Oh pardon, ik wist niet dat je VI hier niet meer mag quoten? Iedereen heeft een eigen mening.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan mij het nou schelen wat VI.nl scrijft, ik heb een eigen mening. Die redding op het laatst was idd netjes maar dat betekent niet dat het opeens zijn andere fouten goed maakt.
2quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Steek. Hoeveel fouten maakte hij vandaag dan?
Als je kijkt naar de goal, kan je misschien wel snel zeggen dat het een fout was. Maar stuiterde de bal niet oid? Leek het wel op.quote:
Hij brengt nog weinig rust idd...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
2
De goal en de uittrap.
En natuurlijk het constant verre uittrappen (de bal inleveren) de laatste 10-15 minuten.
Wie moet er scoren dan? Of misschien een eigen doelpunt van Stekelenburgquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Cart_man het volgende:
RBC gaat volgende week haar eerste overwinning behalen.
Niet overmatig, hij stond gewoon verkeerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als je kijkt naar de goal, kan je misschien wel snel zeggen dat het een fout was. Maar stuiterde de bal niet oid? Leek het wel op.
Henk Vos natuurlijk. Cultheld.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie moet er scoren dan? Of misschien een eigen doelpunt van Stekelenburg![]()
Focus jij je nu maar op Feyenoord joh, Diba scoort net prachtigquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Cart_man het volgende:
RBC gaat volgende week haar eerste overwinning behalen.
Spuit 11.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef Radjesh het volgende:
hebben we gewonnen?
Ach, dat komt wel goed. Met ajax moet ik dat nog zien dit seizoen...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Focus jij je nu maar op Feyenoord joh, Diba scoort net prachtig
Kom op, tegen 3 GGD ploegen moeten we het toch wel redden...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
we gaan afgemaakt worden in de play-offs.
Overmoed komt voor de val!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Kom op, tegen 3 GGD ploegen moeten we het toch wel redden...
Die uittrap van Stekelenburgquote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gezellige video van de laatste minuten ADO-Ajax:
blessuretijd ADO-Ajax
dat is net zoiets als met Vreven. omdat hij een mongool is mag hij als een mongool spelen. erg slecht inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Nashje het volgende:
Bij alle wedstrijden wordt de wedstrijd stilgelegd als er spreekkoren te horen zijn, maar de arbritrage zou de arbritage niet zijn als ze het in den haag wel gewoon door laten spelen.
Kanker luinge.
Ga het nog verder laten escaleren door het stil te leggen, goed plan.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Nashje het volgende:
Bij alle wedstrijden wordt de wedstrijd stilgelegd als er spreekkoren te horen zijn, maar de arbritrage zou de arbritage niet zijn als ze het in den haag wel gewoon door laten spelen.
Kanker luinge.
Echt triest, zeker als je zelf ook een donkere speler in je elftal hebt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef HomerJ het volgende:
Ja klopt, maar dat was niet zo lang.
Het was echt dramatisch zeg, in het Haags Kwartiertje kwamen we 6x met 4 man tegen 2 ADO verdedigers. Niet 1 kans, echt te slecht![]()
Maar eerst komt nog altijd Hoogmoedquote:
dan hadden ze die regel ook niet moeten invoeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga het nog verder laten escaleren door het stil te leggen, goed plan.
Dat is natuurlijk geen geldige reden om het niet te doen, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik wou heel graag het vertrouwen in hem houden, maar hij maakt vandaag 2 capitale fouten die je bij een iets scherper Ado gewoon de wedstrijd kost..quote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef Sickert het volgende:
die uittrap van stekelenburgschandalig!
wat heb ik een hekel aan die gozer...
Wel iets wat in overweging genomen moet worden...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen geldige reden om het niet te doen, dat snap je zelf ook wel.
Goed uitgekozen muziek ookquote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gezellige video van de laatste minuten ADO-Ajax:
blessuretijd ADO-Ajax
Dat doet niets af aan het feit dat het een regel is, waar je je als arbitrage aan dient te houden.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel iets wat in overweging genomen moet worden...
Ja dat snap ik ook wel. Maar dan had die kut knvb die regel niet moeten invoeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |