quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wanneer komt JC nu weer is van de tribune wandelen?
Wtf?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Badabingea het volgende:
Bij gebrek aan beter, lik me veter
wat dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Roeni3 het volgende:
Ziet er naar uit dat KJH kopen niet eens zo'n slechte zet is geweest.
heb ik altijd al gezegdquote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef Roeni3 het volgende:
Om trouwens nog maar niet te zwijgen over het feit dat Lindenbergh de assists voor beide goals leverde.
Lindenbergh is de nieuwe dragende kracht van Ajax.
Neem die van M0NTANA en verklein hem?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Ik wil op m'n nieuwe phone ff een wallpaper met het Ajax-logo. Ik kan echter alleen maar ajax-logo's vinden met een slechte kwaliteit, iemand?
Beetje te, alleen maar omdat een aantal naaiers het verneuken voor de supporters die wel voor het voetbal komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef Roeni3 het volgende:
Wat een goede goal trouwens. Knap schot. Ook leuk (maar raar) om te 'horen' dat het zo stil is als Ajax scoort. Blijft toch jammer dat er een 5-jarig uitwedstrijdenverbod voor ADO - Ajax komt.
Heb die ff gekopieerd en die van Kluivert met de CL ook, thanx voor de tipquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Neem die van M0NTANA en verklein hem?
Kan je bij tijd en wijle switchen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heb die ff gekopieerd en die van Kluivert met de CL ook, thanx voor de tip.
Hup Ajax
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
En je zal zien dat Nourdin nog scoort ook
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
Boukhari maakt de 1-3.
En krijgt daardoor volgende week weer een basisplaats.
Iddquote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Met Blind weet je nooit, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |