Dat vind ik dus echt een heel moeilijk onderscheid, want veel mensen dachten al dat er een nieuwe bunker zou komen, en dat werd buiten spoilers besproken, vervolgens vind je iets dat die theorie kan onderbouwen, en dan moet dat vervolgens weer in spoiler, en de rest van de discussie ook? Dan kun je net zo goed elke speculatie in spoilers zetten en alleen het bespreken van de vorige aflevering in 'het openbaar' doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:19 schreef Mip1988 het volgende:
wat je DENKT dat er gaat komen, no problemo (MAAR! als je dit baseert op dingen die je in spoilers hebt gelezen, WEL in spoiler natuurlijk)
Dit is niet het 24-topic, ik zie ook nergens iets in de OP staan wat op richtlijnen zou kunnen duiden. Als je zo graag wil dat deze regels er komen, dan zal je er wat aan moeten doen. Stel een paar simpele regels voor, moet niet te moeilijk zijn denk ik, overigens ben ik het wel met je eens dat info over nog niet vertoonde afleveringen tussen spoilertags moeten. Je hebt dan zelf de keuze om te kunnen discussiëren over de uitgezonden afleveringen of verder gaat in spoilertags in het geval van de aankomenden aflevering(en).quote:Op zondag 12 februari 2006 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt snap ik ook wel, maar ik ging er vanuit dat alles over nog te komen afleveringen in spoilertags zou staan.
Dat ik zo fel reageer komt trouwens ook door het 24-topic waar het wel een paar topics duurde voordat men zich aan de spoilertag-regel hield. Heb daar nog een half trauma aan overgehouden.
Eh, deze regels worden over het algemeen al een jaar of wat in het Lost-topic toegepastquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit is niet het 24-topic, ik zie ook nergens iets in de OP staan wat op richtlijnen zou kunnen duiden. Als je zo graag wil dat deze regels er komen, dan zal je er wat aan moeten doen. Stel een paar simpele regels voor, moet niet te moeilijk zijn denk ik, overigens ben ik het wel met je eens dat info over nog niet vertoonde afleveringen tussen spoilertags moeten. Je hebt dan zelf de keuze om te kunnen discussiëren over de uitgezonden afleveringen of verder gaat in spoilertags in het geval van de aankomenden aflevering(en).
Het speculeren ging uit van de promo, dat wil dus zeggen dat er theorieën gebaseerd zijn op die promo. Het zijn allemaal hersenspinsels gebaseerd op wat iedereen al gezien heeft, dus dat zijn geen spoilers. Als je er een stukje bewijs in gaat gooien is het geen speculatie meer, maar een spoiler. En hoort het dus in spoilertagsquote:Op zondag 12 februari 2006 18:29 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een heel moeilijk onderscheid, want veel mensen dachten al dat er een nieuwe bunker zou komen, en dat werd buiten spoilers besproken, vervolgens vind je iets dat die theorie kan onderbouwen, en dan moet dat vervolgens weer in spoiler, en de rest van de discussie ook? Dan kun je net zo goed elke speculatie in spoilers zetten en alleen het bespreken van de vorige aflevering in 'het openbaar' doen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef Boondock_Saint het volgende:Te voorspelbaar, wist voor 99% zeker dat er geen spoiler in zou staan dus ik las 'm lekker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Euwquote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Sorry, het ging niet over jouw post. Ik had iets getikt wat niet klopte.![]()
De onderstaande (spoiler) is al een tijd bekend via de podcastsquote:Op zondag 12 februari 2006 18:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eh, deze regels worden over het algemeen al een jaar of wat in het Lost-topic toegepast.
[..]
Het speculeren ging uit van de promo, dat wil dus zeggen dat er theorieën gebaseerd zijn op die promo. Het zijn allemaal hersenspinsels gebaseerd op wat iedereen al gezien heeft, dus dat zijn geen spoilers. Als je er een stukje bewijs in gaat gooien is het geen speculatie meer, maar een spoiler. En hoort het dus in spoilertags.
[..]
Te voorspelbaar, wist voor 99% zeker dat er geen spoiler in zou staan dus ik las 'm lekker wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
Na de volgende aflevering is er weer een pauze...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef Frenkel het volgende:
Maar moeten we binnenkort weer een week wachten, of komen alle afleveringen nu achter elkaar?
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. In het algemeen heersen hele simpele regels in topics over series: alles over nog te komen uitzendingen doe je in spoilertags. Alles wat al uitgezonden is mag zonder spoilertags. Met die gedachte lees ik deze topics, en dan baal ik ervan als ik een spoiler lees (of zie) die ik nog niet wil weten.
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Te voorspelbaar, wist voor 99% zeker dat er geen spoiler in zou staan dus ik las 'm lekker wel.
Ok, daar wil ik me dan wel aan houden (deed ik eigenlijk al, de klad kwam er eigenlijk alleen bij de laatste discussie een beetje in).quote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.Zo gaat het iig ook in andere topics...
Een korte samenvatting van de discussie daarover in deel 12:quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik kwam net een filmpje tegen van Dharma dat alle zes de projecten/bunkers/hatches of hoe je het ook wil noemen omschrijft. Ik kan niet alle tekst lezen door de matige kwaliteit van het filmpje. Je ziet dat de arrow bunker waar de tailies zaten het zoölogy project is wat dus al buiten gebruik was. en uiteraard Swan station.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:25 schreef Symer het volgende:
Dat filmpje is gemaakt door een fan die zichzelf Samuel DeGroot noemt. (zie hier en vooral pagina 4)
Maar het is wel knap gedaan.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:29 schreef kwakveense het volgende:
de naam samuel degroot werd ook genoemd in het eerste officiele dharma filmpje. het is tevens een newbie, dushet zou me niks verbazen als dit een release is die van de makers komt. die vinden het nl. echt leuk om met fans te fucken (hebben ze ook weleens gedaan bij alias...iemand in de serie een t-shirt aantrekken met een bepaalde tekst als shout out naar de messageboard fans...)
wel knap gedaan...die alvar hanzo lijkt ook ernorm op die gast in t eerste filmpje...juist daarom heb ik twijfels of het toch geen soort van pre-release is van een volgend officieel dharma filmpje...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Samuel DeGroot is niet een naam in het filmpje, maar Gerald en Karen.
Lijkt me niet dat de makers via zoiets als google video iets plaatsen, als ze al zoveel officiele websites hebben om te gebruiken.
Edit: de maker zelf heeft dit te zeggen:quote:Op maandag 14 november 2005 00:45 schreef kwakveense het volgende:
dat filmpje is nep...gemaakt door een fan die het zelf via rapidshare op een forum geknald heeft...
de acteur in t laatste shot is volgens mij gewoon uit een andere film geknipt. hij lijkt op een vent die in the young ndiana jones zat en in zo'n tijdreis-serie met jerry o'connell
quote:Op donderdag 24 november 2005 1:12 schreef Samuel DeGroot het volgende:
It might as well be known that there is definitely a conspiracy afoot.
Not just on the show itself, but online. I belong to a group (or maybe a better word would be "cult") of foilers who travel from board-to-board in a never-ending barrage of foilers, rumors, and general nonsense designed to mislead the internet fans of LOST.
Our goal is simple... to keep the show from being spoiled successfully, and to assist the producers, writers and the network itself in protecting future plotlines and surprises for the betterment of its fan base. We do this as a separate entity and are not affiliated with ABC/Disney.
You have every right to feel paranoid. We've been on this board since its conception and we hide very well in plain sight, both here and on other boards. On one hand you trust us, but the other hand is working against you.
In effect, we are "The Others", and we're always watching.
Filmpje is drie maanden terug al eens langsgekomen, ik heb ze toen allemaal uitgetypt voor julliequote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik kwam net een filmpje tegen van Dharma dat alle zes de projecten/bunkers/hatches of hoe je het ook wil noemen omschrijft. Ik kan niet alle tekst lezen door de matige kwaliteit van het filmpje. Je ziet dat de arrow bunker waar de tailies zaten het zoölogy project is wat dus al buiten gebruik was. en uiteraard Swan station.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2303739044374474930&q=dharma
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:32 schreef Miguel het volgende:
Station 1: Psychological Research
-Behavioral modification
-Dissociative Disorder Study
-Psychodynamic Research
-Systematic Desenilization
Station 2: Parapsychological Study
-Anomalous Phenomena
-Bilocation & Remote Viewing
-Telekinetics & GESP
-Clairvoyance/Clairaudience
Station 3: Physics & Electromagnetics
-Boson String Research
-Matrix Mechanic Theory
-Paleogeography
-Quantum Electrodynamics
Station 4: Zoological Sciences (wordt echter station 5 genoemd bij het logo!!)
-Cryptozoological Research
-Genus Aberrational Studies
-Phylogenetics
-Species Allocation & Conservation
Station 5: Astronomy & Meteorology
-Elektron Degeneracy Research
-Gravitational Radiation
-Peccular Stellar Velocities
-Radiative Transport Study
Station 6: Human Advancement
-Heterogenelty Refinement
-Cryogenetics & Cellular Stasis
-Ectopic Integration Studies
-Monocional Research
Veel van deze aspecten zijn ook al langsgekomen in onze topics, maar vond het wel aardig om ze allemaal nog eens op een rijtje te zetten. Hoop dan ook dat we binnenkort weer wat meer ingaan op de foundation in de eps
ind trouwens wtf heb jij voor avatar? van een film of zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef Chen het volgende:
Episode 14 zit er wel vet uit!
Liever niet eigenlijk als je na mij verwijst.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Jump het volgende:
En mag ik er op wijzen dat een webicoon max 100 kB is liefst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |