Maar we mogen het toch wel hebben over het feit dat we weer een voorsprong binnen een minuut uit handen geven, en - vooral - dat dat een structureel probleem lijkt te worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:13 schreef S-Two het volgende:
Mensen, hier is een live verslagen topic voor
Laten we ons er nou maar bij neerleggen, Blind gaat niet weg.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zucht...
Stel het blijft 1-1 of we verliezen is Blind dan nog wel te hanteren?
Dat is een grote vraag. Volgens mij ziet Blind ook wel dat elke wedstrijd die nu komen gaat een nieuw eindexamen voor hem is, waarbij hij zowel kan slagen als zakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zucht...
Stel het blijft 1-1 of we verliezen is Blind dan nog wel te hanteren?
eens,quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wanneer komt JC nu weer is van de tribune wandelen?
met een beetje keeper was het nog gewoon 0-1 geweest helaas..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef Badabingea het volgende:
Pff, stam, waar blijf je
Idd, hij staat dit seizoen juist goed te keepen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef Badabingea het volgende:
kan iedereen gebeuren toch?
Hij maakt al wedstrijden lang fout na fout. Voetballend doet ie het wel behoorlijk, misschien moeten we m maar gewoon in de verdediging zetten dan.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef Badabingea het volgende:
kan iedereen gebeuren toch?
Valt wel mee toch??quote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij maakt al wedstrijden lang fout na fout. Voetballend doet ie het wel behoorlijk, misschien moeten we m maar gewoon in de verdediging zetten dan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wanneer komt JC nu weer is van de tribune wandelen?
Wtf?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Badabingea het volgende:
Bij gebrek aan beter, lik me veter
wat dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Roeni3 het volgende:
Ziet er naar uit dat KJH kopen niet eens zo'n slechte zet is geweest.
heb ik altijd al gezegdquote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef Roeni3 het volgende:
Om trouwens nog maar niet te zwijgen over het feit dat Lindenbergh de assists voor beide goals leverde.
Lindenbergh is de nieuwe dragende kracht van Ajax.
Neem die van M0NTANA en verklein hem?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Ik wil op m'n nieuwe phone ff een wallpaper met het Ajax-logo. Ik kan echter alleen maar ajax-logo's vinden met een slechte kwaliteit, iemand?
Beetje te, alleen maar omdat een aantal naaiers het verneuken voor de supporters die wel voor het voetbal komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef Roeni3 het volgende:
Wat een goede goal trouwens. Knap schot. Ook leuk (maar raar) om te 'horen' dat het zo stil is als Ajax scoort. Blijft toch jammer dat er een 5-jarig uitwedstrijdenverbod voor ADO - Ajax komt.
Heb die ff gekopieerd en die van Kluivert met de CL ook, thanx voor de tipquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Neem die van M0NTANA en verklein hem?
Kan je bij tijd en wijle switchen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heb die ff gekopieerd en die van Kluivert met de CL ook, thanx voor de tip.
Hup Ajax
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
En je zal zien dat Nourdin nog scoort ook
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
Boukhari maakt de 1-3.
En krijgt daardoor volgende week weer een basisplaats.
Iddquote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Met Blind weet je nooit, overigens.
quote:
Mwah het gaat al beter, nu nog Blind weg en we kunnen echt gaan bouwen aan de toekomstquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef tha_dark het volgende:
Maar vraag niet hoe!
Wat mij betreft mag dat.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef twi het volgende:
Topicchange: Onterecht en beschamend ploeterent naar de 3 punten.
Hij maakte wel veel fouten achterin vandaag waaruit een aantal gevaarlijke situaties ontstond, dus hij is er nog lang niet. Stekelenburg ookquote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef Roeni3 het volgende:
Om trouwens nog maar niet te zwijgen over het feit dat Lindenbergh de assists voor beide goals leverde.
Lindenbergh is de nieuwe dragende kracht van Ajax.
Eindelijk eigen beheer voor Ajax Energiequote:Van Geel sluit tweede kerncentrale Borssele niet uit
quote:Grygera volgend duel geschorst
Ajax zal het volgende week zonder de Tsjech Grygera moeten doen. De verdediger liep tegen ADO Den Haag tegen zijn zesde gele kaart van het seizoen op. Dat kost hem een automatische schorsing van een duel, volgende week tegen RBC. Elke volgende gele kaart zal hem nu een schorsing opleveren.
Volgende week winnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Volgende week Heracles of RBC ofzo?
Geen punt, Trabelsi is terugquote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Urquhart het volgende:
Als je er al zoveel hebt, niet nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wtf? Tellen ze tegenwoordig na de schorsing niet opnieuw?![]()
3 punten zijn 3 punten..quote:
Ja, tuurlijk, ben vandaag ook blij met de 3 punten, maar verderquote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 punten zijn 3 punten..
Maar het is erg triest hoor.....
Zouden ze zijn overige gekloot over het hoofd hebben gezien?quote:ADO bleef daardoor in leven en richtte zich in het Haags Kwartiertje op. Met kunst en vliegwerk bleef de ploeg van Danny Blind overeind. Stekelenburg revancheerde zich door in de laatste minuut katachtig te redden op een inzet van invaller Paulus Roiha.
Kan mij het nou schelen wat VI.nl scrijft, ik heb een eigen mening. Die redding op het laatst was idd netjes maar dat betekent niet dat het opeens zijn andere fouten goed maakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef Roeni3 het volgende:
Iedereen zeikt wel op Stekelenburg (ik ook), maar op VI.nl staat:
[..]
Zouden ze zijn overige gekloot over het hoofd hebben gezien?
Oh pardon, ik wist niet dat je VI hier niet meer mag quoten? Iedereen heeft een eigen mening.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan mij het nou schelen wat VI.nl scrijft, ik heb een eigen mening. Die redding op het laatst was idd netjes maar dat betekent niet dat het opeens zijn andere fouten goed maakt.
2quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Steek. Hoeveel fouten maakte hij vandaag dan?
Als je kijkt naar de goal, kan je misschien wel snel zeggen dat het een fout was. Maar stuiterde de bal niet oid? Leek het wel op.quote:
Hij brengt nog weinig rust idd...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
2
De goal en de uittrap.
En natuurlijk het constant verre uittrappen (de bal inleveren) de laatste 10-15 minuten.
Wie moet er scoren dan? Of misschien een eigen doelpunt van Stekelenburgquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Cart_man het volgende:
RBC gaat volgende week haar eerste overwinning behalen.
Niet overmatig, hij stond gewoon verkeerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als je kijkt naar de goal, kan je misschien wel snel zeggen dat het een fout was. Maar stuiterde de bal niet oid? Leek het wel op.
Henk Vos natuurlijk. Cultheld.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie moet er scoren dan? Of misschien een eigen doelpunt van Stekelenburg![]()
Focus jij je nu maar op Feyenoord joh, Diba scoort net prachtigquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Cart_man het volgende:
RBC gaat volgende week haar eerste overwinning behalen.
Spuit 11.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef Radjesh het volgende:
hebben we gewonnen?
Ach, dat komt wel goed. Met ajax moet ik dat nog zien dit seizoen...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Focus jij je nu maar op Feyenoord joh, Diba scoort net prachtig
Kom op, tegen 3 GGD ploegen moeten we het toch wel redden...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
we gaan afgemaakt worden in de play-offs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |