uit jouw mondquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het gebeurt. Jij zoekt een soort excuus en relativering achteraf.
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het mag en kan natuurlijk niet gebeuren maar wat is de context zijn het hooligans achtige types of zijn het jongeren die van de straat geplukt worden puur voor vermaak
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
mod het bovenstaande maar weg even ontopic

stenengooiers , de militairen in kwestie zijn neem ik aan crowd control manschappen (gezien de bewapening en de helmen) die die gasten uit een demonstratie hebben weggesleeptquote:het mag en kan natuurlijk niet gebeuren maar wat is de context zijn het hooligans achtige types of zijn het jongeren die van de straat geplukt worden puur voor vermaak
allesquote:
ik bedoelde meer asl het tever zou gaanquote:
onzinquote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
alles
context is alles.
het is nogal een verschil als je iemand bij je thuis in elkaar slaat die jezelf uitgenodigd hebt of dat je een inbreken in elkaar slaat.
Het Britse leger is daar om de orde te handhaven? Als ze mensen willen oppakken, dan doen ze dat. Dan sla je ze niet inelkaar. En je schopt al zeker geen lijk in zijn gezichtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
alles
context is alles.
het is nogal een verschil als je iemand bij je thuis in elkaar slaat die jezelf uitgenodigd hebt of dat je een inbreken in elkaar slaat.
nee ik doelde meer op sch`s vraag met wat context er toe doet.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
onzin
ze slepen die figuren hun huis in, doen er handen om en slaan ze vervolgens in elkaar.
dat mag niet
audio lijkt mij ook later ingesproken...maar de beelden zij al erg genoeg...of NEEM het NIET op dombo'squote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef _The_General_ het volgende:
Dit filmpje is volgens mij helemaal bewerkt om de Britten in een kwaad daglicht te stellen. Kijk alleen al naar de duidelijk later ingespoken stem. Hier geloof ik niet in...
De beelden zijn echt, geloof ik best. Maar wie weet de context? Wat ging er aan vooraf. Niemand weet het precies. De onduidelijke afkomst met een duidelijk later ingesproken stem komt op mij over als gerichte propaganda tegen de geallieerden.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
audio lijkt mij ook later ingesproken...maar de beelden zij al erg genoeg...of NEEM het NIET op dombo's
-okee-quote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef _The_General_ het volgende:
Dit filmpje is volgens mij helemaal bewerkt om de Britten in een kwaad daglicht te stellen. Kijk alleen al naar de duidelijk later ingespoken stem. Hier geloof ik niet in...
Ontkennen is ook een manier. Is in het verleden veel gebeurd en gebeurt nog steeds. Er zijn nog genoeg mensen die het bestaan van gaskamers ontkennen met dezelfde soort argumentatie.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef _The_General_ het volgende:
waarom zouden alleen de VS propaganda gebruikenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ontkennen is ook een manier. Is in het verleden veel gebeurd en gebeurt nog steeds. Er zijn nog genoeg mensen die het bestaan van gaskamers ontkennen met dezelfde soort argumentatie.
Goede vergelijking....quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ontkennen is ook een manier. Is in het verleden veel gebeurd en gebeurt nog steeds. Er zijn nog genoeg mensen die het bestaan van gaskamers ontkennen met dezelfde soort argumentatie.
Johquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Die helemaal spaak loopt en die ik ook nog eens beledigend vind!
Hoezo spaak? Jouw tactiek is een veel gebruikte als het om dit soort dingen gaat. Dat je dat niet prettig vindt, snap ik wel maar je doet het zelf: dat betreden van bedenkelijk glad ijs.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Die helemaal spaak loopt en die ik ook nog eens beledigend vind!
Dit soort taktieken gebruikte de NSB om mensen van hun gelijk te doen overtuigen..quote:Op maandag 13 februari 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo spaak? Jouw tactiek is een veel gebruikte als het om dit soort dingen gaat. Dat je dat niet prettig vindt, snap ik wel maar je doet het zelf: dat betreden van bedenkelijk glad ijs.
Die hebben hun lesje geleerd denk je? Ik denk aan eerwraak.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef Refragmental het volgende:
de kinderen in het filmpje niet meer mee zullen doen aan rellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |