Vergeet de piet smilie niet,quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef AirwiN het volgende:
Als we af en toe es ' Tieten' roepen, dan merkt niemand verschil hoor...
Hij had 't beter zijn 2 dagen kunnen uitzitten en gewoon meelezen onder 't GF account.. Nu is hij verder van huis en zijn kloon ookquote:
Was je matras ook bruin?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi, ik heb buikgriep en heb vannacht 2 keer in m'n broek gescheten...![]()
Ik val ook weer in een goed gesprek binnen zie ikquote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi! Mijn eerste reactie wasquote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die deed 't laatst niet meer...quote:
Dat is ook mijn laatste reactiequote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoi! Mijn eerste reactie wasMaar voor de rest... lullig dat je ziek bent
Gelukkig niet...quote:
Als we allemaal zo verstandig waren als jij dan was er nog maar weinig te beleven hier op het forumquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij had 't beter zijn 2 dagen kunnen uitzitten en gewoon meelezen onder 't GF account.. Nu is hij verder van huis en zijn kloon ook
Had jij laatst ook geen buikgriep waarvan je alle smakelijke details op het forum neer pleurde?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val ook weer in een goed gesprek binnen zie ik
En ik laatst op mijn werk nog een grote bek hebben dat ik nooit ziek ben...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoi! Mijn eerste reactie wasMaar voor de rest... lullig dat je ziek bent
ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:55 schreef 2biergraag het volgende:
Alle vrouwen zijn KUThoeren!!!
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had jij laatst ook geen buikgriep waarvan je alle smakelijke details op het forum neer pleurde?![]()
Mensen onwel in Amsterdamse Burger King ?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wees blij anders neukte je kerelsquote:Op zondag 12 februari 2006 13:55 schreef 2biergraag het volgende:
Alle vrouwen zijn KUThoeren!!!
Oh, en je usericon doet het niet...quote:
Niet eens in de buurt geweest...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen onwel in Amsterdamse Burger King ?
Ik ga dadelijk wel weer een poging tot slapen doen, dus wie weet...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef 2biergraag het volgende:
Ga toch je bed volschijten
Ja, dat snap ik ook niet helemaal, heb 'm niet veranderd ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, en je usericon doet het niet...
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. Hoi CL.
Alle icoontjes zijn verdwenen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal, heb 'm niet veranderd ofzo
icoontjes zijn door breuls verwijderd, dus opnieuw toevoegenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt volgens mij door een servercrash, ff opnieuw uploaden...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij was bij iedereen wegquote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik weer een nieuwe zoeken!quote:
je icons zijn verloren gegaan mochten die in je usericon manager staan..quote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb ik toch ook gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik weer een nieuwe zoeken!
Ja, je zal me ook niet even helpen ofzo!quote:
Twist wat doe je!?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Juist wel, maar jij bent een nerd, jij snapt tofheid niet.![]()
Je avaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben Twist, 21 jaar en ik doe GF na:
Tieten!
Dat is je beste kant volgens Qquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef CherryLips het volgende:
zo, ff snel een nieuwe icon, anders voel ik me zo naakt
Suc6 is een groot woordquote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu al een succes, ik houd hem nog even dan.
Ja Cherry! Wanneer ga je nu eindelijks eens met QyRoZ daten?quote:
Leuke vraagquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Cherry! Wanneer ga je nu eindelijks eens met QyRoZ daten?
Wees gerust, het was slechts een "what-if-question".quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef Breetai het volgende:
Als Q gaat daten dan moet ik ook maar weer eens wat gaan ondernemen.
and i'm damn proud of itquote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Juist wel, maar jij bent een nerd, jij snapt tofheid niet.![]()
As Usualquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
Cherry is meteen verdwenen toen we over Q. begonnen.![]()
Waar is je HP icoontje?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef melismay het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
1.........................2......................3.....................4...................5...................6
Kiezen jullie m maar uitMeeste stemmen gelden
We zullen haar binnenkort er met geweld toe moeten dwingen.quote:
Ik kies voor nr.6!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef melismay het volgende:
1.........................2......................3.....................4...................5...................6
1,2 of 6quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef melismay het volgende:
Krijg je er voor betaald?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Shit, ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt omdat ik geen nee kan zeggen. Zou nog een website maken voor het bedrijfje van de pa van een huisgenote van me. Ik kom er gewoon niet aan toe (ben van ma-vr redelijk veel bezig met school, za ben ik de hele dag werken en zondag wil ik toch nog wel een beetje graag uitrusten). Nu gaat het gewoon niet afkomen. Nu moet ik ook zeggen dat ik een beetje moe word van de manier waarop men te werk gaat. Ik heb geen specificatie, geen deadlines, helemaal niks. Nu belde die kerel net op dat er wel een en ander af zal moeten anders krijgt hij misschien ruzie met de klant. Ik ben weer eens ergens aan begonnen. Misschien moet ik toch maar gewoon de waarheid vertellen, dat het gewoon niet lukt en dat ik er toch geen tijd voor heb, hoe naar dat ook is. Nu komt ie zometeen zeker weer aan dat er maandag ineens vanalles af moet zijn, dat gaat gewoon niet!
Ik denk dat ik het beste maar gewoon eerlijk kan zijn dat ik het niet meer wil doen. Ik wilde het eerst doen om te helpen, maar het gaat gewoon niet!! Ik voel me wel een beetje gestressed nu. Waarom ben ik er in vredesnaam toch weer aan begonnen
Sorry dat moest ik even kwijt.
Ik zet m er met liefde bij hoorquote:
Ja, als dingen af zijn, maar ik zou liever hebben dat ik het stop kon zetten en dan hoef ik voor wat er tot nu toe klaar is (20 uurtjes werk ofzo) niet persé meer wat te hebben. Ik heb nog geen geld ontvangen, maar ik zou het het liefst stop zetten.quote:
Een animatie van 1,2,3,4 en 6 een optie?quote:
Niet nodig, het is nu al moeilijk genoeg om te kiezen.quote:
Das mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een animatie van 1,2,3,4 en 6 een optie?.
Ik hou niet zo van "bewegende avatars"; is te vermoeiend voor mijn ogen.quote:
6!!!!! ZES, six 6^^^6!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef melismay het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van "bewegende avatars"; is te vermoeiend voor mijn ogen.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
geen deadlines
Als die imaginaire deadline niet op maandag stond, dan kan de goede man bij hoog en laag volhouden dat er maandag iets af moet zijn, maar dat gaat dan gewoon niet. Zorg ervoor dat je een zinnig tegenvoorstel hebt om uiteindelijk een compromis over af te sluiten. Als de vader van de huisgenote vervolgens ruzie krijgt met zijn klant zal dat HEM leren om duidelijke afspraken wat betreft tijd te maken.quote:Nu komt ie zometeen zeker weer aan dat er maandag ineens vanalles af moet zijn, dat gaat gewoon niet!
En al helemaal niet van bewegende avatars van gebande Fokkers.quote:
Ik maakte alleen maar een if-then-reactie. De else laat ik nog even achterwege.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees gerust, het was slechts een "what-if-question".
Ja zoiets zal het moeten worden. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, maar goed we zien wel hoe het afloopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Als die imaginaire deadline niet op maandag stond, dan kan de goede man bij hoog en laag volhouden dat er maandag iets af moet zijn, maar dat gaat dan gewoon niet. Zorg ervoor dat je een zinnig tegenvoorstel hebt om uiteindelijk een compromis over af te sluiten. Als de vader van de huisgenote vervolgens ruzie krijgt met zijn klant zal dat HEM leren om duidelijke afspraken wat betreft tijd te maken.
Het wordt tijd dat jij je minder druk maakt over dit soort futiliteiten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het moeten worden. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, maar goed we zien wel hoe het afloopt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En al helemaal niet van bewegende avatars van gebande Fokkers.![]()
Even overgangsloos:quote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef melismay het volgende:
Ik dacht ook dat het dan wel erg druk zou worden, maar dan zou ik eens even iemand moeten regelen om dat voor me te maken
Wat het belangrijkste uit mijn bovenstaand verhaal is, is dat jij gewoon goed je werk aan het doen bent en jij je niet verplicht hebt tot iedere keer in bochten wringen op het moment dat iemand een deadline verzint.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het moeten worden. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, maar goed we zien wel hoe het afloopt.
Maar ik wil voorkomen dat ik ruzie krijg. Dat is nergens voor nodig...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij je minder druk maakt over dit soort futiliteiten.
Ach, het zal wel loslopen. Sowieso kan een man die z'n dochter in Enschede laat studeren niet veel voorstellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar ik wil voorkomen dat ik ruzie krijg. Dat is nergens voor nodig...
Zonder formele afspraken over opmaak, deadline, compensatie en functionaliteit heeft niemand iets om op te staan. Het lijkt me heel jammer om alles in duigen te laten vallen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, als dingen af zijn, maar ik zou liever hebben dat ik het stop kon zetten en dan hoef ik voor wat er tot nu toe klaar is (20 uurtjes werk ofzo) niet persé meer wat te hebben. Ik heb nog geen geld ontvangen, maar ik zou het het liefst stop zetten.
Shit, wat heb ik mezelf weer aangedaan![]()
Beetje drukjes wel hequote:
Vet knap!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met morph overgangen:
[afbeelding]
welke hoer was je nou weer vergeten?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef melismay het volgende:
Echt mijn vrienden zijn echt geweldigKrijg ik net een smsje van een vriendin: "Van harte gefeliciteerd, Fijne dag vandaag, we gaan snel afspreken, kus"
Die op curacao zatquote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
welke hoer was je nou weer vergeten?
Valt best mee hoorquote:
quote:
Moksterquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Jeez... Hoe vaak ga ik dit nou nog doen?
Want, dat had je afgelopen nachtquote:
Wat?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Ja die kloon van jou heeft niet zo heel veel zin meerquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Ik zeg niksquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Want, dat had je afgelopen nacht
Moet je me nog wat vertellen?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Was Mokster op jouw verjaardagsfeest?quote:
kortom: ik wil best naar curacao.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoer op curacao
Niet die hoer schat, zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoer op curacao
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
kortom: ik wil best naar curacao.
Ik denk ik zeg het zelf vast even.
Postbus 51 moet echt eens met de campagne: "Neuk nuchter." beginnen. Dat kan een hoop gezeur achteraf schelen en iedereen weet tenminste waar ie mee bezig is.quote:
Ik wil ook mee, het was mijn idee!quote:
Soms is het best komisch om niet meer te weten waar je mee bezig bent!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Postbus 51 moet echt eens met de campagne: "Neuk nuchter." beginnen. Dat kan een hoop gezeur achteraf schelen en iedereen weet tenminste waar ie mee bezig is.
Top!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil ook mee, het was mijn idee!
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Postbus 51 moet echt eens met de campagne: "Neuk nuchter." beginnen. Dat kan een hoop gezeur achteraf schelen en iedereen weet tenminste waar ie mee bezig is.
Het nadeel is dat iedereen dan ook achteraf weet waar ze mee bezig waren. Niet altijd een prequote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Mij ook nietquote:
Laten we er dan een leervakantie van maken, misschien krijgen we dan nog subsidiequote:
Dat wel. Ik heb me laten vertellen dat halverwege in slaap vallen daarentegen chronisch overschat wordtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Soms is het best komisch om niet meer te weten waar je mee bezig bent!![]()
Misschien zul je de theorie op een dag wel begrijpen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
ben ik ook weer
blegh treinen
zie er naar uit dat ik later groot ben en eindelijk niet meer te lui ben om mn rijbewijs te halen
Les 1: Drink met mate wil je nog iets kunnen presteren...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef melismay het volgende:
Laten we er dan een leervakantie van maken, misschien krijgen we dan nog subsidie
"Mokster's slettebak studiereis"![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben Twist, 21 jaar en ik doe GF na:
Tieten!
Zou wel handig zijn, want anders kan ik het voorlopig niet betalenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Laten we er dan een leervakantie van maken, misschien krijgen we dan nog subsidie
"Mokster's slettebak studiereis"![]()
Oeh... Da's inderdaad geen goeie actie.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
Dat wel. Ik heb me laten vertellen dat halverwege in slaap vallen daarentegen chronisch overschat wordt.
Straffen!!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef melismay het volgende:
Ok, ik gaf die vriendin nog het voordeel van de twijfel dat de sms misschien vertraagd was geraakt, maar nee, ze had zich echt vergist in de datum... man man man
* melismay pakt notitieblok erbijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Les 1: Drink met mate wil je nog iets kunnen presteren...![]()
waar kan ik me opgeven voor die cursusquote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay pakt notitieblok erbij
Hoe, ow edele leermeesteresquote:
Als je er de volgende ochtend om kan lachen dan heb ik er weinig problemen mee.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Soms is het best komisch om niet meer te weten waar je mee bezig bent!![]()
je sigquote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay pakt notitieblok erbij
Het nadeel is natuurlijk dat je hierbij bij iedere nieuwe 'auto' opnieuw examen moet doenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef liefie_ het volgende:
kijk dat is iets wat ik nog wel wil leren ipv autorijden
ach daar maak ik me geen zorgen overquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het nadeel is natuurlijk dat je hierbij bij iedere nieuwe 'auto' opnieuw examen moet doen.
Had jij die drank in haar gegooid? Nee? Dan mag ze eerst zichzelf eens gaan lastig vallen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef Breetai het volgende:
Ik kreeg ooit een keer m'n huid volgescholden de volgende ochtend na een entertaining avondje op Paaspop. Ze gaf mij de schuld dat ik met er gevoost had en de drank die ze op had dat ze het zo ver had laten komen.
* melismay aan het luisteren is!quote:
Dat doen de meeste mensen die op hun 18e direct hun rijbewijs gaan halen ookquote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef liefie_ het volgende:
ik ben optimistisch en ga er maar meteen vanuit dat ik een natuur talentje ben![]()
haha ik ben misschien een optimist, maar ook een realistquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen die op hun 18e direct hun rijbewijs gaan halen ook.
Voor mijn verjaardag gekregen van Twistquote:
Tuurlijk niet. De meest verrotte ontmaagding die ik zelf nooit had kunnen verzinnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had jij die drank in haar gegooid? Nee? Dan mag ze eerst zichzelf eens gaan lastig vallen.
De sletquote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor mijn verjaardag gekregen van Twist
Want? Jij hebt niks gekrijgt?quote:
Ik durf wel een weddenschapje aan te gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of je doet het iets minder opvallend...![]()
Reactie is al weg. Was nergens op gebaseerdquote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik durf wel een weddenschapje aan te gaan![]()
Ik heb er uiteindelijk 2 jaar over gedaan en ik vond het allemaal waard.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik ben misschien een optimist, maar ook een realist
ik heb altijd geroepen dat het van mij niet hoefde omdat ik er toch minstens 2 jaar over zou doen...
ik weet wel op welke gebieden er mogelijkheden zijn voor mij en op welke niet![]()
Nou zijn eigen post was al duidelijk genoeg hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Reactie is al weg. Was nergens op gebaseerd
Hmm... lekker makkelijk allemaal danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Breetai het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De meest verrotte ontmaagding die ik zelf nooit had kunnen verzinnen.
De tirade de volgende ochtend vind ik nog steeds komisch.
Ik bedoel ook dat ze gewoon eerlijk tegenover d'r zelf mag wezen. Ik wist wel wat ik wilde en door de drank wist ze dat ook op dat moment. Ze was ook ff vergeten dat ze een vriend had.
Het meest komische was nog wel dat ik d'r de volgende avond met een andere gozer naar een tent zag gaan.
kip het ging niet over mn rijbewijsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk 2 jaar over gedaan en ik vond het allemaal waard.
Achteraf bleek dat een andere leraar een wereld van verschil uitmaakte. Zorg er in ieder geval voor dat je iemand met voldoende ervaring hebt als leraar. Iemand die je tot rust brengt in de auto i.p.v. opfokt.
wie heeft het over een relatie?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hmm... lekker makkelijk allemaal dan. Dit soort dingen geven mij af en toe toch een beetje de kriebels... Als iets op deze manier gaat dan hoeft het van mij allemaal niet zo. Met zo iemand wil je toch geen relatie?
I'm no fortunate onequote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
you heard it through the grapevine?
Waarom is Australië een mooi land John_Frusciante?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef John_Frusciante het volgende:
Weet je wat een mooi land is?
Australie
Dat klinkt bijna als "ik ga pas lessen als ik er een chauffeur bij krijg"quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
ik ga pas lessen als er een auto op me wacht
Daar kan je met kangaroos pratenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Waarom is Australië een mooi land John_Frusciante?
Omdat het de hoogste concentratie giftige diersoorten op aarde bevat natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tenminste, lijkt me mooquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat die meid even voor het gemak 'vergeten' was dat ze een vriend had. Dat is toch kansloos, zeg nou zelf??quote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie heeft het over een relatie?
gewoon sex is ook heerlijk hoor
pfff ik ben niet lui of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als "ik ga pas lessen als ik er een chauffeur bij krijg".
Daar hebben we een ander topic voorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar kan je met kangaroos praten![]()
Voor vrouwen heet dat "kunnen genieten van luxe"quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor vrouwen heet dat "kunnen genieten van luxe".
Met of tegen?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dierengoden zijn helaas niet met jequote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef Twisted_fok het volgende:
mijn katten zien geen entiteiten hoor, maar dat is puur omdat ze te lui zijn en altijd maar slapen.
Bovenstaande beschreef mijn trial-run op Paaspop 2004. Ik had net de hele dag de beest uitgehangen en dacht what te fuck. Het idee was een one night stand en absoluut geen relatie. Dat was voor ons beide wel duidelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hmm... lekker makkelijk allemaal dan. Dit soort dingen geven mij af en toe toch een beetje de kriebels... Als iets op deze manier gaat dan hoeft het van mij allemaal niet zo. Met zo iemand wil je toch geen relatie?
sorry voor de verwarring.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kip het ging niet over mn rijbewijs
Klinkt een beetje als kip-ei probleem.quote:die kan me gestolen worden
ik ga pas lessen als er een auto op me wacht (en nee niet de lesauto maar ik bedoel tot dat iemand me een eigen auto geeft)
Het ultieme levensdoel van mijn katten is mij irriteren...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef Twisted_fok het volgende:
mijn katten zien geen entiteiten hoor, maar dat is puur omdat ze te lui zijn en altijd maar slapen.
Ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef Breetai het volgende:
[..]
Een half jaar later klikte het wel met een meidwaar ik daarna 7 maanden een relatie mee met gehad.
Het was voor ons allebei de eerste keer en we konden het geweldig met elkaar vinden. Dat was gewoon lekker 4 dagen achter elkaar aankloten in de slaapkamer.
Zo wil je het niet anders hebben naar mijn idee.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
De dierengoden zijn helaas niet met je
Wel vreemd dat ze alleen dingen zeggen als jij drank op hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ultieme levensdoel van mijn katten is mij irriteren...
Dat hebben ze me laatst verteld!![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Nee, met zo'n klauw voor m'n bakkes zou ik ook geen dingen zien die er niet zijn.
Die fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, met zo'n klauw voor m'n bakkes zou ik ook geen dingen zien die er niet zijn.
Ah, volgens mij moet ik morgen even een goed gesprek gaan voeren met die katten van jou.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ultieme levensdoel van mijn katten is mij irriteren...
Dat hebben ze me laatst verteld!![]()
en met jou loopt ook anders af dan dat je ooit verwacht had.quote:
Zou dat het geweest zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze alleen dingen zeggen als jij drank op hebt![]()
Ik heb amaretto dus dat moet helemaal goedkomen dan!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah, volgens mij moet ik morgen even een goed gesprek gaan voeren met die katten van jou.
Ze lijken me echt persoonlijkheden om diepgaande gesprekken mee te voeren.
Wat een schatje he!?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar wel een gezeik om er op vakantie te gaan.. of was dat nieuw zeeland?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef John_Frusciante het volgende:
Weet je wat een mooi land is?
Australie
Nah...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef melismay het volgende:
Trouwens, in die Four Brothers film, zat ook echt leuke muziek
Ik heb ook nog amaretto en witte wijn, dus dat komt zeker goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb amaretto dus dat moet helemaal goedkomen dan!
hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar wel een gezeik om er op vakantie te gaan.. of was dat nieuw zeeland?
Je ava is oké.quote:
Laten we het hopen Breetaiquote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
en met jou loopt ook anders af dan dat je ooit verwacht had.
Just have fun, lots and lotsa fun.![]()
meen me te herinneren dat je een papiertje ervoor moest hebben om 't land sowieso binnen te komen.. Denk dat 't nieuw zeeland was danquote:
ow.. dat zou ik nog bij twist brengenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb amaretto dus dat moet helemaal goedkomen dan!
Ik probeerde alleen maar wat inspiratie te bieden. Voor de rest mag je het allemaal zelf doen. Al zou je er ook geen flikker aan vinden als je er geen moeite voor hoefde te doen. Dan heb je alleen nog je opleiding om over te frustreren.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Laten we het hopen BreetaiIk word altijd een beetje depri van alle leuke verhalen van mensen en mij lijkt het niet te lukken. Maar goed, ik ben de laatste dagen weer redelijk positief/rustig
. En ik maak me er al minder druk om. Het komt vast wel een keer in orde
![]()
volgens mij ook niet hoor...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat je een papiertje ervoor moest hebben om 't land sowieso binnen te komen.. Denk dat 't nieuw zeeland was dan
Waarom is iedereen zo tegen die film? Nee het was geen Tarantino, maar ik vond het wel degelijk leuk vermaakquote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah...
Die film was gewoon 3x niets
Klikquote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat je een papiertje ervoor moest hebben om 't land sowieso binnen te komen.. Denk dat 't nieuw zeeland was dan
Vragen wat er eigenlijk moet gebeuren en dat duidelijk communiceren blijft een vak apart. Dat blijf ik op m'n werk ook altijd weer achter komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Met de website lijkt ook redelijk geregeld. Ik heb nu tenminste een realistische deadline en een duidelijke opgave wat er moet gebeuren. Oef, ik heb er toch nog geluk mee gehad! Ik heb me weer druk gemaakt om niks
Das toch alleen als je gaat emigreren?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geweldig, dat geheugen van jequote:Op zondag 12 februari 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow.. dat zou ik nog bij twist brengen
Ik wist wel dat ik er tegenaan zou lopen, maar zo ergquote:Op zondag 12 februari 2006 15:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vragen wat er eigenlijk moet gebeuren en dat duidelijk communiceren blijft een vak apart. Dat blijf ik op m'n werk ook altijd weer achter komen.
Af en toe moet je ff actie ondernemen om een drama te voorkomen. Hack ze.
Doel je daarmee op HBB? Dat is voor mij nog heel ver wegquote:Op zondag 12 februari 2006 15:57 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik zie mezefl voor m'n 35e alles nog niet op orde hebben en zo'n probleem vind ik dat niet.
Helaasch...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb ook nog amaretto en witte wijn, dus dat komt zeker goed.
Tevens heb ik dinsdag vrij, jij zeker niet?![]()
Dat heeft werkelijk geen hol met het vakgebied te maken, maar met het maken (en houden) van afspraken. Dat vind je overal terug. Vraag Mokster maar eens naar haar vrije vrijdagmiddagenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
Leuk vakgebied die informatica![]()
[14.gif]quote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft werkelijk geen hol met het vakgebied te maken, maar met het maken (en houden) van afspraken. Dat vind je overal terug. Vraag Mokster maar eens naar haar vrije vrijdagmiddagen.
Wat is HBB?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doel je daarmee op HBB? Dat is voor mij nog heel ver wegdaar zit ik ook nog niet op te wachten, maar tegen de tijd dat ik eens een keer zou kunnen gaan 'experimenteren' ben ik al te laat daarvoor.
Wonderen waardeer je niet ezo erg. Hard werk en een meevaller af en toe doet je veel beter. Dan weet je tenminste dat je de goede weg bewandeld.quote:Laten we hopen dat er nog een wonder gebeurt tussen nu en m'n verjaardag volgend jaar![]()
![]()
![]()
Duidelijke afspraken zijn belangrijk en als hij steeds op zondag ineens uit het niets met dingen komt die maandag af moeten zijn dan kan ik ook niet toveren!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft werkelijk geen hol met het vakgebied te maken, maar met het maken (en houden) van afspraken. Dat vind je overal terug. Vraag Mokster maar eens naar haar vrije vrijdagmiddagen.
Huisje Boompje Beestjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
Wat is HBB?
Je bent nergens te laat voor. Al ga je op je 40e nog achter de dames aan. Je zal weinig medestanders hebben maar ze zijn er wel.
[..]
Dat is wel zo, maar het werk dat ik er tot nu toe in gestoken heb lijkt geen vruchten af te werpenquote:Wonderen waardeer je niet ezo erg. Hard werk en een meevaller af en toe doet je veel beter. Dan weet je tenminste dat je de goede weg bewandeld.
Alleen zal je in de IT wel de meest vage afspraken tegenkomen. Je kan alles maken maar je moet wel weten wat je moet maken. Dat vereist ook een visie van de opdrachtgever. Als ie die niet heeft, dan moet je het uit 'm krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja... Ook ambtenaren hebben het niet altijd even makkelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef Litpho het volgende:
Ik heb er voorlopig nog geen behoefte aan en een hoop kennissen van mij ook niet.quote:
Je hebt je doel nog niet bereikt maar je werkt er wel aan. Dat zegt al iets.quote:Dat is wel zo, maar het werk dat ik er tot nu toe in gestoken heb lijkt geen vruchten af te werpen![]()
Als hij steeds op zondag met dingen komt die maandag af moeten zijn, dan stel ik voor dat hij gewend raakt aan teleurstellingen. Dat is niet jouw probleem. Jij hebt van tevoren duidelijke afspraken gemaakt (en zo niet van tevoren, dan nu) hoe het gaat gebeuren en in wat voor tijd het gaat gebeuren. Bij eventuele extra suggesties stel je je flexibel op. Dat betekent niet dat je kijkt of met die suggesties het oorspronkelijke plan nog te halen is. Is dat niet het geval (zoals zondag steeds) dan deel je hem vriendelijk mede dat dit niet in de oorspronkelijke planning zat en dat er een nieuwe planning (met nieuwe deadline) moet komen om het in te passen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Duidelijke afspraken zijn belangrijk en als hij steeds op zondag ineens uit het niets met dingen komt die maandag af moeten zijn dan kan ik ook niet toveren!
Dat weet ik ook wel. Sterker nog, onze directeur specialiseert zich in dingen beloven aan klanten waarna wij mogen uitzoeken of dat überhaupt technisch mogelijk is. Daarentegen wordt er in een beetje bedrijf een realistische inschatting gemaakt van hoeveel tijd iets gaat kosten (iets wat je niet aan een opdrachtgever over kan laten) en kan de opdrachtgever niet gewoon deadlines out-of-the-blue op morgen zetten.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Alleen zal je in de IT wel de meest vage afspraken tegenkomen. Je kan alles maken maar je moet wel weten wat je moet maken. Dat vereist ook een visie van de opdrachtgever. Als ie die niet heeft, dan moet je het uit 'm krijgen.
Klopt. De vorige keer had hij een afspraak gemaakt met de klant voor maandag en dan komt ie zondag ineens aan dat dit en dat nog af moet etc. Lekker is datquote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij steeds op zondag met dingen komt die maandag af moeten zijn, dan stel ik voor dat hij gewend raakt aan teleurstellingen. Dat is niet jouw probleem. Jij hebt van tevoren duidelijke afspraken gemaakt (en zo niet van tevoren, dan nu) hoe het gaat gebeuren en in wat voor tijd het gaat gebeuren. Bij eventuele extra suggesties stel je je flexibel op. Dat betekent niet dat je kijkt of met die suggesties het oorspronkelijke plan nog te halen is. Is dat niet het geval (zoals zondag steeds) dan deel je hem vriendelijk mede dat dit niet in de oorspronkelijke planning zat en dat er een nieuwe planning (met nieuwe deadline) moet komen om het in te passen.
Bekend probleem. Ik heb beloofd het af te maken en ik zal het ook in m'n eentje afmaken ook. Terwijl er ff over slap ouwehoeren al een hele hoop kan schelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:10 schreef Mokster het volgende:
Tis ook gewoon mn eigen schuld. Ik draag niet graag werk over aan anderen. Maak liever zelf af waar ik aan begonnen ben.
Primaquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar nu is het gelukkig wel goed geregeld. Ik heb nu een realistische deadline staan voor iets dat nu ook eens gedocumenteerd is![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:20 schreef _Fuffy_ het volgende:
Amaretto
quote:
Valt tegenquote:De bovenstaande foto ben ik uiteraard niet zelf, maar is Steve Hackett. Hij kleurt wel mooi bij mijn avatar.
geweldig geheugen!quote:
Even een kleine rectificatie.quote:
Kut, verkeerde topicquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Even een kleine rectificatie.
Dit is niet HVVJ deel 3401687129.
Maak je geen zorgen. Ik was net ook abuis.quote:
Wel m'n broek net weer volgescheten tijdens m'n slaap, telt dat ook?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef 2biergraag het volgende:
Ga toch je bed volschijten
TMIquote:Op zondag 12 februari 2006 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel m'n broek net weer volgescheten tijdens m'n slaap, telt dat ook?![]()
![]()
Depri??quote:Op zondag 12 februari 2006 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Het weekend is weer zo goed als voorbij. Dolle boel.
Hey, long time no seequote:
'Lunchen'quote:Op zondag 12 februari 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Fuffy is een vrijgezel lekker wijf dat graag een keer met jou wil gaan "lunchen" Annie.
Ik denk 't 2equote:Op zondag 12 februari 2006 18:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, long time no see
Blijf je nu hier of steek je weer ff je kop hierin om weer snel te verdwijnen ??![]()
Ben ik dan depriquote:
Je kan ook proberen hem eten te geven.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef CherryLips het volgende:
waarom zit mijn hond de vloerbedekking te likken
dat zal 't zijn >:Oquote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan ook proberen hem eten te geven.
Niet zo grof in de mond jongedame.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:59 schreef CherryLips het volgende:
waarom is die klote smiley ermee gekapt
Waarom ben jij de afgelopen tijd weggeweest?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Hoor wie het zegt.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Niet zo grof in de mond jongedame.
Ze heeft onder een steen gezeten denk ik. Van de ava's was ze ook al niet op de hoogte.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom ben jij de afgelopen tijd weggeweest?
Alles is hier kapot.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme zeg ik je.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.
Waar is je fotoboek?
Ze wil niet eens met mij onder een steen zitten.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze heeft onder een steen gezeten denk ik. Van de ava's was ze ook al niet op de hoogte.![]()
Kut. Alweer een kloon die ik niet thuis kan brengen,quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Niet zo grof in de mond jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |