Damn, eerst een vette pc en dan een ipod. Bewijs het maar eens dat jij dat allemaal hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Sickert het volgende:
deze homo had weer eensch geld teveel...
trotse bezitter van een ipod nano
iPodquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Sickert het volgende:
deze homo had weer eensch geld teveel...
trotse bezitter van een ipod nano
Vergeet zijn PSP, NDS etc nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Damn, eerst een vette pc en dan een ipod. Bewijs het maar eens dat jij dat allemaal hebt![]()
![]()
Ik kan in deze maand niet eens fatsoenlijk doorzakken in de kroegHeb nog 10 euro op de rekening staan dat is 1 euro per dag tot aan mijn salaris betaling.
Ik denk dat het tijd wordt om wat spaar centjes over te schrijven![]()
Ik vind het best johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
Nou jongens, 5 vs 5 infranterie war ja of nee?
Als ik kan en jullie kunnen mij gebruiken dan wil ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
Nou jongens, 5 vs 5 infranterie war ja of nee?
maar wat bedoelen ze met die twee die ik dikgedrukt heb neergezet???quote:Fixlist Battlefield 2 v1.2 Patch:
* Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
* TV-Guided missile now have a shorter range
* Hit points on all air vehicles has been reduced
* AA missile lock has been improved
* Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
* "Dolphin Diving" is no longer possible
* Players can no longer jump and shoot at the same time
* "Prone Spamming" is now fixed
* "Sprint exploit" is now fixed
* The Sa80 weapon has been improved
* The G3A3 weapon has been improved
* Reload while sprinting has been enabled
* Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
* Damage decreased for the M134
* Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
* Server search filters now work properly
* All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the "G" key.
* Mines can no longer be destroyed with other explosives
* Flash bang effect radius decreased
* Added unlocks for Sniper and AT kits
* Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas.
* Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded.
* Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders.
* Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter
* Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased
* APC Update - "Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials". This fix was a miscommunication to the patch team. Chinese and MEC - - - APC's have been reverted and the LAV25 now no longer shoots through penetrable materials.
* Vehicles no longer disappear when viewed from some vehicles with a HUD (e.g. Tanks).
* Performance gain found in static mesh rendering.
* Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.
* Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming.
ik respawn vaak in prown dus komt mooi uit...(gehurkt dus)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef JumperJack het volgende:
hier is dan de waslijst (als die al niet gepost was)
[..]
maar wat bedoelen ze met die twee die ik dikgedrukt heb neergezet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |