tv en gaat zo Ids interviewen over de race van Anni.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:20 schreef komrad het volgende:
wie is die vrouw langs ids?
27e vierde plaatsquote:Op zondag 12 februari 2006 18:20 schreef Brahimov het volgende:
Ik denk dat er 3 mensen nog onder Wüst door gaan.
die is ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |