Dat luchtige je beschrijft het mooi... Zoals ik net al zei , ik voel me leeg qua emoties. Zo ontzettend raar...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef Moonah het volgende:
Oeh Xanthe.... Dát is schrikken zeg. Afschuwelijk lijkt me.
Je klinkt nu best luchtig.... Toch sterkte met 'het bekomen van de schrik'.
Volgende week dinsdag die stond nog gepland en geld nu ook gewoon als volgende echo...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef snoopy het volgende:
Wanneer krijg je weer een echo? Ik neem aan dat je nu wat strenger onder controle zal blijven staan?
had ik bewaardquote:Als je nog niet veel buik hebt, kun je op je buik gaan liggen en met hoofd, schouders en benen proberen omhoog te komen. Dit herhaal je een aantal keer (3 setjes van 10 bijv.) met pauzes er tussen van ca. 40 seconden.
En als je het nog aandurft (je traint nl. ook stiekum best je buikspieren mee, dus echt goed luisteren naar je lichaam!); vormspanning. Je leunt op je onderarmen en steunt op je tenen en probeert je lijf tot een plank te vormen boven de grond. Dit probeer je ca. 10 seconden vast te houden of zo lang als het goed voelt. 3x herhalen. Dit is best een pittige oefening, maar een hele goede voor die onderste rugspieren. Maar met deze oefening is het dus nogmaals heel belangrijk dat je luistert naar je lijf.
Deze oefeningen heb ik van 'onze' fysio op het werk gekregen, naast oefeningen die ik met de toestellen daar kan doen. Maar ja, die staan denk ik niet bij je thuis.
Die eerste oefening doe ik bijv. op een 'schuine steun'. Daarin sta je schuin voorover en steun je met je heupen op een leuning. Dan 'buk' je een aantal keer voorover. Is makkelijker met een buik te doen.
Succes, misschien heb je hier iets aan.
Daar durf ik niet meer inquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Belana het volgende:
ze had er vandeweek nog meer hoor, moet je ff het vorige topic denk ik hebben.
quote:Had je nog iets aan die versterkende oefeningen die ik je toen gaf?
Heb nu van de fysio oefeningen gekregen die ervoor moeten zorgen dat de schuine buikspieren een deel van de last van die bilspier overnemen. Probeer maar eens je buikspieren onder je navel in te trekken zonder dat het daarboven meegaat. Alsof je een te krappe broek wil dichtritsen zeg maar. Moeilijk!!!! Maar het zal me lukken. En zorgen dat je je bilspier regelmatig oprekt.
Zorg dat je houding goed is, dus bij staan; voeten iets uit elkaar, knieëen licht gebogen, bekken kantelen. Benen niet meer over elkaar bij het zitten.
Dat zijn een paar dingen die je kunt doen. Maar zoals Lois al zei, ik ben geen dokter. Dus bij ergere klachten, raadpleeg uw huisarts!
Hey hey hey we wonen wel in een stad hequote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef nanalune het volgende:
En ik kan me haast niet voorstellen dat Meppel 'vol'zit.. pfioew wat een kapsonesdorp
hahha, ik geloof dat er nog een heel verhaal achter steekt of wij inderdaad officieel in een stad wonen.. er bleek gesjoemeld te zijn met de stadsrechten , volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hey hey hey we wonen wel in een stad he
Ja idd we wonen in een afgelegen gebied wat niet met zijn tijd mee gaat
Mag ik je aanraden om naar de avond te gaan van het ziekenhuis Bevallen thuis of in het ziekenhuis is namelijk een erg informatieve avond en in de tweede helft na de pauze vertellen ze alles over borstvoeding enzo tenminste als je dat gaat geven. zoniet na de pauze vertrekken
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:53 schreef petitlapin2 het volgende:
voor diegenen die haar kennen van fok!:
mijn vrouw (ik post met haar account) petitlapin is zondag bevallen van een dochter: Amélie
zou dat nou ook zo;n soort reactie zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef snoopy het volgende:
Dutch en Belana, rustig aan en sterkte![]()
Stommerdsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:32 schreef Belana het volgende:
zou dat nou ook zo;n soort reactie zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |