Die op curacao zatquote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
welke hoer was je nou weer vergeten?
Valt best mee hoorquote:
quote:
Moksterquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Jeez... Hoe vaak ga ik dit nou nog doen?
Want, dat had je afgelopen nachtquote:
Wat?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Ja die kloon van jou heeft niet zo heel veel zin meerquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Ik zeg niksquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Want, dat had je afgelopen nacht
Moet je me nog wat vertellen?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
Was Mokster op jouw verjaardagsfeest?quote:
kortom: ik wil best naar curacao.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoer op curacao
Niet die hoer schat, zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoer op curacao
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
kortom: ik wil best naar curacao.
Ik denk ik zeg het zelf vast even.
Postbus 51 moet echt eens met de campagne: "Neuk nuchter." beginnen. Dat kan een hoop gezeur achteraf schelen en iedereen weet tenminste waar ie mee bezig is.quote:
Ik wil ook mee, het was mijn idee!quote:
Soms is het best komisch om niet meer te weten waar je mee bezig bent!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Postbus 51 moet echt eens met de campagne: "Neuk nuchter." beginnen. Dat kan een hoop gezeur achteraf schelen en iedereen weet tenminste waar ie mee bezig is.
Top!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil ook mee, het was mijn idee!
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Postbus 51 moet echt eens met de campagne: "Neuk nuchter." beginnen. Dat kan een hoop gezeur achteraf schelen en iedereen weet tenminste waar ie mee bezig is.
Het nadeel is dat iedereen dan ook achteraf weet waar ze mee bezig waren. Niet altijd een prequote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Mij ook nietquote:
Laten we er dan een leervakantie van maken, misschien krijgen we dan nog subsidiequote:
Dat wel. Ik heb me laten vertellen dat halverwege in slaap vallen daarentegen chronisch overschat wordtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Soms is het best komisch om niet meer te weten waar je mee bezig bent!![]()
Misschien zul je de theorie op een dag wel begrijpen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
ben ik ook weer
blegh treinen
zie er naar uit dat ik later groot ben en eindelijk niet meer te lui ben om mn rijbewijs te halen
Les 1: Drink met mate wil je nog iets kunnen presteren...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef melismay het volgende:
Laten we er dan een leervakantie van maken, misschien krijgen we dan nog subsidie
"Mokster's slettebak studiereis"![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben Twist, 21 jaar en ik doe GF na:
Tieten!
Zou wel handig zijn, want anders kan ik het voorlopig niet betalenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Laten we er dan een leervakantie van maken, misschien krijgen we dan nog subsidie
"Mokster's slettebak studiereis"![]()
Oeh... Da's inderdaad geen goeie actie.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
Dat wel. Ik heb me laten vertellen dat halverwege in slaap vallen daarentegen chronisch overschat wordt.
Straffen!!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef melismay het volgende:
Ok, ik gaf die vriendin nog het voordeel van de twijfel dat de sms misschien vertraagd was geraakt, maar nee, ze had zich echt vergist in de datum... man man man
* melismay pakt notitieblok erbijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Les 1: Drink met mate wil je nog iets kunnen presteren...![]()
waar kan ik me opgeven voor die cursusquote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay pakt notitieblok erbij
Hoe, ow edele leermeesteresquote:
Als je er de volgende ochtend om kan lachen dan heb ik er weinig problemen mee.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Soms is het best komisch om niet meer te weten waar je mee bezig bent!![]()
je sigquote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay pakt notitieblok erbij
Het nadeel is natuurlijk dat je hierbij bij iedere nieuwe 'auto' opnieuw examen moet doenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef liefie_ het volgende:
kijk dat is iets wat ik nog wel wil leren ipv autorijden
ach daar maak ik me geen zorgen overquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het nadeel is natuurlijk dat je hierbij bij iedere nieuwe 'auto' opnieuw examen moet doen.
Had jij die drank in haar gegooid? Nee? Dan mag ze eerst zichzelf eens gaan lastig vallen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef Breetai het volgende:
Ik kreeg ooit een keer m'n huid volgescholden de volgende ochtend na een entertaining avondje op Paaspop. Ze gaf mij de schuld dat ik met er gevoost had en de drank die ze op had dat ze het zo ver had laten komen.
* melismay aan het luisteren is!quote:
Dat doen de meeste mensen die op hun 18e direct hun rijbewijs gaan halen ookquote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef liefie_ het volgende:
ik ben optimistisch en ga er maar meteen vanuit dat ik een natuur talentje ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |