Wtf, welke wedstrijd is dat?quote:
Bij twijfel de aanvallende partij het voordeel geven. Staat al in de reglementen, alleen durven scheidsrechters dat niet te doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Badabingea het volgende:
Overigens, Jan Mulder heeft een goed punt met oog op de buitenspel regel. Meer door laten spelen, wat jullie?
Natuurlijk vindt iedereen dat, lijkt me niet echt discussiewaardig.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Badabingea het volgende:
Overigens, Jan Mulder heeft een goed punt met oog op de buitenspel regel. Meer door laten spelen, wat jullie?
Nikos Machlas kon er ook wat van, hoor!quote:
Tomasson ookquote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nikos Machlas kon er ook wat van, hoor!
Kan me geen wedstrijd herinneren die we thuis van mvv verloren hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef devv05 het volgende:
Kan me nog een wedstrijd van Ajax in de Meer tegen MVV herinneren die ik vroeger bezocht heb waarin ook zo'n soort bal gemist werd.
Iemand die toevallig de datum kan noemen en wie die bal overschoot? Volgens mij hebben we die wedstrijd met 0-1 verloren en stond Menzo toen op doel.
Zo deed Tomasson het ook een keer in het feijenoort shirtquote:
Misschien was het dan 1-0, zou ook kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan me geen wedstrijd herinneren die we thuis van mvv verloren hoor.
Der was bij Talpa een stukje over Kieft die hem toen overschoot, overstapje Tseu La Ling, of was dat niet in de Meer.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien was het dan 1-0, zou ook kunnen.
1990-1991 PTT-Telecompetitie Ajax-MVV 1-0
Die zou het wel eens geweest kunnen zijn.
Ik weet het niet. Maar die wedstrijd staat om de een of andere reden nog steeds op mn netvliesquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Der was bij Talpa een stukje over Kieft die hem toen overschoot, overstapje Tseu La Ling, of was dat niet in de Meer.
Er stond laatst op Flabber een filmpje met echt de allergrootste missers ooit. Dat was echt erg, mensen die echt gewoon voor open doel mis schoten. Net als die pik van Twente dit weekend bijna deedquote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef devv05 het volgende:
Kan me nog een wedstrijd van Ajax in de Meer tegen MVV herinneren die ik vroeger bezocht heb waarin ook zo'n soort bal gemist werd.
Iemand die toevallig de datum kan noemen en wie die bal overschoot? Volgens mij hebben we die wedstrijd met 0-1 verloren en stond Menzo toen op doel.
Volgens mij wel. la Ling stond al te juichenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Der was bij Talpa een stukje over Kieft die hem toen overschoot, overstapje Tseu La Ling, of was dat niet in de Meer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Er zullen wel weer geen maatregelen komen tegen de ado ajax-aanhang?
Kakkerlak, er komen zeker wel maatregelen. Als je het een beetje had gevolgd wist je dat ook. Men doelt op de schandalige acties van vandaag in het stadion.quote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kakkerlak, er komen zeker wel maatregelen. Als je het een beetje had gevolgd wist je dat ook. Men doelt op de schandalige acties van vandaag in het stadion.
Schandalige acties van vandaag in het stadion? Zoals?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kakkerlak, er komen zeker wel maatregelen. Als je het een beetje had gevolgd wist je dat ook. Men doelt op de schandalige acties van vandaag in het stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |