vorige deeltjesquote:
E8A: DL&W #807
General Motors Electro-Motive Division, Serial 16787
History:
Built November 1952 as PRR #5761A
Penn Central #4261
MBTA #4261
GMRC #4261
CNY NRHS
dat loopt spontaan uit me neusquote:Op zondag 12 februari 2006 11:52 schreef Klonk het volgende:
we waren bezig over snot meen ik ?
te laatquote:Op zondag 12 februari 2006 11:55 schreef lipje het volgende:
[PTA SC] Mig 21 @ 807mph
[afbeelding]
[afbeelding]
SNOTjochquote:
ja jij steekt iedereen aanquote:
nee, ik nietquote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef Klonk het volgende:
Ha die Vlad, ook verkouden ?
wij normaal ook, maar nu even nietquote:Op zondag 12 februari 2006 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, ik niet![]()
![]()
ik ben een gezonde jongen![]()
een 807 is toch geen eigen topic waardquote:Op zondag 12 februari 2006 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Peugeot 807 Grand Tourisme
Neussprayquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Peugeot 807 Grand Tourisme
Nee die pauper trein uit het jaar 25 voor christus wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
een 807 is toch geen eigen topic waard![]()
met het formaat van de gemiddelde jap passen die allemaal in een 807quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee die pauper trein uit het jaar 25 voor christus wel?![]()
voor minder dan hockey kijk ik nietquote:
gelukkig maar, ik dacht al dat je een slecht humeur hadquote:
Op IJshockey kan je nog wel even wachten.quote:
donderdag toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op IJshockey kan je nog wel even wachten.
de mijne hebben ze ook gejat maar toen ik 5 was ofzo en ik word nog steeds verkouden heurquote:Op zondag 12 februari 2006 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
Sinds dat m'n amandelen zijn geknipt ik denk een jaar of 12 a 15 terug heb ik zelden last van verkoudheid![]()
dat zijn de die-hards die al een keer of tig op hun muil getieft zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is het nut van die kromme stokjes
Recht is uit de mode ofzo?
dat afschuiven altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef Klonk het volgende:
zo kom ik ook aan mijn verkoudheden, via het kantoor van m'n vriendin....
ik heb geen collega's met wie ik langer als 1 minuut in dezelfde ruimte benquote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
dat afschuiven altijd![]()
als ik verkouden ben neem ik de volle verantwoordelijkheid op meals iemand vindt dat ik diegene aangestoken heb komen ze maar bij me
![]()
bij mijn reisverzekering naar canada was skien wel inbegrepen. mocht alleen niet dat kunstskieen doen. dat ze van zo'n schans springen en dan een koprol doen enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
Die mensen die zo van een berg af knallen motten ze gelijk uit het zieken fonds pleuren
Dit is toch vragen om een jaar of 5 revalideren![]()
wij zitten met 60 man ofzo in dezelfde ruimtequote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb geen collega's met wie ik langer als 1 minuut in dezelfde ruimte ben
Heb je geen maatje voor in de cabinequote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb geen collega's met wie ik langer als 1 minuut in dezelfde ruimte ben
maar ik heb wel whitewater rafting gedaan in de rockiesquote:
The incredible machinequote:
ik gekanoed in de Ardennen met schoolquote:Op zondag 12 februari 2006 12:20 schreef vlad het volgende:
[..]
maar ik heb wel whitewater rafting gedaan in de rockies![]()
![]()
wij tekenden vroeger altijd dit soort constructies in onze schriften op de basisschool. En ook van die doolhoven met boobytraps, dan moest je bij de ander met je pen een route volgen en hopen dat je niet in 1 van zijn verzonnen boobytraps terrecht kwamquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee die pauper trein uit het jaar 25 voor christus wel?![]()
Duurt nog wel een paar uur enk ikquote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
Het is altellen tot ook_gek met z'n Trance Energy verhalen komt
fok ja dat was gisterenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
Het is altellen tot ook_gek met z'n Trance Energy verhalen komt
Is het niet een of andere photoshop plugin waarmee je van een foto zo een "getekende" plaat maakt?quote:
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Is het niet een of andere photoshop plugin waarmee je van een foto zo een "getekende" plaat maakt?
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Is het niet een of andere photoshop plugin waarmee je van een foto zo een "getekende" plaat maakt?
Meesterlijk ding trouwensquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef vlad het volgende:
is wel wat anders dan een gifje in paint hoor FWNK![]()
teleflexgfi nederland.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Waar werk je dan?
Als ik de hoofdrol niet had gespeel had ik gelachenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef vlad het volgende:
is wel wat anders dan een gifje in paint hoor FWNK![]()
moet toch wat met m'n vrije tijd zonder internetquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ik de hoofdrol niet had gespeel had ik gelachen
Een grijns kon er nog wel vanaf jaquote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je kon er nu toch ook wel klein beetje om lachen?![]()
![]()
Kom je ff langs, gaan we duitsland inquote:
nee ben grieperig, enne wat wou je in Duitsland doen danquote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je ff langs, gaan we duitsland in
Opscheppen over z'n nieuwe chipquote:Op zondag 12 februari 2006 13:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ben grieperig, enne wat wou je in Duitsland doen dan![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge![]()
geen tuninggebeueren in de RAI voor mij vandaag dus
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, daar is TF naar toeEn ik overwoog ook te gaan, omdat ik voor gister geen dagretour maar een weekendretour heb gekocht... Maar tegeen de tidj dat ik er ben, is hetal dicht vrees ik
Kijken of jouw auto sneller is als de 730i van een maat van mequote:Op zondag 12 februari 2006 13:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ben grieperig, enne wat wou je in Duitsland doen dan![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, hij gaat blokjes voor op de pedalen halen natuurlijk
ik haal 180 in zijn 4quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijken of jouw auto sneller is als de 730i van een maat van meTot de 160 was ik in elke geval al sneller
![]()
hij had het over TFquote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]het volgende is sport remmen en RVS gevlochten remkabels.
van dijk af, er zijn helegaar geen bergen in fryslanquote:
quote:
Ik haal volgens mij 160~170 in z'n 4, maar ik weet het niet zeker. Harder als 180 heb ik met m'n auto in ieder geval nog niet gedaan.quote:
echt waar !!quote:
in verschillende delen van het land sneeuwt het. kijk maar in de motro SC bijvoorbeeld.quote:
Ik heb een keer 85 gehaald bergaf, op een rammelende mountain bike en 55 op een skateboardquote:
Wat wil je hebben?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef BoJo het volgende:
zit ik na een jaar of 5/6 weer eens naar moederborden en processoren te kijken, maar ik snap er niks meer van
zoveel verschillende types, zie door de bomen het bos niet meer![]()
nee heb toch mezelf weer duidelijk gemaakt dat ik niet hoef te upgraden, deze voldoet nog perfectquote:
dat hebben we gemerkt op vakantiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben een keer met 50km op de mountainbike gepleurt, sindsdien ga ik so'n 3x vaker naar de plee als een normaal mens(beide nieren beschadigd).
Misschien sparen zodat je niet zoals Richard met je 27e nog thuis woont?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee heb toch mezelf weer duidelijk gemaakt dat ik niet hoef te upgraden, deze voldoet nog perfect![]()
ik heb alleen de drang iets te kopen, kan alleen maar niet beslissen wat. Weet genoeg voor de Alfa maar ik wil niet al m'n geld daarin stoppen![]()
Skateboard vs. Autoquote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben een keer met 50km op de mountainbike gepleurt, sindsdien ga ik so'n 3x vaker naar de plee als een normaal mens(beide nieren beschadigd).
camera's kunnen prima tegen wat regen, anders had mijn Panasonic Lumix FZ20 het allang begevenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in verschillende delen van het land sneeuwt het. kijk maar in de motro SC bijvoorbeeld.
Hier regent het... niet buiten spelen met de 300D dus
da's inderdaad wat witte zooi jaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef M5 het volgende:
uitzicht uit m'n dak raam hier [afbeelding]
De belangrijkste insctructei van mn analoge Canon SLR: je kunt er alles mee doen, maar blijf uit de buurt van waterquote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
camera's kunnen prima tegen wat regen, anders had mijn Panasonic Lumix FZ20 het allang begeven
richard is 26 en woont niet meer thuisquote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien sparen zodat je niet zoals Richard met je 27e nog thuis woont?
T was in de bergen bij mij, ik moest uitwijken voor een auto welke de bocht heel ruim nam (ik had buitenbocht naar beneden), toen knalde ik tegen de vangrail aan met het stuur in m'n nieren. Ik heb een week niet kunnen lopen/fietsen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Skateboard vs. Auto
Ik ben een greppel in gedoken, skateboard shoot onder de auto door
Daar ben ik zo goed weggekomen
peu klan in de toekomst zien?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
richard is 26 en woont niet meer thuis![]()
enne die paar honderd euro meer of minder is peanuts voor een hypotheek![]()
Is een grapje, ik weet dat hij 26 is, hij woont trouwens toch pas een half jaar op zichzelf?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
richard is 26 en woont niet meer thuis![]()
enne die paar honderd euro meer of minder is peanuts voor een hypotheek![]()
Hellings percentage weet ik niet meer, is al 6 jaar geleden, maar ik weet nog wel dat auto's er maximaal 50km/h mochten en wij regelmatig boven de 60 zatenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef Sjoewe het volgende:
Mja voor mij was het ook berg af, helling van 14% denk ik
ik zeg net, 26quote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een grapje, ik weet dat hij 27 is, hij woont trouwens toch pas een half jaar op zichzelf?
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zijn hier nogal slecht met leeftijden lezen![]()
Typoquote:
quote:
Mijn fiets heeft zelfs 4 versnellingenquote:
de mijne nog meer, maar er zijn ook nog fietsen met 3 versnellingen in de naaf, of nog erger, geen versnellingenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft zelfs 4 versnellingen![]()
't zelfde als bij een auto, souplesse en niet meer zelf schakelen....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft zelfs 4 versnellingenWat ik trouwens niet snap, m'n moeder is een nieuwe fiets aan het uitzoeken, nu wil ze misschien een 7 versnellingen automaat, wtf is een automaat op een fiets handig voor?
ik wil je mijn rekening nummer wel ff mailenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef BoJo het volgende:
afgevallen dingen die ik wilde kopen![]()
-ipaq 6515
-pc upgraden
-tablet pc
-tft monitor
-nieuwe ixus
blijft weinig over om mezelf kado te doen![]()
Ik weet dat het iets heel raars is wat ik nu voorstel en misschien moeilijk te vatten, maar: open een spaarrekeningquote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef BoJo het volgende:
afgevallen dingen die ik wilde kopen![]()
-ipaq 6515
-pc upgraden
-tablet pc
-tft monitor
-nieuwe ixus
blijft weinig over om mezelf kado te doen![]()
ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil je mijn rekening nummer wel ff mailen![]()
dat is niet leuk en geeft geen voldoeningquote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets heel raars is wat ik nu voorstel en misschien moeilijk te vatten, maar: open een spaarrekening
^^^^quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
herstel... een internet-spaarrekening![]()
Heel herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is niet leuk en geeft geen voldoening![]()
ja dat geld is allang betaald en ik zei net ergens dat ik niet alles in mijn auto wil stoppen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel herkenbaarMaar je auto moet toch nog naar H&S ?? Dan ben je alweer ff genoeg kwijt, anders laat je ze net als ik RVS remkabels monteren, kost je 130 euro meende ik.
Koop je alvast een 2 persoons bed, alleen heb je dan een probleem als je dat in je kamer wilt plaatsen denk ik ':)quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat geld is allang betaald en ik zei net ergens dat ik niet alles in mijn auto wil stoppen.
Pijpen voor het vaderlandquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef vlad het volgende:
heb hier dvdtje "one night in paris" liggen. (geleend van een collega)
druk ik die er net in, eerst scherm dat ik zie: in rememberence of 9-11-01pas ook echt bij zo'n film
![]()
zelfde probleem als jijquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop je alvast een 2 persoons bed, alleen heb je dan een probleem als je dat in je kamer wilt plaatsen denk ik ':)
ik zie nergens dingen die wijzen op een shop ofzo, kreukels lopen keurig door van advertentie in artikelquote:
wat een ongelooflijke blunderquote:Op zondag 12 februari 2006 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie nergens dingen die wijzen op een shop ofzo, kreukels lopen keurig door van advertentie in artikel
Whatever you do, don't mention the war!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef Klonk het volgende:
het is idd een van de grofste fouten die ik ooit gezien heb op dit gebied...
John Cleesequote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whatever you do, don't mention the war!
Fawlty Towersquote:
Nogmaals: Het gooi is een *iets* andere regio dan het oosten.............quote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een grapje, ik weet dat hij 26 is, hij woont trouwens toch pas een half jaar op zichzelf?
amenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nogmaals: Het gooi is een *iets* andere regio dan het oosten.............
al zou ik willen kwam ik gewoon niet eerder aan de beurt, en in een kamer van 3x3 met gedeelde douchen/keuken weiger ik te wonen.
Thuis wonen heeft ook voordelen: je kan bakken met geld aan tuning en modificaties voor je 155 uitgeven
edit: morgen enzo
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
goedemorgen
M'n pa wilde ook met me naar die race & rally en tuningsbeurs, maar ik word net wakker en het gaat over 2 uur al dicht
Molggequote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
goedemorgen
M'n pa wilde ook met me naar die race & rally en tuningsbeurs, maar ik word net wakker en het gaat over 2 uur al dicht
en dat terwijl je er makkelijk gratis aan kunt komen, omdat alle oude verkeersbroden worden vervangen door nieuwe....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef Fwnk het volgende:
WTF
Me ma belde me net, wat die verkeersborden in de achterbak deden.... oeps?
http://members.home.nl/f.schothorst/DSCF4131.JPG
en wat doen ze daar ?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef Fwnk het volgende:
WTF
Me ma belde me net, wat die verkeersborden in de achterbak deden.... oeps?
http://members.home.nl/f.schothorst/DSCF4131.JPG
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weggehaald. maar wat wil je ook met geqxon als mod
tuigquote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
nummer 13 wrench mee en verkeersborden tegenkomen
Ik ga misschien een 2pers bed kopen, ik heb t opgemeten en het past toch in mijn kamerquote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
zelfde probleem als jij![]()
slaapbank heb ik gehad. Maar die zooi komt wel als ik uit huis ben.
Daar dreigde ze al mee dus als ik zo ineens weg benquote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef Klonk het volgende:
mischien kunnen we de mamma van fwnk ff bellen vragen of ze pliesie wil bellen
via het voeteneind je bed in en tussen 2 wanden liggen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga misschien een 2pers bed kopen, ik heb t opgemeten en het past toch in mijn kamer![]()
kun voor de rest dan nog wel iets kwijt, of staat er dan alleen bed in je kamer met aan alle kanten een halve meter ruimtequote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga misschien een 2pers bed kopen, ik heb t opgemeten en het past toch in mijn kamer![]()
welke borden waren het precies?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar dreigde ze al mee dus als ik zo ineens weg ben
Het verhaal begon met een monitor(kapotte) die aan diggelen ging, daarna een oude kapotte stofzuiger, daarna zei een vriend van me hoe we ie borden los konden makenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
Verkeersborden losbouten gaat me wat te ver. Ik heb alleen mn hobbelbord, en dat lag te vergaan in de bosjes in de Ardennen, dus die heb ik een nieuw thuis gegund
weet je volgens mij ben jij verwekt op een avond dat je ouders zich verveelden en dachten, we moeten watquote:Op zondag 12 februari 2006 15:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Het verhaal begon met een monitor(kapotte) die aan diggelen ging, daarna een oude kapotte stofzuiger, daarna zei een vriend van me hoe we ie borden los konden maken
volgende keer neem ik het bord van Vledderveen mee
ze stonden op een landweg waar eigenlijk alleen mensen komen ie er wonenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het nou zo'n hobbel bord ofzo was geweest maar voorrangsborden ??? Lekker bezig![]()
Kon ze bij Vitesn ook zo uit de bak vissen, maar daar is geen lol aan..quote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een hele stapel borden op zolder liggen, een van m'n vorige bazen was een recyclingbedrijf en daar lagen ze af en toe tussen, doe er nu eigenlijk geen ruk meer mee...
Ik had em weleens gezien op foto's van je 1 liter koffiepot enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
Hobbelbord hangt ook tactisch boven mn bed
Ene kameraad van me is echt zo een sloperquote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je volgens mij ben jij verwekt op een avond dat je ouders zich verveelden en dachten, we moeten wat![]()
je bent in staat om er nog een heftruck in te hebben staanquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kon ze bij Vitesn ook zo uit de bak vissen, maar daar is geen lol aan..
Heb wel een 'pas op voor de heftruck'bordje op de deur van mn werkkamer
Nee valt wel mee, wordt een slaapbank voor 2 personen dan, m'n oude bank gaat er dan misschien uit (tijdelijk naar zolder), ik wil een grotere kast welke tegen m'n wand komt te staan waar nu m'n CD's/dvd's hangen en mn pc staat. Die moet tzt vervangen worden door een laptop.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
via het voeteneind je bed in en tussen 2 wanden liggen?![]()
lul d'r maar om heenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ene kameraad van me is echt zo een sloperkan het niet helpen
...dat je een meeloper bent. Dat snappen wequote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ene kameraad van me is echt zo een sloperkan het niet helpen
ik wel, het huis nietquote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bent in staat om er nog een heftruck in te hebben staan![]()
slaapbanken zijn KUT, ik heb er meerdere gehad en geen enkele haalde het bij een echt bed.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, wordt een slaapbank voor 2 personen dan, m'n oude bank gaat er dan misschien uit (tijdelijk naar zolder), ik wil een grotere kast welke tegen m'n wand komt te staan waar nu m'n CD's/dvd's hangen en mn pc staat. Die moet tzt vervangen worden door een laptop.
Ik ben ondertussen wel even verhuistquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik had em weleens gezien op foto's van je 1 liter koffiepot enzo
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bent in staat om er nog een heftruck in te hebben staan![]()
Ik heb niets gesloopt!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
...dat je een meeloper bent. Dat snappen we
Bord meegenomen?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel even verhuist
en ze vervolgens in je kofferbak gelegdquote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb niets gesloopt!heb me alleen maar de tering gelachen
Ik reedquote:Op zondag 12 februari 2006 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ze vervolgens in je kofferbak gelegd![]()
Nee, je bent alleen maar medeplichtigquote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb niets gesloopt!heb me alleen maar de tering gelachen
Dat is waar jaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, je bent alleen maar medeplichtig
Ooit van opleveren gehoord?quote:
Omdat ik reedquote:Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef BoJo het volgende:
waarom liggen die borden dan in de auto van je mams ipv bij die andere gozer?
wtfquote:Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
verveling kan ook leuke dingen veroorzaken![]()
Weet ikquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nogmaals: Het gooi is een *iets* andere regio dan het oosten.............
al zou ik willen kwam ik gewoon niet eerder aan de beurt, en in een kamer van 3x3 met gedeelde douchen/keuken weiger ik te wonen.
Thuis wonen heeft ook voordelen: je kan bakken met geld aan tuning en modificaties voor je 155 uitgeven
edit: morgen enzo
Of van teruglezenquote:
1 jaar........quote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ikHoewel je hier in Doetinchem ook doodleuk een jaar kan wachten op een woning, vrienden van me zijn daarom in een of ander kut dorp gaan wonen 30min hier vandaan
![]()
Het past prachtig in mn nieuwe kamerquote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, maar kon zijn dat je het weggegeven hebt, weggegooid etc
Je had al pics gepost? effe terugzoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het past prachtig in mn nieuwe kamer
Utrecht is minimaal 7 jaar voor wat fatsoenlijksquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
1 jaar........![]()
( sta vanaf mijn 19e ingeschreven)
ik woon in Belfeld, binnen 3 maanden een prachtig huur(hoek)huis met een diepe tuin, oprit, 3 slaapkamers en dat voor minder 400 per maandquote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Utrecht is minimaal 7 jaar voor wat fatsoenlijks
dat bedoel ikquote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Utrecht is minimaal 7 jaar voor wat fatsoenlijks
Whehehe de huisdealerquote:Op zondag 12 februari 2006 15:13 schreef Hugster het volgende:
pfoeh ik ben best gaartjes
vrienden van me hebben weer hele ernstige ruzie gehad vannachtBelde me om 07:00 wakker of ik aub nog een beetje wiet voor hem had, hij MOEST bijkomen
Stond te stuiteren van de adrenaline en helemaal buiten adem aan de deur
Een vriendin van me werkt in een meubelzaak, daar kan je zelf de matras uitzoeken op je bed, en je moet geen slaapbank nemen van 300 euroquote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
slaapbanken zijn KUT, ik heb er meerdere gehad en geen enkele haalde het bij een echt bed.
Doetinchem stelt geen zak voor man i.v.m het gooiquote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ikHoewel je hier in Doetinchem ook doodleuk een jaar kan wachten op een woning, vrienden van me zijn daarom in een of ander kut dorp gaan wonen 30min hier vandaan
![]()
Ze betalen trouwens maar 300 euro voor zo'n 50m2(is een huurwoning dus excl gas/water/electra, maar incl service kosten).
Ik sta ook al ruim een jaar ingeschreven in Utrecht, maar zelfs voor de rottigste woning moet ik nog jaren wachtenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
1 jaar........![]()
( sta vanaf mijn 19e ingeschreven)
Mijn oude kamer is vrijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta ook al ruim een jaar ingeschreven in Utrecht, maar zelfs voor de rottigste woning moet ik nog jaren wachten![]()
Dat is in Aalten, in Doetinchem betaal je ook al snel het dubbele.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Doetinchem stelt geen zak voor man i.v.m het gooi
Alleen als je huisgenoot optyftquote:
en het gooi het vier-voudige van doetinchemquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is in Aalten, in Doetinchem betaal je ook al snel het dubbele.
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als je huisgenoot optyftWoonde je er vanuit de SSHU trouwens?
Weet ik m'n tante woont bijna in het centrum van Bussum.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en het gooi het vier-voudige van doetinchem
Ook zo'n fijne betaalbare locatiequote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik m'n tante woont bijna in het centrum van Bussum.
en het is voor de verandering GEEN bout SC met een bus, trein, vliegtuig of bootquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
deze mag vol, 808 staat klaar.
mijn OP zijn alleen maar van hoge kwaliteitquote:Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en het is voor de verandering GEEN bout SC met een bus, trein, vliegtuig of boot
een fiets met 808 versnellingenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en het is voor de verandering GEEN bout SC met een bus, trein, vliegtuig of boot
jou OPs zijn identiek aan mijn OPs uit de tijd dat ik de Fwnk van de SC wasquote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn OP zijn alleen maar van hoge kwaliteit![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jou OPs zijn identiek aan mijn OPs uit de tijd dat ik de Fwnk van de SC was
bussen en treinen zijn ook tofquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee een vehikel met als type 808, wat nog eens een tof vehikel is ook. Zoals het hoort......
ben je een beetje sjagi Alexje?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. maar slechts 1 of twee plaatjes als OP, zonder extra info niet
Ja preciesquote:
klopt, echt sukkels die zulke op's maken zouden ze een perm ban moeten gevenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. maar slechts 1 of twee plaatjes als OP, zonder extra info niet
Hij is sjaggo dat hij niet een dagje langer in A'dam is geblevenquote:
neequote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
klopt, echt sukkels die zulke op's maken zouden ze een perm ban moeten geven![]()
Als jij mee was gegaan, had ik een wlakie talkie in je broek gestopt, had ik je midden op de dam neer gezet, was ik helemal naar de andere kant van de dam gelopen, en heel hard in de walkie talkie geschreeuw: "alle moslims zijn zwijnen!!!!"quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is sjaggo dat hij niet een dagje langer in A'dam is gebleven
hij staat al klaar hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef Klonk het volgende:
ik zal eens kijken of ik nog fijne 808 plaatjes kan vinden
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |