Ik vind het best johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
Nou jongens, 5 vs 5 infranterie war ja of nee?
Als ik kan en jullie kunnen mij gebruiken dan wil ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
Nou jongens, 5 vs 5 infranterie war ja of nee?
maar wat bedoelen ze met die twee die ik dikgedrukt heb neergezet???quote:Fixlist Battlefield 2 v1.2 Patch:
* Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
* TV-Guided missile now have a shorter range
* Hit points on all air vehicles has been reduced
* AA missile lock has been improved
* Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* "Dolphin Diving" is no longer possible
* Players can no longer jump and shoot at the same time
* "Prone Spamming" is now fixed
* "Sprint exploit" is now fixed
* The Sa80 weapon has been improved
* The G3A3 weapon has been improved
* Reload while sprinting has been enabled
* Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
* Damage decreased for the M134
* Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
* Server search filters now work properly
* All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the "G" key.
* Mines can no longer be destroyed with other explosives
* Flash bang effect radius decreased
* Added unlocks for Sniper and AT kits
* Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas.
* Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded.
* Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders.
* Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter
* Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased
* APC Update - "Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials". This fix was a miscommunication to the patch team. Chinese and MEC - - - APC's have been reverted and the LAV25 now no longer shoots through penetrable materials.
* Vehicles no longer disappear when viewed from some vehicles with a HUD (e.g. Tanks).
* Performance gain found in static mesh rendering.
* Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.
* Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming.
ik respawn vaak in prown dus komt mooi uit...(gehurkt dus)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef JumperJack het volgende:
hier is dan de waslijst (als die al niet gepost was)
[..]
maar wat bedoelen ze met die twee die ik dikgedrukt heb neergezet???
teken maar alvast een grote bullseye op je rugquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef -Dries- het volgende:
''* Players can no longer jump and shoot at the same time''
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met een 1600 zelden stoplichtsprintjes verliezen? Dat komt omdat ze zien dat je een vrouw bent en ze weten dat vrouwen er slecht tegen kunnen om te verliezenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Maar ik rij een civic 1.6i en ik verlies maar zelden een stoplichtsprintje. Ik woon in het midden van het land, zie het gebouw waar netgamez wordt gehouden staan als ik de straat uit loop.
Ja, waarschijnlijk hebben ze dan ook de bekende NoCD patches uitgeschakeld ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:52 schreef RudyCarell het volgende:
hij doet het nog niet... HELP!
maar bij andere werkt hij wel...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:56 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk hebben ze dan ook de bekende NoCD patches uitgeschakeld ?
met nocd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doet het perfect hier...
thx excapequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef escape_nl het volgende:
http://www.gservers.nl/sh(...)Patch_1.12_-_1.2.exe
Een hele snelle, 2,2 mb/s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |