PM-girl, daar heb ik nog nooit van gehoord! Maar anders scheer je toch gewoon nat onder de douche? Dat kan iig geen kwaad. Volgens mij is ontharingscreme geen probleem.
Belana, dat zijn wel erg lange dagen. Dat deed ik (en nog wat uren meer) toen ik de eerste keer zwanger was en toen had ik geen kinderen. Was al teveel. Maar met Liam erbij is het wel een beetje gekkenwerk hè?
Weet je wat het is? Ik had het liefst op diezelfde roze wolk gezeten als toen, maar hoe ik ook probeer ik kan de rotkwaaltjes niet negeren. Dus ipv lekker te genieten van het feit dat ik een lief klein kaboutertje met me mee draag ben ik alleen maar moe, zere rug, dan weer misselijk, dan weer een zwaar hoofd blgh...
![]()
Sorry dat ik even klaag, maar ik wil gewoon weer kunnen genieten van de zwangerschap. Lekker klieren met Léon, naar buiten samen wandelen en gewoon
fit zijn. Ik moet zoveel energie inleveren en daar baal ik van, want zo ben ik helemaal niet. Klink nu even heel negatief hoor, maar dan ben ik het maar even kwijt.