Lol @ Escape & Jafarquote:
Rally's zijn coolquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben 27 jaar. Ben een auto-freak, bezoek vaak rally's in NL, Belgie, Duitsland en soms eens een ander land.
quote:Ik kick ass op bf2 en ik own jullie!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet er aan wennen. Het duurt even voor je er lekker op kan spelen maar dan is het wel een geinig stukje speelgoedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:40 schreef jpjedi het volgende:
1 tip! neem geen zboard idd. drama al is sickert er weg van en Ferdi heeft er ook eentje volgens mij.
You talk the talk, but do you walk the walk...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Ik kick ass op bf2 en ik own jullie!!!!!!!!!!!!!!!
Ziet er nog goed uit voor 27 jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef jpjedi het volgende:
voor de frusties onder ons hier dan een fotootje van Lies:
http://www.stressweg.nl/Ill/Oude%20vrouw.jpg
Ach gut hij is echt goed ziek hij begint te ijlenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:03 schreef jpjedi het volgende:
GEDAAN MET DE FUCKING HERTJES!!!!!!!!! (Bunneyhoppers voor de niet teamspeakers onder ons) Ik knal je voor je kop Dries
![]()
Pfff gister op Karkand tijdens 1 van mijn apc runs had ik je een paar uit de tank bij je vriend geschoten, maar misschien own je ergens anders mee, komen we later wel achter op TS als Jedi bij Netgamez is geweest, je woont trouwens in de buurt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Ja vanavond om 18.00 uur de patch.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:03 schreef jpjedi het volgende:
Vandaag 18:00 de enige echte 1.2 patch?
Naar wat ik van onze escapie begreep geen nieuwe mappen in 64 maar dat mag de pret niet drukken.
Ben toch ziek thuisDus ik ga klaar zitten hehehe.
GEDAAN MET DE FUCKING HERTJES!!!!!!!!! (Bunneyhoppers voor de niet teamspeakers onder ons) Ik knal je voor je kop Dries
![]()
Welkom Lies, trek je maar niet teveel aan van al die geile beren hier....ze zijn toch allemaal homoquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Vooruit dan ...
Ik ben 27 jaar. Ben een auto-freak, bezoek vaak rally's in NL, Belgie, Duitsland en soms eens een ander land. Ik zou super graag audi rijden als ik het geld had.Maar ik rij een civic 1.6i en ik verlies maar zelden een stoplichtsprintje. Ik woon in het midden van het land, zie het gebouw waar netgamez wordt gehouden staan als ik de straat uit loop.
Homo !!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Welkom Lies, trek je maar niet teveel aan van al die geile beren hier....ze zijn toch allemaal homo![]()
Dream on suckerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:03 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Allemaal al geregeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:22 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Welkom bij de clan. Je kan vanaf vandaag de BoF tag voor je naam zetten als je dat leuk lijkt.
Verder vragen wij van je om wat te posten op dit forum en ons clan forum, www.bandoffokkers.nl
Hij lijkt ons helemaal leuk dat je op Teamspeak komt, je zal wel weten wat dat is hopelijk. De gegevens van onze TS server staan in de OP (openingspost).
Het is daar altijd reuze gezellig.
ik wacht wel even tot vanavondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:09 schreef escape_nl het volgende:
PATCH is uit
http://www.bf2player.com/index.php lees het 2de bericht
Download hem op eigen risico!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoor liever een meidenstem ipv al die bromsnorren met die homo stemmen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jep BattleLies heeft al een bezoekje gebracht aan TS.
Over die patch... ik wacht nog wel even totdat hij officieel uit is.
Wat wil jij nu zeggen dat Lies op de linker lijktquote:
Dat kan alleen Jedi wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat wil jij nu zeggen dat Lies op de linker lijkt![]()
Maak die slamppamper eens wakker, ik heb m nodigquote:
Damn, eerst een vette pc en dan een ipod. Bewijs het maar eens dat jij dat allemaal hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Sickert het volgende:
deze homo had weer eensch geld teveel...
trotse bezitter van een ipod nano
iPodquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Sickert het volgende:
deze homo had weer eensch geld teveel...
trotse bezitter van een ipod nano
Vergeet zijn PSP, NDS etc nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Damn, eerst een vette pc en dan een ipod. Bewijs het maar eens dat jij dat allemaal hebt![]()
![]()
Ik kan in deze maand niet eens fatsoenlijk doorzakken in de kroegHeb nog 10 euro op de rekening staan dat is 1 euro per dag tot aan mijn salaris betaling.
Ik denk dat het tijd wordt om wat spaar centjes over te schrijven![]()
Ik vind het best johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
Nou jongens, 5 vs 5 infranterie war ja of nee?
Als ik kan en jullie kunnen mij gebruiken dan wil ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
Nou jongens, 5 vs 5 infranterie war ja of nee?
maar wat bedoelen ze met die twee die ik dikgedrukt heb neergezet???quote:Fixlist Battlefield 2 v1.2 Patch:
* Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
* TV-Guided missile now have a shorter range
* Hit points on all air vehicles has been reduced
* AA missile lock has been improved
* Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* "Dolphin Diving" is no longer possible
* Players can no longer jump and shoot at the same time
* "Prone Spamming" is now fixed
* "Sprint exploit" is now fixed
* The Sa80 weapon has been improved
* The G3A3 weapon has been improved
* Reload while sprinting has been enabled
* Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
* Damage decreased for the M134
* Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
* Server search filters now work properly
* All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the "G" key.
* Mines can no longer be destroyed with other explosives
* Flash bang effect radius decreased
* Added unlocks for Sniper and AT kits
* Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas.
* Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded.
* Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders.
* Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter
* Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased
* APC Update - "Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials". This fix was a miscommunication to the patch team. Chinese and MEC - - - APC's have been reverted and the LAV25 now no longer shoots through penetrable materials.
* Vehicles no longer disappear when viewed from some vehicles with a HUD (e.g. Tanks).
* Performance gain found in static mesh rendering.
* Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.
* Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming.
ik respawn vaak in prown dus komt mooi uit...(gehurkt dus)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef JumperJack het volgende:
hier is dan de waslijst (als die al niet gepost was)
[..]
maar wat bedoelen ze met die twee die ik dikgedrukt heb neergezet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |