heb t nare voorgevoel dat we niet verder komen dan de eerste rondequote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
WK Shirts Nederland:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooooooooi!
Dat zullen we nog wel es zien... Hihihiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ach dries is nog best te doen als die grenade launchers gecastreerd worden![]()
Ban die TK-erquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Sickert het volgende:
grrr was weer een giga kut avond
weken goedgegaan maar het was nu weer eens een drama
om de haverklap teamkills en zelfs 2 x FJD doodgereden1 keer bewust dat wel
wel toevallig lies is er en het gaat slechtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wel zielig voor sickert, aangezien hij nu niet meer bij Jedi op de tank kan
een vrouw bij BoFquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over BattleLies:
Welkom!![]()
Hopelijk houd deze vrouw het iets langer uit tussen alle testosteron Fokkers
Wel zielig voor sickert, aangezien hij nu niet meer bij Jedi op de tank kan
Ik zie Sickert aankomen rijden met een noodgang en denk, ik ga op de weg staan dan kan hij me oppikken. Ik dus juichenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Sickert het volgende:
om de haverklap teamkills en zelfs 2 x FJD doodgereden1 keer bewust dat wel
Is het definitief dan dat Muppet007 meedoet?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik lach me suf hier
trouwens lies ik las dat je je had aangemeld voor Netgamez? intresse om de Bof squad te versterken? we hebben er namelijk nog 1 nodig
Het is tuig!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef BattleLies het volgende:
Mannen mannen, dank jullie wel voor dit zeer warme welkom!!![]()
Ik heb me net geregistreerd als 1 van jullie ... en of ik dat lang volhou hangt natuurlijk helemaal van jullie manieren af O~)
Ja hallo, zie het ook pas net.quote:
Ben je dé hardware-princess??quote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef escape_nl het volgende:
Lies vertel eens meer over jezelf.
Heb je foto's?
Woon je al in Prinsenbeek?
Zit je ook bij de brandweer?
Doe je ook aan carneval?
Vind je Wake ook de leukste map?
Rijd je een Audi?
Lol, vroeg je dat ook aan alle andere toen ze net nieuw waren?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef escape_nl het volgende:
Lies vertel eens meer over jezelf.
Heb je foto's?
Woon je al in Prinsenbeek?
Zit je ook bij de brandweer?
Doe je ook aan carneval?
Vind je Wake ook de leukste map?
Rijd je een Audi?
quote:
dan ben je meer iets voor mij, ik heb een coupe uit '99quote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Maar ik rij een civic 1.6i
dan wil ik wel eens met jou sprintenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Vooruit dan ...
Ik ben 27 jaar. Ben een auto-freak, bezoek vaak rally's in NL, Belgie, Duitsland en soms eens een ander land. Ik zou super graag audi rijden als ik het geld had.Maar ik rij een civic 1.6i en ik verlies maar zelden een stoplichtsprintje. Ik woon in het midden van het land, zie het gebouw waar netgamez wordt gehouden staan als ik de straat uit loop.
Ik kick ass op bf2 en ik own jullie!!!!!!!!!!!!!!!
Een vrouw die van auto's houd en vaak BF2 speelt, dat komt niet vaak voorquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Vooruit dan ...
Ik ben 27 jaar. Ben een auto-freak, bezoek vaak rally's in NL, Belgie, Duitsland en soms eens een ander land. Ik zou super graag audi rijden als ik het geld had.Maar ik rij een civic 1.6i en ik verlies maar zelden een stoplichtsprintje. Ik woon in het midden van het land, zie het gebouw waar netgamez wordt gehouden staan als ik de straat uit loop.
Ik kick ass op bf2 en ik own jullie!!!!!!!!!!!!!!!
en bedankt hoor, kzat al met mijn broek om mijn enkels, krijg je weer zoiets :Squote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef jpjedi het volgende:
voor de frusties onder ons hier dan een fotootje van Lies:
http://www.stressweg.nl/Ill/Oude%20vrouw.jpg
daar gaan we dan maar vanuitquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef BattleLies het volgende:
En? ben ik knap?? O~)
Bedoel je nou met Battlefield of...........quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef Incolumis het volgende:
veel ervaring zul je wel hebben gok ik
geeks?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:56 schreef Incolumis het volgende:
heb je altijd he, vrouwtje in een mannenwereld, gelijk alle geeks wakker
Just follow your dick.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die mods zie je noooooit en dan inees zijn ze er.,![]()
![]()
Op een oude fiets moet je het leren toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef Incolumis het volgende:
vergeet het maar peristilius, ze is te oud voor je
Je hebt ook nog zoiets als de hoeren..... alleen zie net het woordje "geldloos" onder je naam staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren toch.![]()
![]()
Duuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |