Je bent in ieder geval je frustraties kwijt. Vorige speelronde hadden ze wel het geluk in de blessuretijd, vandaag niet. Shit happens.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Soul_Survivor het volgende:
kanker hoere kanker zooi
tyfus az wint wel weer met kut geluk
kanker waarom nac..
Ja, leuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef Greening het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval je frustraties kwijt. Vorige speelronde hadden ze wel het geluk in de blessuretijd, vandaag niet. Shit happens.
het is meer dan alleen geluk... het vooral ook de wissels....quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef Greening het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval je frustraties kwijt. Vorige speelronde hadden ze wel het geluk in de blessuretijd, vandaag niet. Shit happens.
Dat dacht ik ook na Sparta - Az.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef xFriendx het volgende:
PSV moet nog tegen AZ en FEY dus nog niet alles is verloren. Punt is wel dat beide ploegen moeten winnen van PSV om de strijd om het kampioenschap weer open te gooien.
Daarnaast zijn die 90+ taferelen laatste tijd meer regel dan uitzondering. En dat niet specifiek gericht op FEY maar in de gehele eredivisie.
1 prutser. Huntelaar en Rosenberg beginnen op stoom te komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jullie hebben toch 3 prutsers voorin?
Dan maar 5e worden en de CL pakken via play-offs.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef renz0r het volgende:
Programma van Feyenoord wordt alleen maar moeilijker. Zogoed als alle 'makkelijke' ploegen hebben we gehad. Dit zijn de uitwedstrijden die we nog hebben:
Groningen uit
AZ uit
Heerenveen uit
PSV uit
Hmm, AZ na de wedstrijd tegen Lyon. Hopelijk vallen daar dan potten te breken door AZ. Als PSV daar wint staat AZ op 8 punten achterstand (ik ga er even vanuit dat beide ploegen in dit geval alles winnen tot die wedstrijd) en 8 punten is teveel.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef mrbombastic het volgende:
Programma PSV:
vr 17/2 Vitesse - PSV
di 21/2 PSV - Lyon
zo 26/2 AZ - PSV
wo 8/3 Lyon - PSV
za 11/3 Ajax - PSV
Niet echt makkelijk programma zou ik zeggen.
* renz0r hooptquote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Skwish het volgende:
Typisch weer bij Feyenoord![]()
![]()
Daat gaat het kampioenschap, PSVwordt denk ik nu wel kampioen of het moet heel raar gaan lopen...
Sja, als je vooraf dit seizoen had gezegd dat Feyenoord na 24 wedstrijden gedeeld tweede staat met vijf punten achterstand op PSV hadden veel mensen ervoor getekend. Maar dit is wel erg onnodig.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Cart_man het volgende:
Dan nog ben ik tevreden met dit seizoen. Kan alleen maar beter worden.
Alleen moet Pi-Euro opkankeren, kanker beunhaas.
Nou ja, zo vanzelfsprekend zijn die overwinningen van PSV niet meer. Het is niet zo dat PSV elke wedstrijd maar "eventje" wint. Natuurlijk kan je stellen dat PSV "zakelijk" speelt en zij rustig aan doen, maar een ploeg met flink wat vechtlust, inzet en wat techniek heeft toch wel kans op een overwinning.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Skwish het volgende:
Typisch weer bij Feyenoord![]()
![]()
Daat gaat het kampioenschap, PSVwordt denk ik nu wel kampioen of het moet heel raar gaan lopen...
Wil je erover praten?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Soul_Survivor het volgende:
kanker hoere kanker zooi
tyfus az wint wel weer met kut geluk
kanker waarom nac..
Tyft maar weer op met je trolls.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Shreyas het volgende:
Dit is gerechtigheid natuurlijk. Tegen NEC hadden jullie alle geluk van de wereld, nu hebben jullie pech....
En wat nou kampioenschap verprutst, alsof jullie serieus kanshebber waren voor de landstitel![]()
Laatste keer dat jullie wat hebben gewonnen? Die frustratie van jullie is echt zielig en helemaal nergens op gebaseerdquote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef Stefkuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHOP VAN HOOIJDONK!!!![]()
Altijd winnen in Breda![]()
Weer geen kampioen ja
![]()
Maar de ruitenzetters nietquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Beschouw het volgende:
De winkeliers op de Coolsingel halen opgelucht adem![]()
frustratie?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laatste keer dat jullie wat hebben gewonnen? Die frustratie van jullie is echt zielig en helemaal nergens op gebaseerd
Ach kijk,weer zo'n "supporter" die niet naar 'n thuiswedstrijd gaatquote:
Zeven jaar geleden.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef renz0r het volgende:
[..]
Maar de ruitenzetters niet
Ik ken iemand die een ruitzet bedrijfje heeft en die hoopt altijd dat Feyenoord kampioen wordt. Zowel als fan als voor zn bedrijf.
Laatste kampioenschap (1999) maakte die in de week van het kampioenschap onwijs veel omzet
Ah joh, een paar keer een landskampioenschap, mag verder geen naam hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef Cart_man het volgende:
Laatste keer dat jullie wat hebben gewonnen?
Hoe kan een Ajacied dát nou zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer voor de strijd om het kampioenschap dit.
Is NAC ooit kampioen geworden?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ah joh, een paar keer een landskampioenschap, mag verder geen naam hebben.
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer voor de strijd om het kampioenschap dit.
Niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Vaduz een Ajacied?
Eerste divisie...quote:
Ja. Dus het moet er wel een keer van komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef renz0r het volgende:
Statistisch gezien is het toch zo dat Feyenoord 1x in de 10 jaar kampioen wordt?
Correct, maar niet te hard zeggen hoor, want sommige zien dit soort posts als een troll....terwijl het de keiharde waarheid is!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef renz0r het volgende:
Statistisch gezien is het toch zo dat Feyenoord 1x in de 10 jaar kampioen wordt?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Correct, maar niet te hard zeggen hoor, want sommige zien dit soort posts als een troll....terwijl het de keiharde waarheid is!
Die niet naar een thuis wedstrijd gaat? Dude ik woon op 1 minuut kruipen van't stadionquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Ach kijk,weer zo'n "supporter" die niet naar 'n thuiswedstrijd gaat![]()
![]()
![]()
Vecht maar tegen nacompetitie...![]()
![]()
![]()
Ja, kanker nou maar weer op. Je bent hier nooit, alleen bij een misstap van Feijenoord, zegt genoeg toch.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Correct, maar niet te hard zeggen hoor, want sommige zien dit soort posts als een troll....terwijl het de keiharde waarheid is!
En toch nog de grootste aanhang van NL.Dat is 't mooie vd club en de supporters.....quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef renz0r het volgende:
Weet niet waar het over hebt gast... denk dat die frustratie meer bij jullie zit...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wil je het ontkennen dan, hahahahahaha.
Moet je eens wat beter op je vriendjes letten, zie je het vanzelf...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Weet niet waar het over hebt gast... denk dat die frustratie meer bij jullie zit...
Ben niet gefrustreerd over dat Pierre weg is... t'is veel beter voor NAC nu Lokhoff en zijn maatje zijn opgezout... maar beetje schelden lucht op af en toe
Oké, is goed, tot de volgende misstap dan maar....en geloof me, ik ben hier dus weer sneller dan je denktquote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, kanker nou maar weer op. Je bent hier nooit, alleen bij een misstap van Feijenoord, zegt genoeg toch.
Totaal geen frustratie.Hoe je ook went of keert we draaien beter dan we van te voren hadden durven dromen....quote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Weet niet waar het over hebt gast... denk dat die frustratie meer bij jullie zit...
Ben niet gefrustreerd over dat Pierre weg is... t'is veel beter voor NAC nu Lokhoff en zijn maatje zijn opgezout... maar beetje schelden lucht op af en toe
De rotte appels zijn weggehaald... een rotte appel hebben jullie nu.. have fun with it.. als die rotte appel geen inval beurt had egmaakt had winnaar Kuit (want dat issie toch wel echt) dit natuurlijk nooit laten gebeuren... briljant... Judas krijgt een Judas kusquote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Totaal geen frustratie.Hoe je ook went of keert we draaien beter dan we van te voren hadden durven dromen....![]()
Hoe gaat met jullie?Al die topaankopen?Hoe gaat 't met de playoffs?Jullie gingen toch voor Europees voetbal?Fata morgana.....![]()
![]()
Is dat je antwoord???Wij halen tenminste nog Europees,dat was ook de doelstelling....quote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
De rotte appels zijn weggehaald... een rotte appel hebben jullie nu.. have fun with it.. als die rotte appel geen inval beurt had egmaakt had winnaar Kuit (want dat issie toch wel echt) dit natuurlijk nooit laten gebeuren... briljant... Judas krijgt een Judas kus
let nog maar eens op de komende wekenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Is dat je antwoord???Wij halen tenminste nog Europees,dat was ook de doelstelling....![]()
Waar gaan jullie voor,géén nacompetitie,Zijn de doelstellingen wat aangepast nu....![]()
Als ie maar niet mee naar Duitsland gaat dan.. liggen we er na 3 wedstrijden uit...quote:
Hé Nostradamus.....quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
let nog maar eens op de komende weken
Zou mooi zijn...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Als ie maar niet mee naar Duitsland gaat dan.. liggen we er na 3 wedstrijden uit...![]()
guttegut. over vergelijkingen gesproken.. Feyenoord met de pretentie topclub te zijn en de volksclub NACquote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Is dat je antwoord???Wij halen tenminste nog Europees,dat was ook de doelstelling....![]()
Waar gaan jullie voor,géén nacompetitie,Zijn de doelstellingen wat aangepast nu....![]()
Na Lyon treft PSV AZ. Daar moet dus iets geforceerd worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:28 schreef Merkie het volgende:
Nouja, aan de andere kant; niks is nog onmogelijk. Vijf puntjes verschil is opzich niet zo veel, en PSV gaat nog CL spelen. Dus, als Feyenoord echt goed genoeg is voor het kampioenschap moet het nog te doen zijn.
Ssstt niet zo hard!! Hoeft niet iedereen te weten eejquote:
Discussieren?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn we uitgezoend en gezwaaid nu? Discussieren kan ook normaal.
Ach, laat anderen nu even doen wat ene Dirk-Kuijt altijd in andere topics loopt te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn we uitgezoend en gezwaaid nu? Discussieren kan ook normaal.
Tegen NEC werkte het wel. De druk op de verdediging werd toen zo groot dat ze steken lieten vallen. Vandaag is erg jammer. Theoretisch gezien heeft Feyenoord best nog een kans op het kampioenschap. Immers als PSV 1 wedstrijd verliest in de komende 9 en Feyenoord alles wint (met de wedstrijd tegen PSV erbij), dan staat Feyenoord bovenaan. Helaas zal Feyenoord nog denk ik 2 keer punten verspelen.quote:
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. Feyenoordquote:Op zondag 12 februari 2006 17:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tegen NEC werkte het wel. De druk op de verdediging werd toen zo groot dat ze steken lieten vallen. Vandaag is erg jammer. Theoretisch gezien heeft Feyenoord best nog een kans op het kampioenschap. Immers als PSV 1 wedstrijd verliest in de komende 9 en Feyenoord alles wint (met de wedstrijd tegen PSV erbij), dan staat Feyenoord bovenaan. Helaas zal Feyenoord nog denk ik 2 keer punten verspelen.
Hoe dan ook, ik vind het een geslaagd seizoen. Het voetbal wat ze spelen is al zoveel beter dan vorig jaar. Ik ga met plezier naar het stadion en dat kon ik vorig jaar niet altijd zeggen. En dat er geen prijzen zijn, ach ook zonder prijzen kan ik van voetbal genieten... al hoop ik natuurlijk wel op iets.
twee zielen 1 gedachte?quote:
wat zit JIJ je toch druk te maken?quote:
enzoistquote:
Tsja, de medewerking van de scheids houdt ook een keer opquote:
Laat maar blijven hierquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef RedGuy het volgende:
Die kanker Sno hoef ik ook niet meer in het Feyenoord shirt te zien, stond ie een beetje te juichen na afloop, kankerjood.
Verander jij je ondertitel even in 3-3?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop dat volgend seizoen PSV de positie van Ajax qua slechte prestaties overneemt, al is het alleen maar voor cultheld.
Neen, mijn ondertitel is gereserveerd voor uitslagen van de enige echte klassiekerquote:Op zondag 12 februari 2006 18:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Verander jij je ondertitel even in 3-3?![]()
Helemaal mee eens. Gezien de voorgeschiedenis was het logisch dat het publiek zich zou gaan roeren wanneer Pi-air gebracht zou worden. Daarnaast lag Pi-air ook niet goed bij (een aantal) NAC spelers. Met de wissel maak je dus echt was los (bij publiek en NAC-spelers). Echter gaf het niet Feyenoord een impuls, maar NAC. Aan de andere kant is het natuurlijk niet te begrijpen dat een 1 – 3 voorsprong in blessuretijd wordt weg gegeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
hij heeft wel beetje gelijk, waarom pierre er in doen je stond 1-3 voor
Ja nu mag je gaan hopen dat vitesse kan stunten tegen psv vrijdag. Maar het gaat nog erg lastig worden. Je krijgt weer hoop na zondag en woensdag en dan dit weer.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gezien de voorgeschiedenis was het logisch dat het publiek zich zou gaan roeren wanneer Pi-air gebracht zou worden. Daarnaast lag Pi-air ook niet goed bij (een aantal) NAC spelers. Met de wissel maak je dus echt was los (bij publiek en NAC-spelers). Echter gaf het niet Feyenoord een impuls, maar NAC. Aan de andere kant is het natuurlijk niet te begrijpen dat een 1 – 3 voorsprong in blessuretijd wordt weg gegeven.
Persoonlijk vind ik het geen goede wissel.. maar ja, dat is achteraf misschien makkelijk te zeggen.
als als alsquote:Op zondag 12 februari 2006 16:37 schreef mrbombastic het volgende:
Gvd, 2 doelpunten in de 90e minuut :S.
Het kampioenschap ligt nu een stuk verder weg. Maar het is nog niet gedaan. Als PSV zo weer in de Champions League begint, spelen ze altijd matig in de wedstrijd die daarop volgt.
Eens even uitzoeken tegen wie ze dan moeten. En misschien kan Feyenoord in Eindhoven ook wel winnen.
Tuurlijk niet, PSV-AZ en PSV-Feyenoord krijg je nog. Dus wat dat betreft is er nog wel e.a. mogelijk. Maargoed, Feyenoord heeft ook niet het makkelijkste programma. O.a. Heerenveen en Grunn uit nog.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef ForzaRob het volgende:
Volgende week wordt cruciaal , hopen dat vitesse psv verslaat, want anders denk dat het over en sluiten is voor zowel az als feyenoord
Na een uur al.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef TC03 het volgende:
Zijn er hier al Feyenoorders over hun zondagdepressie heen?
az gaat echt geen potten breken in eindhoven en feyenoord poetst geen 5 punten weg in 1 wedstrijd tegen psv. terwijl feyenoord nog naar az moetquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, PSV-AZ en PSV-Feyenoord krijg je nog. Dus wat dat betreft is er nog wel e.a. mogelijk. Maargoed, Feyenoord heeft ook niet het makkelijkste programma. O.a. Heerenveen en Grunn uit nog.
PSV - AZ gelijkspel en Feyenoord winnen in Eindhoven en het is weg gepoetst. Bovendien is PSV ook weer niet in zulke goede doen, met 1-0 winnen van Heracles thuis is niet echt super.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:51 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
az gaat echt geen potten breken in eindhoven en feyenoord poetst geen 5 punten weg in 1 wedstrijd tegen psv. terwijl feyenoord nog naar az moet
als er eindelijk weer eens een kans is om kampioen te worden na 7 jaar.... kan ik niet zeggen dat ik er mee kan leven als het zo knullig wordt weggegeven....quote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Komende vrijdag MOET Vitesse gewoon winnen van Psv, want Psv krijgt daarna alleen nog AZ en Ajax als moeilijke tegenstanders, ze moeten dan nog tegen ons maar als die wedstrijd er één moet worden waar je de punten moet gaan pakken dan gaat dat vast niet goedkomen dus je moet Psv-Feyenoord al ingaan met een voorsprong zodat je die mag verliezen eigenlijk, maar dat zal wel een te lastige opgave worden.
Denk dus niet dat we nog kampioen worden, maar het is ook kansloos puntverlies, zo slecht verdedigd om in minder dan 5 minuten 2 goals weg te geven als je in de achtervolging bent op de koploper.
Maar goed, kan er op zich wel mee leven. We hebben Psv lang bij kunnen houden en Feyenoord speelt een beter seizoen dan ik van te voren had durven dromen en er is weer hoop voor volgend seizoen, en 2de worden is ook geen schande, al is dat helaas dan nog geen garantie voor Champions league.
Dat heb ik ook een beetje. Maar ik word wel een beetje gefrustreerd als Ajax de CL pakt in de play-offs ten koste van Feyenoord.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, laten we dan maar hopen dat de druk voor de ploeg eraf is, en dat ze dan zonder druk gaan voetballen, en omdat ik er ook niet meer in geloof - kan het verder alleen nog maar meevallen!
Ik had er bewust al rekening mee gehouden dat we alsnog zouden afhaken in de race om het kampioenschap, omdat dit al zovaak is gebeurdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
als er eindelijk weer eens een kans is om kampioen te worden na 7 jaar.... kan ik niet zeggen dat ik er mee kan leven als het zo knullig wordt weggegeven....
oftewel, mijn zondagdepressie is nog niet over nee
2000-2001 was dat volgens mij. 18 punten voorsprong op PSV ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik had er bewust al rekening mee gehouden dat we alsnog zouden afhaken in de race om het kampioenschap, omdat dit al zovaak is gebeurd![]()
Herinner me namelijk ook een paar seizoenen geleden toen Feyenoord met een straatlengte voorsprong de winterstop inging als nummer 1, en vervolgens de tweede seizoenshelft een wedstrijd of 6 wist te verliezen en alsnog derde werd![]()
1 punt maar hoor voor de winterstop. Dus dat viel wel mee. Maar wat zijn nou 5 punten? Jullie hebben nog alle kans hoor. Jullie maken in ieder geval een stuk meer indruk dan psv.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
2000-2001 was dat volgens mij. 18 punten voorsprong op PSV ofzo.
Alleen is dat niet hetgene dat telt op de ranglijst. Daar tellen de punten die je haalt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1 punt maar hoor voor de winterstop. Dus dat viel wel mee. Maar wat zijn nou 5 punten? Jullie hebben nog alle kans hoor. Jullie maken in ieder geval een stuk meer indruk dan psv.
Klopt, maar psv is niet zo goed als vorig jaar. Ik zie ze echt nog wel punten morsen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen is dat niet hetgene dat telt op de ranglijst. Daar tellen de punten die je haalt.
Scheidsrechter kan niet eeuwig de helpende hand biedenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Soul_Survivor het volgende:
Nee maar PSV weet wel altijd nog punten te pakken op een kut manier.
Zegt ook niks.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
het is az-psv niet psv-az
Vandaar dat jij daar zat zeker?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef Sender_ het volgende:
Vak G is een kindervak vol met debielen
Maar wel spelers hurenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
"Wij haten Rotterdam"![]()
Vanwaar die teringhekel aan Feyenoord/Rotterdam eigenlijk daar bij NAC?
haha, wat dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Zijn allemaal frusties bij nac. Zeker omdat sommigen van nac, ooit eens onder de biljarttafel moesten schuilen...
En die K-woord van jouw?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kanker![]()
Maar moderators ik verwacht wel dat er nu ook wat bans voor supporters van ajax gaan vallen met al dat getrol hier.
Supporters kunnen d'r ook zoveel aan doen jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Maar wel spelers huren![]()
Zijn toch allemaal inteelt boertjes joh,daar in Breda....
Ach ja,inteelt hè....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Supporters kunnen d'r ook zoveel aan doen ja.
Het mooiste wat er is, kakkerlakken die tot de conclusie komen dat het (weer) over is.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef footbal_lad het volgende:
Ach ja,inteelt hè....
Weer zo'n internet-supporterquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het mooiste wat er is, kakkerlakken die tot de conclusie komen dat het (weer) over is.![]()
Heb je d'r toch 'n hoop van hier.Vooral bij de joden.Hebben ze wel eens van seizoenskaarten gehoord?Laten we maar ophouden over uitwedstrijden.Zeg maar gerust teletekst-wedstrijden....quote:
Ach jah, voor jullie is het seizoen al sinds november overquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het mooiste wat er is, kakkerlakken die tot de conclusie komen dat het (weer) over is.![]()
Ja maar voor ons is het aan de ene kant erger, en aan de andere kant niet. Ik leg hem even uit.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach jah, voor jullie is het seizoen al sinds november over![]()
Ja, leuk. Doei.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Eightball het volgende:
[..]
En dan natuurlijk die Calimero-reacties hè.
Echt je moest eens weten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik weet dat je ervan kakt.
Whahahaha!
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Heb je d'r toch 'n hoop van hier.Vooral bij de joden.Hebben ze wel eens van seizoenskaarten gehoord?Laten we maar ophouden over uitwedstrijden.Zeg maar gerust teletekst-wedstrijden....![]()
Ik had 't niet mooier kenne zeggen.Supporters,maar geld uitgeven voor hun cluppie???Ho maar....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Heb je d'r toch 'n hoop van hier.Vooral bij de joden.Hebben ze wel eens van seizoenskaarten gehoord?Laten we maar ophouden over uitwedstrijden.Zeg maar gerust teletekst-wedstrijden....![]()
Dank voor het complimentquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Eightball het volgende:
[..]
Bij jullie is het mooier; het gaat echt retegoed en jullie spelen de pannen van het dak en op driekwart gaat het (weer) mis. Dat gebeurt regelmatig als, in ieder jaar zo'n beetje. Klasse.
Dat blijft genieten.
Och, Chelsea deed het 1x in de 50.. En dat is ook een topclubquote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dank voor het compliment![]()
Ook mooi dat je toegeeft dat we regelmatig meedoen met het kampioenschap. Inderdaad worden we maar eens per 8 jaar kampioen ofzo, maar boeiend verder. Des te mooier als we wel een keer kampioen worden.
Dat kan een blinde nog zien.quote:
Feyenoord doet altijd mee voor het kampioenschap. Er zijn maar een paar klassiekers.quote:Ook mooi dat je toegeeft dat we regelmatig meedoen met het kampioenschap.
Ja, wij eisen goed en verzorgd voetbal. Brengt de clubleiding dat niet krijgen ze problemen. volkomen logisch.quote:Bij Ajax gaan ze al janken als een half seizoen niet zo lekker loopt, succes supporters.
Kunnen ze niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op mensen, trek het niveau weer even omhoog.
Lekker zinvolle bijdrage, echt een post van niveauquote:
Ach, waren Snoyl en Zuiverloon ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die sno was wel heel erg blij zeg
Geweldige speler die sno iddquote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
ach nee man, een spits voor 'n spits hoort echt niets uit te maken. Dit is gewoon waardeloos gespeeld, en dat heeft echt bar weinig met die wissel te maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
toch vind ik het een fout van koeman door pierre er in te brengen
quote:Negentig minuten lang leek Feyenoord met prima voetbal drie dik verdiende punten in de wacht te slepen. De ploeg was in Breda sterker dan Nac en leek het duel eenvoudig uit te kunnen spelen. In de slotfase ging het echter alsnog mis. Patrick Paauwe ging in gesprek met FCUpdate.nl op zoek naar een verklaring voor de merkwaardige ontknoping. "We zijn niet slim genoeg, we denken dat alles vanzelf gaat ", moppert de middenvelder.
Feyenoord legde in het Bredase Rat Verlegh-stadion een prima partij op de mat. Nac werd bij vlagen volledig weggespeeld en de voorsprong van de Rotterdammers kwam feitelijk geen moment in gevaar. Tot die fatale slotfase. "Ons gevaar was misschien dat we zo goed speelden. Daardoor gingen we er wat te gemakkelijk over denken en dat kunnen we ons niet veroorloven. We dachten misschien dat het allemaal vanzelf zou gaan. Een heleboel dingen gingen ook vanzelf, maar soms gaat het even niet zoals je wilt."
Volgens Paauwe zat het probleem in de mentaliteit die een aantal spelers in de slotfase lieten zien. "Soms moet je bikkelen en moet je de mentaliteit tonen die we tegen ploegen als ajax en Psv wel op de mat leggen. Je moet dan op bepaalde momenten je teamgenoten even te hulp schieten, maar dat gebeurde nu in de slotfase tegen Nac niet."
Na de aansluitingstreffer van Julian Jenner maakte Feyenoord een chaotische indruk, maar volgens Paauwe was er geen sprake van paniek. "Dat niet, maar we gingen wel met z'n allen te veel naar achteren lopen. Natuurlijk moet je verdedigend denken, maar er moeten ook altijd middenvelders blijven die vooruit blijven staan. Het heeft geen nut om met zes, zeven man op één lijn te gaan lopen. Dat gebeurde nu wel en daar ging het fout."
Een belangrijk moment in de wedstrijd was de wissel waarbij Pierre van Hooijdonk in het veld kwam voor Dirk Kuijt. Of de inbreng van de voormalige aanvoerder van Nac invloed had op het scoreverloop, wilde Paauwe niet zeggen. "Tsja, wie weet", zegt Paauwe. "Achteraf is alles heel gemakkelijk en achteraf hadden we allemaal misschien andere dingen gedaan. Feit is dat het 3-3 geworden is en dat we moeten uithuilen en opnieuw beginnen."
Ondanks de domper weigert Paauwe zich echter gewonnen te geven in de strijd om de landstitel. "Natuurlijk hadden we het gat met Psv liever op drie punten gehouden, maar wij geloven nog heilig in onze kansen om landskampioen te worden. Het kan nog steeds, dat staat buiten kijf. Maar op dit moment overheerst nog even de teleurstelling."
Vorig seizoen speelden we de 2de seizoenshelft beter terwijl de wedstrijden zwaarder waren ( CL Monaco , Lyon , Milan )quote:Op zondag 12 februari 2006 16:37 schreef mrbombastic het volgende:
Gvd, 2 doelpunten in de 90e minuut :S.
Het kampioenschap ligt nu een stuk verder weg. Maar het is nog niet gedaan. Als PSV zo weer in de Champions League begint, spelen ze altijd matig in de wedstrijd die daarop volgt.
Eens even uitzoeken tegen wie ze dan moeten. En misschien kan Feyenoord in Eindhoven ook wel winnen.
Die hebben meer een topteam.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, Chelsea deed het 1x in de 50.. En dat is ook een topclub![]()
wie zegt dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:47 schreef Ritchie het volgende:
en waarom is vak G triest?
jaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik. Vak G is toch naast het uitvak? Met die kinders?
Juist het gezinsvakquote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je niet te snel zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Braafheid tekent niet bij bij Utrecht. Die speelt volgend seizoen dus voor ons.
RTV Utrechtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
bron van niet bijtekenen
Die hebben Furby en die Spanjaard al voor de linksback positie.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ik zie het ja,
speelde bij ajax toch eerst
misschien gaat die daar wel heen
Ff verder kijken dan je neus lang is.. Tegen het hek zitten de kinders, die bij het minste of geringste in de hekken hangen.. en ja, ook ik baal daarvan..quote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet mee eens. Feyenoord liet zich dan wel niet beinvloeden door de wissel, maar NAC wel. Die vonden krachten hieruit. Gewoon om hem een hak te zetten. Ik vind het een domme wissel.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:12 schreef mister_popcorn het volgende:
ach nee man, een spits voor 'n spits hoort echt niets uit te maken. Dit is gewoon waardeloos gespeeld, en dat heeft echt bar weinig met die wissel te maken.
..
Dat de wissel van Van Hooijdonk voor Kuyt iets met de late wederopstanding van NAC te maken zou hebben gehad, kon er bij Koeman niet in. ‘Onzin. Het was gewoon een wissel van de ene spits voor de andere spits. Als we ons door de reactie van het publiek laten beïnvloeden hebben we op het Europese vlak ook niks te zoeken. Ik vind het voor mezelf een zwak excuus dat NAC beter zou hebben gespeeld door die wissel. Ik zou het volgende keer weer doen.’
Al was alles blijven staan als bij de 1-3 én had NAC dan alsnog 3-3 gemaakt, dan had Koeman het verwijt gekregen dat hij een pinch-hitter op de bank had, maar die niet ad ingebracht, wat weer gelijk de discussie op zou laaien over de noodzaak van de transfer van Pierre naar Feyenoord.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Niet mee eens. Feyenoord liet zich dan wel niet beinvloeden door de wissel, maar NAC wel. Die vonden krachten hieruit. Gewoon om hem een hak te zetten. Ik vind het een domme wissel.
Het is duidelijk dat geen van de drie clubs echt een makkelijker programma heeft dan de andere. Maar Feyenoord moet uit tegen PSV en uit tegen AZ en uit tegen Heerenveen (op 7 april, waarom staan de laatste 3 wedstrijden van Feyenoord niet in de lijstquote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag 19 februari: Feyenoord - Sparta
Zondag 26 februari: FC Groningen - Feyenoord
Zondag 5 maart: Feyenoord - FC Utrecht
Zondag 12 maart: Feyenoord - RKC
Zondag 19 maart: AZ - Feyenoord
Zondag 26 maart: Feyenoord - ADO Den Haag
Zondag 2 april: Feyenoord - FC Twente
vr 17/2 Vitesse PSV Eredivisie vb
zo 26/2 AZ PSV Eredivisie vb
za 4/3 PSV SC Heerenveen Eredivisie vb
za 11/3 Ajax PSV Eredivisie vb
za 18/3 PSV NEC Eredivisie vb
za 25/3 Willem II PSV Eredivisie vb
za 1/4 RBC Roosendaal PSV Eredivisie vb
za 8/4 PSV FC Groningen Eredivisie vb
wo 12/4 PSV Feyenoord Eredivisie vb
zo 16/4 NAC Breda PSV Eredivisie vb
zo 19/2 AZ FC Utrecht Eredivisie vb
zo 26/2 AZ PSV Eredivisie vb
vr 3/3 NEC AZ Eredivisie vb
zo 12/3 Willem II AZ Eredivisie vb
zo 19/3 AZ Feyenoord Eredivisie vb
zo 26/3 RKC Waalwijk AZ Eredivisie vb
zo 2/4 AZ NAC Breda Eredivisie vb
zo 9/4 Ajax AZ Eredivisie vb
wo 12/4 AZ FC Twente Eredivisie vb
zo 16/4 SC Heerenveen AZ Eredivisie vb
het kan nog...
Ik heb nog wel een kaartje voor je. Zet je mail maar even neer dan mail je wel even voor welk vak enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef H.Flick het volgende:
A.s. weekend de stadsderby. Feyenoord mag van mij alles winnen, behalve die 2 keer per jaar tegen Sparta. Is het al uitverkocht? Want ik zou eigenlijk wel graag willen gaan.
We? Praat voor jezelf.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Als ie maar niet mee naar Duitsland gaat dan.. liggen we er na 3 wedstrijden uit...![]()
Dat is me niet opgevallen, wel dat hij 1 van de beste van NAC was.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Idd.Dat hele Nederlands elftal(en met hun die irritante klote supporters) kan me totaal gestolen worden....quote:
Kon t Kalou topic niet vindenquote:Voetbal: Woensdag uitspraak in zaak Kalou
13 februari 2006, 15:24
DEN HAAG (ANP) - De Raad van State doet woensdag uitspraak in de zaak rond voetballer Salomon Kalou. Minister Verdonk is bij de raad in beroep gegaan tegen de beslissing van de bestuursrechter in Rotterdam.
De rechter bepaalde dat de bewindsvrouw opnieuw moest gaan bekijken of de Feyenoorder voor een versnelde naturalisatieprocedure in aanmerking komt. De Ivoriaan Kalou wil met het Nederlands elftal naar het WK voetbal, maar Verdonk heeft al twee keer geweigerd hem sneller een Nederlands paspoort te gunnen.
trouwens al 850 kaarten verkocht voor sparta vak zondagquote:CIV wat moeten we ermee? (deel 2)
Op 28 december 2005 dachten we, waar blijft het jaarverslag van het CIV (Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme). De onvriendelijke site van het CIV nam ons en de rest van de belangstellenden wekenlang letterlijk in de maling. Al sinds eind november zitten we op het jaarverslag te wachten. Niet alleen omdat we graag willen weten wat er met onze belastingcenten gebeurd. Ook omdat het de voetbalfan in Nederland aangaat. Op basis van dergelijke cijfers worden immers (veelal foutieve) veronderstellingen aangenomen en wordt beleid geformuleerd. Sinds onze eerste melding zijn inmiddels zes weken verstreken. U raadt het al: nog steeds geen jaarverslag!
We vullen het rijtje van 28 december dus maar even aan:
20 november… geen jaarverslag, dit terwijl aangegeven stond dat het verslag media november zou verschijnen
25 november… geen jaarverslag
30 november… geen jaarverslag... wel een mooie mededeling… verschijnt medio december
10 december… geen jaarverslag
18 december… geen jaarverslag
28 december… Nog steeds geen jaarverslag… maar het ‘verschijnt in december’ is voor het gemak maar verwijderd.
13 januari 2006… géén jaarverslag
13 februari 2006…. géén jaarverslag
We hebben nog steeds geen idee wat ze bij het CIV nu daadwerkelijk doen. Eén ding weten we wel. De afgelopen 5 seizoenen werd telkens met veel bombarie het jaarverslag gepubliceerd. Elk jaar ging het weer slechter. De cijfers zijn daarbij soms een werkelijk raadsel. Zo heeft Feyenoord volgens bijlage II (politie-inzet per regio) van het jaarverslag 2003-2004 in het seizoen 2002-2003 27(!) thuiswedstrijden gespeeld. Wij vragen vriendelijk of er iemand is die tot 27 thuis(!)wedstrijden in het betreffende seizoen weet te komen (beker, competitie en uefacup). In alle pers werden de cijfers, zonder enige vorm van verificatie overgenomen. Alle voetbalproleten lieten hun mening horen.
Welnu, wat gebeurd er als het CIV niet met cijfers komt? Juist: helemaal niets. Geen enkele krant, verslaggever of criticaster (waar zijn jullie AD, NRC, Volkskrant, Telegraaf, VI, Trouw, Derksen, Borst, Cruijff, Barend, Van Dorp, Mulder en anderen?) die er ook maar een woord over vuil maken. Wat nu als een normaal bedrijf v i e r (!) maanden later met haar jaarverslag komt. Juist dan breekt (niet alleen in medialand, maar ook politiek Nederland) de zogeheten pleuris los. Maar niets is minder waar het CIV om de hoek komt kijken.
Een informerende mail door Lunatic News naar het CIV bracht als antwoord “Nog volop wordt er gewerkt aan het jaarverslag. Zodra dit gereed is zal daarover een perspublicatie worden uitgebracht en is het jaarverslag ook via onze website beschikbaar”. Pardon, er wordt nog volop aan gewerkt? Nu al vier maanden na de eigenlijke publicatiedatum? Dat wordt nog wat met het volgende verslag!
Het bovenstaande stuk laat onze frustratie over de gang van zaken duidelijk blijven. De echte vraag is wat nu de oorzaak van deze vertraging is. Was de kwaliteit van het verslag van dit jaar zo schrikbarend laag dat het in zijn geheel is overgeschreven? Was er meer tijd nodig om cijfers naar de eigen hand te zetten in ellenlange theoretische omzwervingen? Of heeft men gewacht en wacht men nog steeds op de uitkomsten van de discussies rond pasfotoregistratie, playoffs en doorberekening politiekosten. Zaken waarover het CIV direct of indirect invloed wil uitoefenen.
Waar iedere normale organisatie om opheldering wordt gevraagd, of beter nog deze uit eigen beweging naar voren brengt, is er niets van het CIV vernomen over de moverende redenen achter deze vertraging. Geen enkel vragende opmerking vanuit politiek Den Haag, Auditteam voetbalvandalisme (Ja, we weten het.. maar ze dienen in dit rijtje genoemd te worden), Lokaal bestuur, BVO’s en natuurlijk media.
Kort gezegd: Schandalig gedrag van een organisatie (CIV) en opzettelijk(?) ogen dichtknijpen door de overige griep. Natuurlijk wil het CIV de eventuele doorberekening politiekosten gaan reguleren. Het wanbeleid van de afgelopen maanden heeft ons inzien aangetoond dat elke aanspraak die het CIV hierop maakt totaal ongepast is.
Dan nog een laatste mededeling voor de pers. Natuurlijk mag u uit dit artikel publiceren, mits u dan tenminste de beschaafdheid heeft om daarbij de juiste bronvermelding te gebruiken: www.lunaticnews.nl. Wij proberen in iedere geval wel naar behoren de maatschappij te informeren.
Kuyt wisselen ben ik zowiezo geen voorstander van, maar ik vind dat er nu wel teveel gewicht wordt gegeven aan deze wissel. Tuurlijk zal nac best wat gemotiveerder zijn geworden, maar kom op zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Niet mee eens. Feyenoord liet zich dan wel niet beinvloeden door de wissel, maar NAC wel. Die vonden krachten hieruit. Gewoon om hem een hak te zetten. Ik vind het een domme wissel.
Dat dacht ik ook. Ik denk dat Pierre best waardevol kan zijn als pinchhitter (:r hoop dat dat woord snel wordt afgeschaft), maar nu wordt hij er geforceerd in gebracht. Zie je toch dat zijn ego drukt op de bank, en Koeman hem dan graag toch nog maar een paar minuutjes speeltijd geeft voordat het weer homeless is.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Staanplaats het volgende:
Wat ik dan niet snap. We zochten een pintchitter om de wedstrijd -als dat nodig zou zijn- open te breken. Dan sta je 1-3 voor, dan hoef je die kerel toch niet meer in te brengen. Dan ga je toch juist controleren?
't Blijft toch zuur als de kans om kampioen te worden groter was dan het de afgelopen jaren ooit is geweest. Maarja, seizoen is nog niet gespeeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Maar goed, dit is blijft toch een seizoen waar in veel vooruitgang is geboekt. We hebben dit seizoen hopelijk een mooi fundament gelegd voor een succesvolle toekomst. Dat is nog altijd de grootste winst..
Precies, alleen inbrengen als er aanleiding voor is. Zoals tegen Nec, gister hadtie gewoon na de 3-1 moeten zeg "joh Pierre, ga alvast ff een blaadje bier halen"quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik denk dat Pierre best waardevol kan zijn als pinchhitter (:r hoop dat dat woord snel wordt afgeschaft), maar nu wordt hij er geforceerd in gebracht. Zie je toch dat zijn ego drukt op de bank, en Koeman hem dan graag toch nog maar een paar minuutjes speeltijd geeft voordat het weer homeless is.
Achja zuur.. We bouwen nu iets op, zodat we ieder jaar weer een serieuze kandidaat zijn. Had me vorige jaar verteld dat we nog zolang met psv hadden meegekund en ik had je voor gek verklaard.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Blijft toch zuur als de kans om kampioen te worden groter was dan het de afgelopen jaren ooit is geweest. Maarja, seizoen is nog niet gespeeld.
hahaquote:Op maandag 13 februari 2006 18:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
gister hadtie gewoon na de 3-1 moeten zeg "joh Pierre, ga alvast ff een blaadje bier halen"
Ah, komop niet zo negatief. Het is tot nu toe een goed seizoen. En wie weet worden we nog kampioen, dan moeten ze er wel voor vechten.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Late reactie, maar ik heb gisteren mijn verdriet maar weggedronken tot laat in de nacht!
Ongelofelijk dat ze een 1-3 voorsprong op zo'n manier weggeven!
Dat kampioenschap kunnen we iig zeker vergeten nu....
Ik vond gisteren zo een tegenvaller, je speelt een zeer goede reeks, wat heet, je speelt een beter seizoen als vorig jaar. Je was gisteren gewoon weer op 3 punten van psv, en dan verneuk je het zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ah, komop niet zo negatief. Het is tot nu toe een goed seizoen. En wie weet worden we nog kampioen, dan moeten ze er wel voor vechten.
Bedankt, maar dan hoeft nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kaartje voor je. Zet je mail maar even neer dan mail je wel even voor welk vak enzo.
Ja ik vond het ook echt een teleurstelling.. Toen ik het hoorde, dacht ik dat het een grapje was. Omdat het wel vaker voorkomt dat Feyenoord zoiets flikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik vond gisteren zo een tegenvaller, je speelt een zeer goede reeks, wat heet, je speelt een beter seizoen als vorig jaar. Je was gisteren gewoon weer op 3 punten van psv, en dan verneuk je het zo.
PSV moet nu sowieso ergens punten laten liggen (en dan moet Feyenoord in ehvn winnen, en geen punten laten liggen). Dat zie ik gewoon niet gebeuren, maar misschien bekijk ik het idd te negatief!
FEYENOORD!
Mijne ook. Had een fijn weekend, tot de 3-3. Mên, wat was ik chagerijnig daarnaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef Showtime het volgende:
Mijn hele zondag was naar de klote, voor het eerst sinds tijden geen spits of metro in de trein vanochtend gelezen. Maar goed, desondanks draait Feyenoord nog steeds een goed seizoen. En deze misstap zal ze uiteindelijk alleen maar sterker maken.
Kunnen we wel gebruiken een middenvelder.quote:'Feyenoord wil Ghanees Abubakari aantrekken'
De Telegraaf meldt dat Feyenoord de Ghanese middenvelder Abubakari aan wil trekken. De speler uit de voetbalacademie van Feyenoord in Ghana was de afgelopen weken op proef. Indien hij een tewerkstellingsvergunning krijgt zou Feyenoord hem voor de rest van het seizoen bij de club willen houden. In die periode zou hij een contract kunnen afdwingen
Had voor mij niet gehoeven, maar wel terecht. Greene verdient ook wel een uitnodiging.quote:HOFS VOOR HET EERST OPGENOMEN IN VOORSELECTIE ORANJE
Nicky Hofs is voor het eerst in zijn loopbaan in de voorselectie opgenomen van Oranje. De middenvelder, net terug van een zware knieblessure, behoort net als zijn ploeggenoten Ron Vlaar, Romeo Castelen en Dirk Kuyt tot de voorlopige selectie van dertig spelers. Het Nederlands elftal speelt op woensdag 1 maart vriendschappelijk tegen WK-ganger Ecuador. Andere opvallende namen in de voorselectie: Ajacied Klaas Jan Huntelaar en Vitesse-middenvelder Theo Janssen.
blablabla
Het blijft toch een Ajacied hè!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk dat er eens wat door komt uit Ghana, nu hopen dat hij ook nog kan voetballen.quote:MOHAMMED ABUBAKARI TOEGEVOEGD AAN SELECTIE
Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Cart_man het volgende:
Nee, moet ik ermee. Belachelijk zo een dvd...
Dat betekent dat we er dus wel achteraanzitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cris Woerts melde dat Feyenoord niet achter Medunjanin aan zit.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een held is het ookquote:Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
36 is van Bandalovski. Dus na Leonardo de tweede die zijn nummer verliest terwijl hij er nog zit...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
Vergeet Lazovic niet, die staat toch ook nog onder contract?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
36 is van Bandalovski. Dus na Leonardo de tweede die zijn nummer verliest terwijl hij er nog zit...
quote:Justitie in hoger beroep in zaak-Koeman, Koeman verbijsterd
Ondanks de veroordeling van Erwin Koeman voor rijden onder invloed heeft justitie laten weten in hoger beroep te zullen gaan. In De Telegraaf reageerde Koeman verbijsterd. "Waar zijn we in dit land mee bezig? Justitie zou tevreden moeten zijn met het vonnis, ik werd immers schuldig verklaard. Naar mijn stellige mening onterecht, want ik diende slechts de verkeersveiligheid. Maar voor het OM is het niet genoeg, waarschijnlijk omdat de rechter mij die geldboete kwijtschold. Alsof er niet genoeg werkdruk bij de gerechtshoven bestaat…"
quote:Aberdeen wil Snoyl definitief overnemen
Ferne Snoyl heeft in korte tijd de harten van de Schotten gewonnen. Aberdeen manager Jimmy Calderwood gaf tegen de BBC aan Snoyl graag definitief vast te leggen voor Aberdeen. Hij speelt er nu op huurbasis tot het einde van het seizoen en heeft er sinds eind januari twee duels opzitten in Schotland.
Feyenoord Netwerk
"Hij staat ook volgend jaar nog onder contract dus er zal een transfersom gemoeid zijn met een transfer" aldus Calderwood. "Die jongen heeft daar niet veel kans op een plaats in de basis, dus moeten we zien wat er gedaan kan worden. Hij wil graag blijven aangezien hij het erg naar zijn zin heeft en hij lijkt heel snel de favoriet van de fans te zijn geworden."
quote:Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
haha wat een trieste kanker sukkels zijn het tochquote:
Wil Castelen hier niet verdedigen, maar die kans die hij mistte zag er knullig uit, maar hij was best moeilijk, omdat hij er net iets voorbij was, en de bal vrij hard op hem af kwam.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef yvette1982 het volgende:
En hoe kan Castelen die bal missen!!!
Wordt weer eens tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef dvdfreak het volgende:
Zondag Nederlands enige echte stads-derby.Feyenoord pakt dan weer 3 punten![]()
Niet als het aan mij ligt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef dvdfreak het volgende:
Zondag Nederlands enige echte stads-derby.Feyenoord pakt dan weer 3 punten![]()
Inderdaad. Wat vond je van de goal van Kuyt in de Klassieker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef yvette1982 het volgende:
Ik lees trouwens niks over die fout van Lodewijks bij de 2e goal. Als hij gewoon goed keept win je die pot ook nog.
Niet vergelijkbaar als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat vond je van de goal van Kuyt in de Klassieker?
quote:ALSNOG AKKOORD MET GRONINGEN
Feyenoord-supporters die op zondag 26 februari aanstaande de wedstrijd FC Groningen-Feyenoord (16.30 uur) willen bijwonen kunnen toch met eigen voertuig naar het noorden reizen. Een en ander is het resultaat van aanvullende brieven van Feyenoord aan de burgemeester van Groningen en telefoongesprekken met de club uit het hoge noorden. In eerste instantie wilde de Gemeente Groningen een buscombiregeling verplicht stellen. Hiermee ging Feyenoord niet akkoord.
Samen met de gemeente Groningen en FC Groningen is vervolgens gekeken naar alternatieven. Feyenoord-supporters worden verplicht om via een vaste aanrij-route (conform aangegeven routebeschrijving) richting het stadion te rijden. De Feyenoord supporters dienen vervolgens hun voertuig te parkeren op parkeerplaats P4 naast het stadion. Op die parkeerplaats wordt dan voor het betreden van het stadion (bezoekersvak) de Feyenoord uitkaart gescand en tevens het gekochte voucher bij de ticketbox omgewisseld voor een origineel toegangsbewijs voor het bezoekersvak van stadion Euroborg.
Ook het aantal beschikbare kaarten vormde punt van discussie. Volgens Feyenoord diende FC Groningen op basis van de stadioncapaciteit van 20.500 van Euroborg 1.200 kaarten beschikbaar te stellen. Op verzoek van Feyenoord heeft de KNVB met toestemming van FC Groningen deze capaciteit opnieuw geïnventariseerd en officieel vastgesteld op 19.600. Feyenoord houdt vraagtekens bij deze handelswijze maar legt zich neer bij 1.000 beschikbare kaarten.
Voor de houders van een Diamond- en Goldcard start de kaartverkoop aanstaande zaterdag. Vanaf woensdag kunnen Silvercardhouders trachten een kaart te bemachtigen.
Nee, want het was Dirkie immers die hem maakte...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar als je dat bedoelt.
[..]
Precies. Doelpunt vh seizoenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee, want het was Dirkie immers die hem maakte...
Dat is wel een nadeel, de kans dat hij bijtekent en wij een grote transfersom vangen is nu vele male kleiner geworden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Het ziet er dus toch naar uit dat Kalou Nederlander gaat worden........
Uit persoonlijk oogpunt een dikke
Uit Feyenoord oogpunt een dikke
Of bijtekenen en anders in de zomer met een grote strik de deur uit!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
ga morgen denk wel die dvd halen
maar ga einde van de week ook een 360 halen van 400 euro
Kalou met een Nederlands paspoort tekend niet bij, en heeft volgens mij nog maar een contract voor een jaar, daar kan je de hoofdprijs niet voor vragen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt mij dat je meer geld kunt vragen voor een Kalou met NL paspoort, dus juist geen nadeel.
Vorig jaar kon je nog 15 miljoen voor hem vragen, nu hooguit nog 7/8quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Kalou met een Nederlands paspoort tekend niet bij, en heeft volgens mij nog maar een contract voor een jaar, daar kan je de hoofdprijs niet voor vragen.
Volgens mij wel, stond gisteren nog een advertentie in het AD en het is vrije verkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef foetre het volgende:
As zondag de derby tegen sparta is vrije verkoop toch.
Zijn er nog kaarten beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |