teken maar alvast een grote bullseye op je rugquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef -Dries- het volgende:
''* Players can no longer jump and shoot at the same time''
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met een 1600 zelden stoplichtsprintjes verliezen? Dat komt omdat ze zien dat je een vrouw bent en ze weten dat vrouwen er slecht tegen kunnen om te verliezenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef BattleLies het volgende:
Maar ik rij een civic 1.6i en ik verlies maar zelden een stoplichtsprintje. Ik woon in het midden van het land, zie het gebouw waar netgamez wordt gehouden staan als ik de straat uit loop.
Ja, waarschijnlijk hebben ze dan ook de bekende NoCD patches uitgeschakeld ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:52 schreef RudyCarell het volgende:
hij doet het nog niet... HELP!
maar bij andere werkt hij wel...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:56 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk hebben ze dan ook de bekende NoCD patches uitgeschakeld ?
met nocd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doet het perfect hier...
thx excapequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef escape_nl het volgende:
http://www.gservers.nl/sh(...)Patch_1.12_-_1.2.exe
Een hele snelle, 2,2 mb/s
Nope. Ik heb niet voor niks ¤30,- euro voor die DVD betaald! Nou gebruik ik em ookquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:03 schreef JK het volgende:
Ik kan die klote patch niet eens downloaden.... bestand staat niet meer op de server.. LEUK... en via ftd durf ik niet
Dat is de versie die voor 18u uit was.... die om 12u er al was en is gegeven aan alle ranked server verhuurders. Maar ik pak 'm wel van die link van Escape.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Why not? Kan weinig kwaad hoor...
is een nieuwe beveiling er tegen denk ik...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:23 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ken bf2 niet meer starten na patch... me dvdspeler doet het niet dus ikk heb een image... meer mensen met dit probleem?
never patchen met nocd maar extern progje draaien. anti blaxx heeft me nog nooit laten staan. Draai er alles mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
is een nieuwe beveiling er tegen denk ik...
ik had het bij de 1.03 patch..
nu niet
wat je moet doen weet ik niet ik denk een no cd fixen ergens van
Jedi weet t wel die is hendig met antiblaxx
Nu niet overdrijven hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
teken maar alvast een grote bullseye op je rug![]()
ehumquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Anti Blaxx
Cracks of anders gewoon de originele CD/DVD. Anti Blaxx is zo kut
ik ook nietquote:
uhrm....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:38 schreef peristilius het volgende:
Alleen is het niet echt de bedoeling dat dit op Fok! besproken wordt, omzeiling van beveiliging enzo.
Mja, begrijp het ook best, maar een duidelijk lijntje hebben wat betreft cracks enz. is voor ons wel handig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
uhrm....
je kan bf2 alleen maar online spelen met een originele key....
en aangezien die kut dvd's zo zoek zijn/ beschadigd....
naja regels zijn regels..
Ik vind de patch juist veel beterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
uhrm....
trouwens ik vind die patch kut!!
AA is te sterk...
Blackhawk te zwak... inclusief de gunz..
opstaan liggen gaat te langzaam... ok dolphin diven is tegen gegaan maar dit slaat werkelijk nergens op... mn bejaarde buurman gaat nog wel sneller liggen/zitten![]()
Was idd ook mijn gedachte. We maken de meligste dingen met elkaar mee (SPRING !!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:06 schreef Sickert het volgende:
uhrm....
Het zal ook weer eens niet zo zijnquote:trouwens ik vind die patch kut!!
AA is te sterk...
Blackhawk te zwak... inclusief de gunz..
opstaan liggen gaat te langzaam... ok dolphin diven is tegen gegaan maar dit slaat werkelijk nergens op... mn bejaarde buurman gaat nog wel sneller liggen/zitten![]()
Mag hopen van niet, heb er drie opgespaard (dank Sickertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:39 schreef jjdevries het volgende:
Hoe kan je je unlocks verspelen dan? Vergaan die op een gegeven moment??
lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de performance ook beter? BF2 blijft by far het slechst geprogrammeerde spel ooit
onzin, zelfs als je flares dropt wordt je nog geraakt, heeft echt helemaal geen zin meer om te vliegen. EA is hard bezig om er een groundwar van te maken, ipv een total war, zoals het hoort. als ik groundwars wil ga ik wel CoD2 spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik vind de patch juist veel beter![]()
Eindelijk heeft AA echt nut...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:08 schreef NeHoX het volgende:
Nou keb vanavond ook weer gespeed.... Vind de nieuwe patch eigenlijk wel relaxed.... Tis even wennen maar krijg nu wel makkelijk mensen dood met rifles....
Wat me trouwens wel is opgevallen... Lijkt net alsof die vehicle damage weer omhoog is geschroeft.... je rijd tegen teammate aan en hij/zij is gelijk dood.... ook al opgevallen jongens?
(First post whoooohoooo, nou je zin? ZIEKERT!)
pff. en die blackhawk werd al zovaak aan de kant laten staan... (ik neem altijd echt altijd de attack chopper)!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kutpatch zeg. Zoals sickert al zei: me opa ligt en staat nog sneller op. Daarentegen is dolphin diving wel verdwenen wat erg fijn is! (evenals Bunny Hoppers)![]()
Verder slaat de BH nu nergens meer op, die kun je aan de kant laten staan. Schieten vanaf 3 meter kan geloof ik al niet. Het zal wel allemaal wennen zijn maar toch! De PKM moet ik gauw eens proberen, hoor veel positieve reacties.
@Lies: Mooi hoor![]()
Dries_Meijer@hotmail.comquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef kievit19 het volgende:
[..]
lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....
eej maar is het niet eens en idee om msn adressen ook ergens te verzamelen van de boffers???
(en die ene verdwaalde fodder dan)
zoals al eerdr aangegeven, de incremental is gewoon om 1.12 naar 1.2 op te schroeven, en de full patch is alle patches, 1.0 tot 1.2quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:50 schreef JumperJack het volgende:
welke moet je der op zetten. de gewone of de incremental patch?!?
pls help... anders zit ik iets voor niets te downen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |