abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35078425
spannend pinquit. Ik zou eigenlijk op vrijdags naar de gyn moeten voor echo enzo maar Ambertje kondigde zich dinsdag aan... Hoop dat jouw gup ook snel komt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:08:33 #202
56471 pinquit
oh my lama!
pi_35078466
de dinsdag is nog niet voorbij!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_35078488
daarom en vandaag is natuurlijk wel een hele mooie dag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_35078915
Bedankt voor het welkom.

Gefeliciteerd met Ameli, mooie naam.

Dat zijn lange dagen Belana. Ik hoef maar 6,5 uur op een dag (drie dagen per week) en dat valt me al zwaarder dan een paar maanden terug. Krijg je wel extra pauze tussendoor?

Een kennisje van me is in drie uur tijd bevallen pinquit. En zonder uitscheuren zelfs. Van weeen tot kind. Dat haal je nog wel vandaag.
Je leeft maar 1 keer
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:22:07 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_35078955
nee, geen extra pauzes hier hoor. Maar ze zullen ook niet moeilijk doen als ik nu wat minder ga werken gelukkig.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:02:50 #206
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35080419
Tosca, dat kan ik overtreffen: een vriendin van mij anderhalf uur.
Altijd baas boven baas hè?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35080676
Wow! Waar kan ik zo'n bevalling reserveren? Ik verkeer nu nog in de "ik-hoef-niet-te-bevallen-baby-is-er-ineens-uit-als-ik-wakker-word" fase.
Je leeft maar 1 keer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 februari 2006 @ 17:14:52 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35080845
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef dutchie het volgende:
Tosca, dat kan ik overtreffen: een vriendin van mij anderhalf uur.
Altijd baas boven baas hè?
Mijn buurvrouw drie kwartier
De verloskundige was net op tijd om te vangen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:01:56 #209
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35082454
Hoe is het met Kozakken?

En Tosca, leuk! We zijn bijna precies even ver! Welkom!

Petitlapin en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Lieve naam!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35082536
Iemand bekend met de gevolgen van bloedverlies? Ik heb zo'n ontzettende pijn in mijn bovenbenen (als een soort spierpijn) en naar mate de dag vordert kan ik steeds slechter lopen.
Ondertussen zelfs zo erg dat ik bijna door mijn benen zak als ik probeer te lopen.
Vraag me af of dit door het bloedverlies kan komen.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:05:01 #211
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35082562
PL....! Whhoehoei!
Goed gedaan! Probeerde het op zijn Vlaams, maar dat lukt me niet.
Van harte gefeliciteerd en veel geluk met Amelie en je man.

Tosca, welkom!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_35082571
Ik zou maar even een arts bellen als ik jou was Xanthe! Sterkte.

Ik ben ook zo snel bevallen: 1,5 uur. Wel na inleiding maar ik heb bij de vk aangegeven dat ik erg bang ben dat het de volgende kker nog sneller zal gaan. Ik moet dan ook meteen bellen als het begint!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35082622
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef snoopy het volgende:
Ik zou maar even een arts bellen als ik jou was Xanthe! Sterkte.
Heb ik al gedaan (helaas net huisartsen praktijk gesloten en dus met de huisartsenpost en daar heb ik geen hoge pet van op) en die zeggen dus dood leuk wacht maar af zal wel komen van het bloedverlies en als het nog erger word moet je maar langs komen.
Eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in omdat ik dan denk ik weer voor niets kom en de arts ook zegt dat ie er waarschijnlijk niets aan kan doen en we dus voor nop de rit naar hun hebben gemaakt.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:12:12 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35082784
Jeutje, lees nu pas je post Xanthe...
Bah.
Weet verder niet wat ik moet zeggen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:29:35 #215
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_35083340
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:07 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan (helaas net huisartsen praktijk gesloten en dus met de huisartsenpost en daar heb ik geen hoge pet van op) en die zeggen dus dood leuk wacht maar af zal wel komen van het bloedverlies en als het nog erger word moet je maar langs komen.
Eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in omdat ik dan denk ik weer voor niets kom en de arts ook zegt dat ie er waarschijnlijk niets aan kan doen en we dus voor nop de rit naar hun hebben gemaakt.
Heb je nu verder nog een afspraak staan ergens? Gyn of vk ofzo? Mischien heb ik het gemist, maar dat lijkt me voor jou ook prettig?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_35083664
Volgende week dinsdag had ik al een afspraak staan bij de gyn en die staat nu dus ook nog gewoon. Nog een week dus. Echt prettig voel ik me idd niet , das alleen lichamelijk gezien.
Qua emoties lijkt het erg ver van me af te staan , ik kan er ontzettend luchtig over doen en met een lach erover praten , zal wel door de onzekerheid komen en heb zelf erg weinig hoop nog , maar goed de tijd zal het leren...Geestelijk voel ik me dus "normaal" maar de klap zal nog wel gaan komen.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:43:46 #217
94046 PM-girl
pi_35083825
Kun je niet eerder terecht dan?
*
pi_35084005
Was niet nodig volgens de gyn , ergens wil ik wel hoor om wat eerder weer wat zekerheid te hebben , zeker omdat ik me niet meer zwanger voel.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:50:00 #219
94046 PM-girl
pi_35084106
Inderdaad, zou ik ook willen. Sterkte ermee, in iedergeval!
*
pi_35090291
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef LadyS het volgende:
alles is goed
Zo lieffff Hij deed de hele tijd bewegen

geen foto
Ik heb ook de eerste echo gehad vandaag.
Echt schattig vond ik het ook en mijn kleintje bewoog ook enorm.
Alles is goed en er is maar 1 dagje verschil met mijn uitgerekende datum dus die blijft daarom gewoon hetzelfde. Heb je het hartje ook gezien? Klopt echt als een bezetene zo snel.
Ik heb wel een foto (ga ik nog inscannen maar is nu echt te veel moeite) maar mag nog een keer terug omdat ze het sneu vond dat ik het niet goed kon zien omdat het nog zo klein was en dat vind ik toch erg
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_35090354
ik kan zo alleen dit vinden xanthe
quote:
Zware en vermoeide benen:
(...)
Derde mogelijke oorzaak: voedingstekort
Ook een tekort aan vitamines en spoorelementen kan het fenomeen verergeren: vitamine B1 (thiamine), ijzer, enz
bron

[ Bericht 5% gewijzigd door poemojn op 14-02-2006 21:39:14 ]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:02:22 #222
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_35094092
Pfoei , wat is er veel gebeurd:

Petit lapin Gefeliciteerd met je dochter Amelie!

Tosca van harte met je zwangerschap: Welkom

Pinguit je hebt nu nog 1 uur voor een dinsdag- beebie ... Ik wens je liever een rustige nacht toe!

Xanthe, ik wens jou ook een hele goede nacht toe, hopelijk ben je snel weer op de riedel!

Ik ben vrolijk zwanger ondertussen, voel mij eigenlijk best 'normaal' najaaa. voor zover ik normaal ben ... uiteraard .
Beebie tranformeert zich langzaam in een echte druktemaker.. het lijkt wel of hij/zij nooit slaapt! Veel getrappel in mijn rechterzij.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:04:08 #223
103793 kozakken
Living the life
pi_35094187
Met kozakken gaat het 'wel goed' (tanx voor vragen Sugar)
Merk dat ik wel zo af en toe bijlees en soms ook snel wat post, maar toch ook me wat afzijdig voel. Alsof ik bezig ben met jongleren en omhooghouden van teveel ballen. Ik houd het nog steeds op de eerste hormonen, maar hoop wel dat ze zo langzamerhand wat wegtrekken.
"Je tweede trimester: Het grote genieten is nu begonnen...", lees ik dan weer ergens. Ja... dus nog steeds niet alhoewel het al wel een stuk beter gaat met vermoeidheid en misselijjk zijn.

Verder groei ik snel. heul snel! en zijn we druk met plannen bezig voor het verplaatsen van studeer naar de woonkamer en daarna het ombouwen tot leuke spannende peuterkamer voor Jonne. Oh ja, en we gaan ook nog maar even de benedenverdieping verven. Is echt hoognodig.

Ik ervaar wel dat ik deze zwangerschap iets minder als het grootste wereldwonder van deze en de vorige eeuw bezie dan met Jonne. Ik ben eigenlijk ook te druk om echt dat wereldwonder (wat het absoluut is!) ten volle te bevatten.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:14:44 #224
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_35094692
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef kozakken het volgende:

Ik ervaar wel dat ik deze zwangerschap iets minder als het grootste wereldwonder van deze en de vorige eeuw bezie dan met Jonne. Ik ben eigenlijk ook te druk om echt dat wereldwonder (wat het absoluut is!) ten volle te bevatten.
Ik hebje site eens even bekeken net , hartstikke leuk zeg! wat veel lieve foto's!
Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt! en veel succes met het klussen in huis .
pi_35094747
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef poemojn het volgende:
ik kan zo alleen dit vinden xanthe
[..]
We eten hier over het algemeen gezond en ik slik braaf vitaminepillen voor zwangeren. Lijkt me dus dat het niet zo zeer door een voedings te kort kan komen.
Is ook weinig te vinden verder , behalve dat het bij een bepaalde ligging van de placenta vaak voorkomt , alleen dan meestal vanaf het 2e trimester. Het stukje wat ik erover gelezen heb leek zeer veel op mijn verhaal van gisteren , alleen kan dat nog erg vervelende gevolgen gaan hebben.
Maar ja aangezien ik niets zeker weet heeft het ook niet al te veel zin om me overal in te gaan verdiepen en moet ik gewoon maar afwachten en zien wat de toekomst ons nu gaat brengen...
de onzekerheid is niet leuk , maar weinig keuze nu...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')