quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Jumbo heeft veel produkten die AH niet heeft, maar dat geldt andersom! Dus wat doe ik, ik shop gewoon bij allebei!![]()
Welke produkten missen jullie dan écht bij de AH?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Zo ga ik wel eens langs de Konmar omdat die weer andere produkten dan de AH hebben![]()
Volgens mij werk jij bij de AH ofzo!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Welke produkten missen jullie dan écht bij de AH?
Klopt, daarom wil ik het ook weten.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij bij de AH ofzo!![]()
Same here, ik wissel afquote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Zo ga ik wel eens langs de Konmar omdat die weer andere produkten dan de AH hebben![]()
De Konmar heeft een veel groter assortiment pizza's van Dr. Oetker Ristorante en ik mis meer assortiment van Baukje Bakprodukten. De AH heeft de nougatine helemaal niet meer en die vond ik altijd heel erg lekker over de vla.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef blrrrt het volgende:
Welke produkten missen jullie dan écht bij de AH?
Nou de Jumbo heeft bijvoorbeeld kiemen die je kan eten, een aantal biologische produkten zoals komkommers, groenten in pot en fruit, diepvries groenten zoals die van Iglo Kookstart maar dan van een ander merk, etc.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Klopt, daarom wil ik het ook weten.
Ik werk niet bij een extreem grootte AH, maar wij hebben toch al snel een stuk of 6, 7 soorten DR. Oetkoer Ristorante. Hoeveel smaken zijn er dan wel niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Konmar heeft een veel groter assortiment pizza's van Dr. Oetker Ristorante
Hierover heb ik geen idee.quote:en ik mis meer assortiment van Baukje Bakprodukten. De AH heeft de nougatine helemaal niet meer en die vond ik altijd heel erg lekker over de vla.
En dat heeft de AH ook allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nou de Jumbo heeft bijvoorbeeld kiemen die je kan eten, een aantal biologische produkten zoals komkommers, groenten in pot en fruit, diepvries groenten zoals die van Iglo Kookstart maar dan van een ander merk, etc.
hoe denk je dat ze de prijzen laag kunnen houden?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Isabeau het volgende:
De Aldi is een onaangenaam concept, maar ze hebben best veel lekkere dingen voor weinig geld![]()
Oh. Goh. Dit is filiaal nummer 1234 (echt waarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:31 schreef SHERMAN het volgende:
Ik werk niet bij een extreem grootte AH, maar wij hebben toch al snel een stuk of 6, 7 soorten DR. Oetkoer Ristorante. Hoeveel smaken zijn er dan wel niet.
Ja!! Die konmar is echt best wel erg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:50 schreef NIels25 het volgende:
Bij ons in dorp is de groenten van de AH echt heel goed, alles is altijd vers, en ziet er mega verzorgd uit. Trouwens de gehele AH ziet er echt top uit (in Naaldwijk) Elke keer als ik naar de Konmar wandel (woon ik naast) dan heb ik er spijt van dat ik er weer naar binnen geweest ben. Wat een vreselijke teringzooi daar altijd. De groente afdeling is barslecht. Heb het een keer gepresteerd om er eigenhandig een krat of 5 rotzooi uit te halen en dat voor het kantoor van de Manager neer gezet, in het kader van dit kan toch niet....
Een 1 winkel? Respect!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh. Goh. Dit is filiaal nummer 1234 (echt waar) en een 1 winkel. (ik weet niet hoe je dat zegt, maar heeft zo'n 1 in een rondje bij de deur). Wij hebben 4 smaken. De mozzarella (de aller aller lekkerste pizza ooit, alhoewel ik net de mozarella steenoven van AH huismerk (
) heb ontdekt en die is ook verbazingwekkend lekker), de fungi, die met ananas en ham en de tonijn. Die lekkere vegetarische met allerlei groente hebben ze bijv. niet en die eet ik erg graag. Dus die haal ik bij de Konmar.
Wat is een '1' winkel? Is dat groot of klein?quote:
ow dan hebben wij, binnen het 'normale' concept, een grote winkel hier... zou je niet zeggen...quote:Op maandag 9 april 2007 18:53 schreef SHERMAN het volgende:
Op 1 na kleinste.
AH To Go
AH 1
AH 2
AH 3
AH 4
AH 5
AH XL
AH XL2 (nieuwe forumule)
Waar zitten die?quote:Op maandag 9 april 2007 18:53 schreef SHERMAN het volgende:
AH XL2 (nieuwe forumule)
Alle omgebouwde Konmars zijn nu al XL2,5.quote:
De AH in Naaldwijk is een franchiser en heeft dus eigen inkoop. Hierdoor zal je in bepaalde assortimenten producten zien die je in andere AH's niet ziet.quote:Op woensdag 11 april 2007 06:27 schreef vats het volgende:
De ah in Naaldwijk (5) heeft een veel groter assortiment als de XL in rijswijk. Ok we hebben hier geen potjes en deksels en zulke rommel, maar wel veel meer qua eten en drinken!
ja dat weet ik ook wel, maar toch frapant dat het assortiment een stuk beter is als de eigen ah XL'squote:Op woensdag 11 april 2007 09:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De AH in Naaldwijk is een franchiser en heeft dus eigen inkoop. Hierdoor zal je in bepaalde assortimenten producten zien die je in andere AH's niet ziet.
Beter is een persoonlijk waardeoodeel wat ik niet kan bevestigen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:46 schreef vats het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel, maar toch frapant dat het assortiment een stuk beter is als de eigen ah XL's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |