Heb als het goed is LD nog liggen van de 11e. Van de 10e beidenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef achterop23 het volgende:
Ik ben op zoek naar Dagblad de Limburger van de 10e of de 11e februari. Dit i.v.m. een overlijdens advertentie. Heeft iemand deze liggen?
Het betreft Martin Verborg. Je mag de advertentie ook inscannen.![]()
Dat was het. Ik wist dat het door iemand was overgenomenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef wernert2 het volgende:
OT: LD De Limburger - want dat is het onderhand - hoort bij het Telegraaf-concern. Waardeloze krant imho.
Hmm, er zou nml nog een advertentie komen van zijn werk (een paar dagen later).quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef Leijooo het volgende:
In geen een editie van heel limburg, van 10 noch 11 februari staat deze advertentie..
op www.ld.nl kun je van een aantal edities de krant digitaal lezen, daar staan ook de overlijdensadvertenties bijquote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef achterop23 het volgende:
Ik ben op zoek naar Dagblad de Limburger van de 10e of de 11e februari. Dit i.v.m. een overlijdens advertentie. Heeft iemand deze liggen?
Het betreft Martin Verborg. Je mag de advertentie ook inscannen.![]()
ja graag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef Leijooo het volgende:
Ik heb de advertentie....naar het emailadres uit je profiel mailen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |