haha ik ben misschien een optimist, maar ook een realistquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen die op hun 18e direct hun rijbewijs gaan halen ook.
Voor mijn verjaardag gekregen van Twistquote:
Tuurlijk niet. De meest verrotte ontmaagding die ik zelf nooit had kunnen verzinnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had jij die drank in haar gegooid? Nee? Dan mag ze eerst zichzelf eens gaan lastig vallen.
De sletquote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor mijn verjaardag gekregen van Twist
Want? Jij hebt niks gekrijgt?quote:
Ik durf wel een weddenschapje aan te gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of je doet het iets minder opvallend...![]()
Reactie is al weg. Was nergens op gebaseerdquote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik durf wel een weddenschapje aan te gaan![]()
Ik heb er uiteindelijk 2 jaar over gedaan en ik vond het allemaal waard.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik ben misschien een optimist, maar ook een realist
ik heb altijd geroepen dat het van mij niet hoefde omdat ik er toch minstens 2 jaar over zou doen...
ik weet wel op welke gebieden er mogelijkheden zijn voor mij en op welke niet![]()
Nou zijn eigen post was al duidelijk genoeg hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Reactie is al weg. Was nergens op gebaseerd
Hmm... lekker makkelijk allemaal danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Breetai het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De meest verrotte ontmaagding die ik zelf nooit had kunnen verzinnen.
De tirade de volgende ochtend vind ik nog steeds komisch.
Ik bedoel ook dat ze gewoon eerlijk tegenover d'r zelf mag wezen. Ik wist wel wat ik wilde en door de drank wist ze dat ook op dat moment. Ze was ook ff vergeten dat ze een vriend had.
Het meest komische was nog wel dat ik d'r de volgende avond met een andere gozer naar een tent zag gaan.
kip het ging niet over mn rijbewijsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk 2 jaar over gedaan en ik vond het allemaal waard.
Achteraf bleek dat een andere leraar een wereld van verschil uitmaakte. Zorg er in ieder geval voor dat je iemand met voldoende ervaring hebt als leraar. Iemand die je tot rust brengt in de auto i.p.v. opfokt.
wie heeft het over een relatie?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hmm... lekker makkelijk allemaal dan. Dit soort dingen geven mij af en toe toch een beetje de kriebels... Als iets op deze manier gaat dan hoeft het van mij allemaal niet zo. Met zo iemand wil je toch geen relatie?
I'm no fortunate onequote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
you heard it through the grapevine?
Waarom is Australië een mooi land John_Frusciante?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef John_Frusciante het volgende:
Weet je wat een mooi land is?
Australie
Dat klinkt bijna als "ik ga pas lessen als ik er een chauffeur bij krijg"quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
ik ga pas lessen als er een auto op me wacht
Daar kan je met kangaroos pratenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Waarom is Australië een mooi land John_Frusciante?
Omdat het de hoogste concentratie giftige diersoorten op aarde bevat natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tenminste, lijkt me mooquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat die meid even voor het gemak 'vergeten' was dat ze een vriend had. Dat is toch kansloos, zeg nou zelf??quote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie heeft het over een relatie?
gewoon sex is ook heerlijk hoor
pfff ik ben niet lui of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als "ik ga pas lessen als ik er een chauffeur bij krijg".
Daar hebben we een ander topic voorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar kan je met kangaroos praten![]()
Voor vrouwen heet dat "kunnen genieten van luxe"quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor vrouwen heet dat "kunnen genieten van luxe".
Met of tegen?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dierengoden zijn helaas niet met jequote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef Twisted_fok het volgende:
mijn katten zien geen entiteiten hoor, maar dat is puur omdat ze te lui zijn en altijd maar slapen.
Bovenstaande beschreef mijn trial-run op Paaspop 2004. Ik had net de hele dag de beest uitgehangen en dacht what te fuck. Het idee was een one night stand en absoluut geen relatie. Dat was voor ons beide wel duidelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hmm... lekker makkelijk allemaal dan. Dit soort dingen geven mij af en toe toch een beetje de kriebels... Als iets op deze manier gaat dan hoeft het van mij allemaal niet zo. Met zo iemand wil je toch geen relatie?
sorry voor de verwarring.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kip het ging niet over mn rijbewijs
Klinkt een beetje als kip-ei probleem.quote:die kan me gestolen worden
ik ga pas lessen als er een auto op me wacht (en nee niet de lesauto maar ik bedoel tot dat iemand me een eigen auto geeft)
Het ultieme levensdoel van mijn katten is mij irriteren...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef Twisted_fok het volgende:
mijn katten zien geen entiteiten hoor, maar dat is puur omdat ze te lui zijn en altijd maar slapen.
Ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef Breetai het volgende:
[..]
Een half jaar later klikte het wel met een meidwaar ik daarna 7 maanden een relatie mee met gehad.
Het was voor ons allebei de eerste keer en we konden het geweldig met elkaar vinden. Dat was gewoon lekker 4 dagen achter elkaar aankloten in de slaapkamer.
Zo wil je het niet anders hebben naar mijn idee.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
De dierengoden zijn helaas niet met je
Wel vreemd dat ze alleen dingen zeggen als jij drank op hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ultieme levensdoel van mijn katten is mij irriteren...
Dat hebben ze me laatst verteld!![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Nee, met zo'n klauw voor m'n bakkes zou ik ook geen dingen zien die er niet zijn.
Die fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, met zo'n klauw voor m'n bakkes zou ik ook geen dingen zien die er niet zijn.
Ah, volgens mij moet ik morgen even een goed gesprek gaan voeren met die katten van jou.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ultieme levensdoel van mijn katten is mij irriteren...
Dat hebben ze me laatst verteld!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |