abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 22:32:04 #176
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35018507
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik weet dat je ervan kakt.

Whahahaha!
Echt je moest eens weten.
A.M.A.B
pi_35018585
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Aequabilitas het volgende:

[..]

Heb je d'r toch 'n hoop van hier.Vooral bij de joden.Hebben ze wel eens van seizoenskaarten gehoord?Laten we maar ophouden over uitwedstrijden.Zeg maar gerust teletekst-wedstrijden....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35018716
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Aequabilitas het volgende:

[..]

Heb je d'r toch 'n hoop van hier.Vooral bij de joden.Hebben ze wel eens van seizoenskaarten gehoord?Laten we maar ophouden over uitwedstrijden.Zeg maar gerust teletekst-wedstrijden....
Ik had 't niet mooier kenne zeggen.Supporters,maar geld uitgeven voor hun cluppie???Ho maar....

Als ik 'n èchte 020-supporter was,zou ik me er voor doodschamen....
pi_35018766
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Eightball het volgende:

[..]

Bij jullie is het mooier; het gaat echt retegoed en jullie spelen de pannen van het dak en op driekwart gaat het (weer) mis. Dat gebeurt regelmatig als, in ieder jaar zo'n beetje. Klasse.

Dat blijft genieten.
Dank voor het compliment

Ook mooi dat je toegeeft dat we regelmatig meedoen met het kampioenschap. Inderdaad worden we maar eens per 8 jaar kampioen ofzo, maar boeiend verder. Des te mooier als we wel een keer kampioen worden.

Hoop slechte, dramatische jaren achter de rug, maar de échte shit is toch al een tijd achter ons, en Feyenoord is op de weg omhoog, maar het is natuurlijk toch wel begrijpelijk dat de supporters hunkeren naar successen. Het mislukt regelmatig ja, lekker belangrijk, hoofd omhoog en weer doorgaan en onze club blijven steunen!

Alsof jullie niet ff balen als Ajax verliest, of als de strijd om de landstitel wordt opgegeven.

Bij Ajax gaan ze al janken als een half seizoen niet zo lekker loopt, succes supporters.

Wij hebben in ieder geval genoeg redenen om trots te blijven op onze club
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35018881
Kom op mensen, trek het niveau weer even omhoog.
That's all folks!
  zondag 12 februari 2006 @ 22:40:54 #181
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_35018923
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dank voor het compliment

Ook mooi dat je toegeeft dat we regelmatig meedoen met het kampioenschap. Inderdaad worden we maar eens per 8 jaar kampioen ofzo, maar boeiend verder. Des te mooier als we wel een keer kampioen worden.
Och, Chelsea deed het 1x in de 50.. En dat is ook een topclub
pi_35018967
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Dank voor het compliment
Dat kan een blinde nog zien.
quote:
Ook mooi dat je toegeeft dat we regelmatig meedoen met het kampioenschap.
Feyenoord doet altijd mee voor het kampioenschap. Er zijn maar een paar klassiekers.
quote:
Bij Ajax gaan ze al janken als een half seizoen niet zo lekker loopt, succes supporters.
Ja, wij eisen goed en verzorgd voetbal. Brengt de clubleiding dat niet krijgen ze problemen. volkomen logisch.

Maar goed, het wachten is op de eerste rel in Rotterdam-zuid van dit seizoen, dan gaat het helemaal mis.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:42:09 #183
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35018968
Lul niet zo over niveau joh. Voetbalsupporters zijn niet van een elitair clubje ofzo...
A.M.A.B
pi_35019155
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op mensen, trek het niveau weer even omhoog.
Kunnen ze niet.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35019275
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Kunnen ze niet.
Lekker zinvolle bijdrage, echt een post van niveau
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35019608
Kalou vond ik nog wel meevallen, voor mijn gevoel heeft vooral castelen het laten afweten vandaag. Niet alleen die bal waarvan het nog knap is dat hij hem over krijgt, zijn ook vele andere kansen bij hem gestrand. En uiteraard bleef het in de verdediging liggen bij de mensen waarbij het meestal blijft liggen (Bosschaart en Paauwe).

Wel genoten van de wedstrijd trouwens. Was gewoon een mooie wedstrijd met een onterecht einde.
pi_35021004
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die sno was wel heel erg blij zeg
Ach, waren Snoyl en Zuiverloon ook.
pi_35021202
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die sno was wel heel erg blij zeg
Geweldige speler die sno idd Werkelijk geweldig hoe hij uit zijn dak ging
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35021383
Kunnen jullie je niet weer bezig gaan houden met W2 en RBC?
  zondag 12 februari 2006 @ 23:41:49 #190
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35021403
toch vind ik het een fout van koeman door pierre er in te brengen
pi_35026226
Hugo Borst had wel een punt, maar 3-3 mag in geen geval.
That's all folks!
pi_35026337
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
toch vind ik het een fout van koeman door pierre er in te brengen
ach nee man, een spits voor 'n spits hoort echt niets uit te maken. Dit is gewoon waardeloos gespeeld, en dat heeft echt bar weinig met die wissel te maken.

dit is wat Koeman erover zegt, en ik ben 't 100% met 'm eens.

Erwin Koeman spaarde zijn ploeg niet na het gelijkspel tegen NAC. De manier waarop Feyenoord in de laatste minuut nog twee doelpunten incasseerde, zorgde voor veel onbegrip bij de trainer. Koeman: ‘De ploeg beseft blijkbaar niet waar het om gaat. We waren veel te laconiek in de slotfase. We renden als kippen zonder kop over het veld en er was geen onderlinge coaching. We zijn nog niet professioneel genoeg. Dat we het nog weggaven, vind ik onvoorstelbaar. De komende drie weken worden nu cruciaal met het oog op de titelrace.’

De teleurstelling over de puntendeling had uiteraard ook alles te maken met de negentig minuten die eraan vooraf gingen. Feyenoord leek simpel op weg naar een ruime overwinning, maar verzuimde de vele kansen te verzilveren. ‘We hadden zomaar op 4-1, 5-1 of zelfs 6-1 kunnen staan, maar dat lieten we na’, zegt Koeman. ‘Als je het dan nog uit handen geeft is dat heel erg teleurstellend. Het bewijst nog maar eens dat er heel veel werk te doen is.’

Dat de wissel van Van Hooijdonk voor Kuyt iets met de late wederopstanding van NAC te maken zou hebben gehad, kon er bij Koeman niet in. ‘Onzin. Het was gewoon een wissel van de ene spits voor de andere spits. Als we ons door de reactie van het publiek laten beïnvloeden hebben we op het Europese vlak ook niks te zoeken. Ik vind het voor mezelf een zwak excuus dat NAC beter zou hebben gespeeld door die wissel. Ik zou het volgende keer weer doen.’
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 13 februari 2006 @ 08:44:04 #193
139407 jorienvdherik
pi_35026615
quote:
Negentig minuten lang leek Feyenoord met prima voetbal drie dik verdiende punten in de wacht te slepen. De ploeg was in Breda sterker dan Nac en leek het duel eenvoudig uit te kunnen spelen. In de slotfase ging het echter alsnog mis. Patrick Paauwe ging in gesprek met FCUpdate.nl op zoek naar een verklaring voor de merkwaardige ontknoping. "We zijn niet slim genoeg, we denken dat alles vanzelf gaat ", moppert de middenvelder.

Feyenoord legde in het Bredase Rat Verlegh-stadion een prima partij op de mat. Nac werd bij vlagen volledig weggespeeld en de voorsprong van de Rotterdammers kwam feitelijk geen moment in gevaar. Tot die fatale slotfase. "Ons gevaar was misschien dat we zo goed speelden. Daardoor gingen we er wat te gemakkelijk over denken en dat kunnen we ons niet veroorloven. We dachten misschien dat het allemaal vanzelf zou gaan. Een heleboel dingen gingen ook vanzelf, maar soms gaat het even niet zoals je wilt."

Volgens Paauwe zat het probleem in de mentaliteit die een aantal spelers in de slotfase lieten zien. "Soms moet je bikkelen en moet je de mentaliteit tonen die we tegen ploegen als ajax en Psv wel op de mat leggen. Je moet dan op bepaalde momenten je teamgenoten even te hulp schieten, maar dat gebeurde nu in de slotfase tegen Nac niet."

Na de aansluitingstreffer van Julian Jenner maakte Feyenoord een chaotische indruk, maar volgens Paauwe was er geen sprake van paniek. "Dat niet, maar we gingen wel met z'n allen te veel naar achteren lopen. Natuurlijk moet je verdedigend denken, maar er moeten ook altijd middenvelders blijven die vooruit blijven staan. Het heeft geen nut om met zes, zeven man op één lijn te gaan lopen. Dat gebeurde nu wel en daar ging het fout."

Een belangrijk moment in de wedstrijd was de wissel waarbij Pierre van Hooijdonk in het veld kwam voor Dirk Kuijt. Of de inbreng van de voormalige aanvoerder van Nac invloed had op het scoreverloop, wilde Paauwe niet zeggen. "Tsja, wie weet", zegt Paauwe. "Achteraf is alles heel gemakkelijk en achteraf hadden we allemaal misschien andere dingen gedaan. Feit is dat het 3-3 geworden is en dat we moeten uithuilen en opnieuw beginnen."

Ondanks de domper weigert Paauwe zich echter gewonnen te geven in de strijd om de landstitel. "Natuurlijk hadden we het gat met Psv liever op drie punten gehouden, maar wij geloven nog heilig in onze kansen om landskampioen te worden. Het kan nog steeds, dat staat buiten kijf. Maar op dit moment overheerst nog even de teleurstelling."
pi_35027650
en waarom is vak G triest?
- NAC Breda -
pi_35027838
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:37 schreef mrbombastic het volgende:
Gvd, 2 doelpunten in de 90e minuut :S.

Het kampioenschap ligt nu een stuk verder weg. Maar het is nog niet gedaan. Als PSV zo weer in de Champions League begint, spelen ze altijd matig in de wedstrijd die daarop volgt.
Eens even uitzoeken tegen wie ze dan moeten. En misschien kan Feyenoord in Eindhoven ook wel winnen.
Vorig seizoen speelden we de 2de seizoenshelft beter terwijl de wedstrijden zwaarder waren ( CL Monaco , Lyon , Milan )
Maar het is natuurlijk nog lang niet gedaan.
pi_35027887
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Och, Chelsea deed het 1x in de 50.. En dat is ook een topclub
Die hebben meer een topteam.
Status van topclub hebben ze 'nog' niet.
pi_35029867
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:47 schreef Ritchie het volgende:
en waarom is vak G triest?
wie zegt dat?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 13 februari 2006 @ 11:23:20 #198
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35029948
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

wie zegt dat?
Ik. Vak G is toch naast het uitvak? Met die kinders?
A.M.A.B
pi_35029980
Kampioenschap is nog lang niet beslist. Alles is nog open.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 13 februari 2006 @ 11:27:36 #200
139407 jorienvdherik
pi_35030075
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik. Vak G is toch naast het uitvak? Met die kinders?
ja

''wij haten rotterdam ''

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')