8quote:Op zondag 12 februari 2006 18:11 schreef _The_General_ het volgende:
Hoeveel moeten er nog hierna?
Max ok, maar WAquote:Op zondag 12 februari 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi hoor!
En ik ben verliefd op WA en Max en de kinderen!
ja ze ging niet vol doorquote:Op zondag 12 februari 2006 18:12 schreef komrad het volgende:
het hard nog harder gekunnen, slotrondje 33 had gekunnen
maar![]()
voor wust
Zo enthousiastquote:Op zondag 12 februari 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi hoor!
En ik ben verliefd op WA en Max en de kinderen!
Ik vond haar ook een tenenkrommend interview geven daarstraks... irritant wijf. Je rijdt ook voor je land hoor, boerse kutquote:Op zondag 12 februari 2006 18:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja Moniek kan je om een startplek sturen
Wel een goede tijd, maar de eerste van de favorieten. Ik denk niet dat het genoeg is voor goud, misschien wel een medaille, maar ook dat betwijfel ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef okee6 het volgende:
Geweldige tijd hoor, of ze wat wint of niet. Pieken op een goed moment.
gisteren was het helemaal een belachelijk interview. Ze deed net alsof Gretha het in eigen hand had. Doos. Maar ik vind het eigenlijk de fout van de 'wijze mannen'. Ik had haar nooit gestuurd. Dit is toch raar.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar ook een tenenkrommend interview geven daarstraks... irritant wijf. Je rijdt ook voor je land hoor, boerse kut![]()
![]()
![]()
ik denk dat ze dan binnen dat land mogen gaan schuivenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef MiLalaa het volgende:
en als er nou een van de 5k rijders geblesseerd raakt? misschien is NL dan wel 1e reserve *hoop hoop hoop*
is voor reclame. staat wel ergens in het eerste topic preciesquote:Op zondag 12 februari 2006 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar slaan die pauzes eigenlijk op?
Commeriele belangen in Italie.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar slaan die pauzes eigenlijk op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |