abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35014449
zeg zouden die 70 ajax suporters hier langs kunnen komen
ik heb hier een wirreles router dat klapjes verdient

gvd al de hele avond aan het kutten hier

nu heb ik m gereset en is ie dus niet meer beveiligd alleen nu kom ik er niet meer in om hem te beveiligen
Narf!
pi_35017663
djeezz. 24 uur lang niet op fok! forum gekeken. +4 pagina's op tm nations topic. +5 pagina's op BoF topic.

verontschuldig mij, maar geen zin om allemaal te gaan lezen. als het belangrijk is post het dan ff opnieuw
pi_35028483
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef JK het volgende:

[..]

TK'en doen ze idd, het is dat friendly fire uit staat en je dus niet 'af' kan, maar ze gooien granaten, schieten rakketten zodat je op moet rotten bij de heli... toen zat ik bij een van de 2 in de heli en dan stijgt ie op en springt ie er expres uit zodat ie meteen neerstort met alleen ik er nog in... normaal kunnen ze zo goed vliegen.

Wat te denken van Jedi en ik die op Sharqi in een gebouw liggen een metertje of 2 a 3 van elkaar af... een van de 2 schiet ons gewoon met een F2000 tegelijkertijd dood VANUIT HET NIETS.. jedi en ik wisten niet waar ie vandaan kwam...

Nu wil ik niet snel zeggen dat iemand cheat ofzo, maar ook qua stats hebben ze alleen maar een stijgende lijn qua kills per minute... niet eens stagnerend ofzo.. nee alleen maar oplopend... zelfs escape kan daar nog een puntje aan zuigen... bij escape zie je tenminste nog een hakkelende lijn dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en nu ga ik een film kijken zou ik een half uur geleden al doen.. eigenlijk wou ik om 21u al film kijken...
Zijn deze cheats van daboyzz??
zo ja kan er een leuke global ban op worden geven. 50% kans
100% kans dat hun stats worden gewiped
pi_35028500
Zo ja geef ik deze rakkers graag aan ^^
  maandag 13 februari 2006 @ 11:12:39 #55
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35029627
Nee zijn niet van daboys denk ik.
Als ze zouden cheaten dan zouden ze wel beter zijn op de grond.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_35030479
Ze zullen misschien niet deze cheat gebruiken maar wellicht een of andere heli-cheat. Dat je goed kan vliegen en schieten wil ik best geloven, maar een tv guided van 20 meter afstand schieten die vervolgens een huisje in gaat en ook nog raak is dat maakt een hoop verdacht. Daar komt bij wat Incolumis zei met het wisselen van gewoon naar tv guided + het snelle repairen van de heli. Maargoed het maakt verder niet meer uit
BF2: Diamond3d
pi_35030737
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze zullen misschien niet deze cheat gebruiken maar wellicht een of andere heli-cheat. Dat je goed kan vliegen en schieten wil ik best geloven, maar een tv guided van 20 meter afstand schieten die vervolgens een huisje in gaat en ook nog raak is dat maakt een hoop verdacht. Daar komt bij wat Incolumis zei met het wisselen van gewoon naar tv guided + het snelle repairen van de heli. Maargoed het maakt verder niet meer uit
lol geloof mij daboyz zijn vaak gebanned puur voor ownage in veel soorten spellen, van hardcore skill fps tot rts bijna altijd wordt dan wel het word cheater gebruikt, ik zelf neem aan dat de persoon die dat zegt gewoon 404 (noob) is en als iemand het zegt dat goed is zie ik het als compliment. Erg grappig hoor "heli-cheat" als je een aimbotje in je gunner postitie kan plaatsen ben je echt godlike, heb je 20 kills als je een rondje vliegt ofzo, helaas is onze aim niet zo goed, mede ook door lag. Die snelle repair snap ik echt niks van ik repair bijna nooit zolang er mannetje in de buurt zijn om te slachten, maar op dalian plant kan je 2 repair plekken erg dichtbij hebben als je team een beetje ze best doet, dus een beetje raar om dat te noemen.

vage dingen die jij gezien hebt zijn 1. dingen te snel voor je ogen om te volgen . 2lag bugs

[ Bericht 3% gewijzigd door Robo0 op 13-02-2006 11:54:32 ]
pi_35030801
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee zijn niet van daboys denk ik.
Als ze zouden cheaten dan zouden ze wel beter zijn op de grond.
ik wed 1 op 10 dat daboyz beter op de grond zijn dan iedereen hier
mail je bod maar
  maandag 13 februari 2006 @ 12:48:30 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35032432
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Robo0 het volgende:

[..]

mail je bod maar
Vergis je niet! Wij mogen dan niet allemaal goed zijn, maar er zijn er een paar die het zeker goed kunnen. Ik hoor daar helaas niet bij. Ben te allround om ergens echt goed in te zijn.

Overigens denk ik niet dat jullie cheaten. Jullie kunnen samen gewoon goed vliegen.
van 20 meter afstand een huisje in schieten is nu niet bepaald lastig met een tv-guided missile.
2de in de Tour de BoF!
pi_35033200
Robo0 = één van thaboyz?
pi_35033719
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef -Dries- het volgende:
Robo0 = één van thaboyz?
daboyz spokesman
  maandag 13 februari 2006 @ 13:28:17 #62
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35033743
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef -Dries- het volgende:
Robo0 = één van thaboyz?
Yep hij is 1 van de 2.
Zonder voertuig moet je ze kunnen hebben dries.
2de in de Tour de BoF!
pi_35033750
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Robo0 het volgende:

[..]

daboyz spokesman
Aangenaam
pi_35033772
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Zonder voertuig moet je ze kunnen hebben dries.
Als jij het zegt
pi_35033801
dat zijn dingen die niet zo moeilijk zijn te achterhalen
pi_35033854
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef Robo0 het volgende:
dat zijn dingen die niet zo moeilijk zijn te achterhalen
maar vragen bespaart een hoop moeite
pi_35037212
Wat ik me dan afvraag is wat voor leven daboyz hebben ?

Ik heb weleens UT2004 gespeeld en het koste me al snel enkele weken om niet onderaan te eindigen in internetgames. Zelfde geld voor DTM2; daar kon ik best aardig mee meekomen maar als ik t spel nu op start dan rijd ik een rondje Hockenheim in 1:18 terwijl ik dat vroeger in 1:14 deed. Ook BF2, precies hetzelfde verhaal. Om dan ook nog te ownen met een spel moet je er echt bizar veel tijd in steken, dan praat je echt over vele uren per dag en dat voor verschillende spellen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35037662
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me dan afvraag is wat voor leven daboyz hebben ?

Ik heb weleens UT2004 gespeeld en het koste me al snel enkele weken om niet onderaan te eindigen in internetgames. Zelfde geld voor DTM2; daar kon ik best aardig mee meekomen maar als ik t spel nu op start dan rijd ik een rondje Hockenheim in 1:18 terwijl ik dat vroeger in 1:14 deed. Ook BF2, precies hetzelfde verhaal. Om dan ook nog te ownen met een spel moet je er echt bizar veel tijd in steken, dan praat je echt over vele uren per dag en dat voor verschillende spellen
beetje raar naar "real-life" linken.
johnny from the block zuigt in tafeltennis terwijl hij al 5 jaar speelt. Kees race begint met spelen en is na 4 potjes beter dan johnny. aka talent om ergens snel goed in te worden, oftewel daboyz (off iig deze boy) hebben genoeg tijd voor andere dingen zoals een leven lijden, bier drinken weed smoken en dingen zodanig veboden dat ik ze in verband met flames van de goedheiligen hier maar niet post
pi_35037855
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef Robo0 het volgende:
beetje raar naar "real-life" linken.
johnny from the block zuigt in tafeltennis terwijl hij al 5 jaar speelt. Kees race begint met spelen en is na 4 potjes beter dan johnny. aka talent om ergens snel goed in te worden, oftewel daboyz (off iig deze boy) hebben genoeg tijd voor andere dingen zoals een leven lijden, bier drinken weed smoken en dingen zodanig veboden dat ik ze in verband met flames van de goedheiligen hier maar niet post
Natuurlijk is de een sneller op een bepaald niveau dan een ander maar op een dergelijke manier ownen doet niemand na een week oefenen. De 10km onder de 13min schaatsen zal de een sneller kunnen dan de ander maar er is niemand die dat na een jaar trainen presteert. Of het ze dus relatief veel of weinig tijd heeft gekost, het moet ze enorm veel tijd kosten en dat maakt m'n vraag niet raar
pi_35038017
in bfhq staat het antwoord op je vraag

check bv bij vechicles-> heli -> wzza ze score
in verhouding(kill-time) heeft die gemiddelt 2 tot 4x zo weinig gespeelt als de mensen boven hem
pi_35038266
Robo0, Op welke avonden speel je zoal, nu wil ik het zelf eens meemaken na al die verhalen hier,
pi_35038470
als je dat allemaal gelezen hebt kun je ook zien dat gebanned zijn op bof server
speel bijna elke avond wel, meestal als ik thuis kom uit me werk en later in de avond als ik zo stoned als een garnaal ben.
geloof dat als je op speler zoekt je ook ziet op welke server hij aant spelen is
pi_35038616
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Robo0 het volgende:
als je dat allemaal gelezen hebt kun je ook zien dat gebanned zijn op bof server
Omdat je hebt geteamkilled? Zoja, eigen schuld dikke bult, Zo nee, waarom wel? Heb je anders xfire, dat kan natuurlijk ook.
pi_35038766
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Omdat je hebt geteamkilled? Zoja, eigen schuld dikke bult, Zo nee, waarom wel? Heb je anders xfire, dat kan natuurlijk ook.
de uiteindelijke reden was een beetje vaag maar het ging dus over tk terwijl tk uit staat op de server (flashbacks?) anyway helaas zijn wij niet echt sociale gamers en respecteer ik de ban verder, ook de reden waarom ik geen xfire heb/moet
pi_35040816
Kut, dan kan ik je dus niet afmaken.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:18:42 #76
2618 Beezz
Criticaster
pi_35043261

tvp
pi_35043566
@Robo

Is het nou zo erg dat je gebanned ben op 1 van de xxxxx overige servers?

Er staat verder DUIDELIJK dat teamkillen NIET gewardeerd wod met als gevolg een BAN.
Als jullie dan toch teamkillen dan riskeer je een ban en die hebben jullie ontvangen als ik het zo allemaal na lees.

Ik ben er verder allemaal niet bij geweest maar ik denk dat deze reden al genoeg is om jullie te bannen.
En zover ik weet heb jij hier geen enkele cent mee betaald aan de server dus je mag blij wezen dat je erop mocht

Ik wordt er een beetje moe van elke keer dagays dit en dagays dat te lezen.
Ik zou zeggen zoek een andere leuke server op zoals al werd aangeraden die van Tweaknerds en ga daar verder spelen.

Dus zwaai zwaai
pi_35044902
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Robo0 het volgende:

[..]

mail je bod maar
dan ben je vast dries niet tegen gekomen
domo..
ikzelf (met de f2000)
Narf!
pi_35045585
Ik heb een keer met daboyz gevlogen (weet niet meer wie het was), maar het was op Sharqi en ik ben nog nooit zoveel keer neergestort. Waarschijnlijk zat ik bij de niet-vlieger. Elke keer werden we neergehaald door zo'n jeepie. Hoe jullie op de grond zijn weet ik niet want jullie vliegen alleen maar en komt er dan eindelijk een map als karkand dan waren jullie van de server.

Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was Jedi SO Cute
pi_35045756
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was Jedi SO Cute
Ze hebben elkaar ontmoet op het slagveld van Mashtuur City waarna een hartstochtelijke relatie volgde. Toen ze door een artillery strike van Diamond elkaar tijdelijk uit het oog verloren wisten ze het zeker; ze konden niet meer zonder elkaar en JP knielde en vroeg haar ten huwelijk. Het huwelijk zal voltrokken worden in de straten van het rustieke Karkand waarna ze het vliegtuig van Domo Tours pakken, ze zullen dan 3 weken genieten van hun welverdiende rust op de hagelwitte stranden van Oman.

Het lijkt de Margriet wel
pi_35046048
Och och och... de fantasie slaat weer helmaal op hol hier bij de nerdies...

Wel een quote-je van mij gevonden op dit forum:
http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0785614
pi_35046226
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

pi_35046565
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

domo..
ikzelf (met de f2000)
idd ik zou niemand kennen die je liever aan jouw kant wil hebben dan onzer Drieske..vervelend snotjong op het slagveld.
pi_35046872
zozo jedi, naast de kaasjager gezeten?
pi_35048077
quote:
[b]Op maandag 13 februari 2006 18:25 Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was Jedi SO Cute
En hoe zit het dan met die friese dame in zijn auto
pi_35048260
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef jpjedi het volgende:

[..]

idd ik zou niemand kennen die je liever aan jouw kant wil hebben dan onzer Drieske..vervelend snotjong op het slagveld.
Nee jij dan met je stomme tank, vervelend snot...man
pi_35048345
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ze hebben elkaar ontmoet op het slagveld van Mashtuur City waarna een hartstochtelijke relatie volgde. Toen ze door een artillery strike van Diamond elkaar tijdelijk uit het oog verloren wisten ze het zeker; ze konden niet meer zonder elkaar en JP knielde en vroeg haar ten huwelijk. Het huwelijk zal voltrokken worden in de straten van het rustieke Karkand waarna ze het vliegtuig van Domo Tours pakken, ze zullen dan 3 weken genieten van hun welverdiende rust op de hagelwitte stranden van Oman.

LoL!

Mannen!
Altijd blijven lachen!!
pi_35048466
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef BattleLies het volgende:

[..]

LoL!

Mannen!

ik lach me suf hier

trouwens lies ik las dat je je had aangemeld voor Netgamez? intresse om de Bof squad te versterken? we hebben er namelijk nog 1 nodig
Narf!
pi_35048640
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nee jij dan met je stomme tank, vervelend snot...man
pi_35048641
Ik hoorde het van Jedi ja.

Ik wil heel graag maar dan maar 1 van de twee dagen .. en we komen dan met z'n 2'en ... ook oke?
Altijd blijven lachen!!
pi_35048740
Homoooooo Hoor ik op teamspeak echt: "homoooo" met zo lange o echt zo homo achtig he daarom hou ik van jullie
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_35049068
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoorde het van Jedi ja.

Ik wil heel graag maar dan maar 1 van de twee dagen .. en we komen dan met z'n 2'en ... ook oke?
wat mij betreft prima
zie je wel op de servert
Narf!
pi_35049105
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Silver_Shark het volgende:
Homoooooo Hoor ik op teamspeak echt: "homoooo" met zo lange o echt zo homo achtig he daarom hou ik van jullie
sommige van ons houden houden ook van jou hoor
Narf!
pi_35049695
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Hehe, ik zei het al tegen Jedi... "Waar hebben jullie elkaar ontmoet?" --> "Op het slagveld van Battlefield 2"

Ach het is allemaal maar gein
pi_35049982

Echte stoere mannenpraat
Altijd blijven lachen!!
pi_35050327
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Sickert het volgende:

[..]

sommige van ons houden houden ook van jou hoor
Schaam me er niet voor...Ik ben fan van foxie. ..geloof me het is geen kwaai jong (zo zou mijn oma het uitgedrukt hebben..)
pi_35054249
poeh hee.. na een paar dagen griep zie ik dat ik weer een hoop gemist heb ... Maar zie dat daboyz de bof slachters wel eens tegen willen komen op de grond ?
pi_35054337
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef domolanglekker het volgende:
poeh hee.. na een paar dagen griep zie ik dat ik weer een hoop gemist heb ... Maar zie dat daboyz de bof slachters wel eens tegen willen komen op de grond ?
Count me maar in dan
pi_35054404
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ach dries is nog best te doen als die grenade launchers gecastreerd worden
  maandag 13 februari 2006 @ 21:22:00 #100
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35054451
WK Shirts Nederland:

Mooooooooi!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')