quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef _BR_ het volgende:
Je komt gewoon niet tussen een man en zijn computer. Een laboratoriumrat zou het inmiddels al wel door hebben.
He bah!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef nietzman het volgende:
Daar ging je eerste Amerikaanse internetvriendinnetje..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef iamredleader het volgende:
Gebruik anders ff m'n user-icon
Ik ga lekker stappen dalijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef Fokkedop het volgende:
Nu lach je, straks in bed voel je je kut joh.
Ik bedoel, dan wilde ze wel heel erg graag van je af.
Game belangrijker dan je girl...
F5 is load game. Moet ie zn leven wel gesaved hebben!quote:
ICQ. Vanuit het immer koude Bulgarije.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Ik vind Pro Evolution Soccer 4 ook leuker dan jouw vriendin.Sorry, ex-vriendin.
![]()
Ze is de frustratie niet waard, gast. Lekker laten gaan.Trouwens, maakte ze het uit over MSN?
![]()
Waarom zou je moeten kiezen? Zij kan hem toch best even laten gamen, alsof dat heel erg is. Wat een takkewijf zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef Fokkedop het volgende:
Nu lach je, straks in bed voel je je kut joh.
Ik bedoel, dan wilde ze wel heel erg graag van je af.
Game belangrijker dan je girl...
Het had niet langer dan anderhalf uur geduurd en dan was ik klaar geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kiezen? Zij kan hem toch best even laten gamen, alsof dat heel erg is. Wat een takkewijf zeg.
Das ook wel waar. Volgens mij weet ik nu al hoe ze in elkaar zit. Echt hoor, zulke wijven kan je beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ga lekker stappen dalijk.Sorry hoor, maar ik wilde net beginnen met dat spel en toen kwam ze online.
En na 90 minuten ouwehoeren wil een man ook wel eens wat anders.
Anderhalf uur bedoel je, neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het had niet langer dan anderhalf uur geduurd en dan was ik klaar geweest.
Dan kan je die vakantiedagen mooi indelen voor PES4.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ICQ. Vanuit het immer koude Bulgarije.En dan te bedenken dat ik er over een paar weken weer heen zou gaan.
Nu was het anderhalf uur voordat ik klaar was met haar. En dan nog offline gaan en je telefoon uitzetten zonder iets te zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het had niet langer dan anderhalf uur geduurd en dan was ik klaar geweest.
Zij zit nu in Bulgarije. Ik speel bijna altijd op zaterdag PES4. Ik heb het 5 weken niet gedaan. Het is zaterdagavond, ik heb wat bier op, ik wil ff ballen. En zie het resultaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef MajesticZ het volgende:
het zal wel weinig hebben voorgesteld.. Situatie:
-zaterdagavond
-computeren ipv vriendin
-vriendin maakt via Internet uit
Ik bedoel WTF :S ?
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef MajesticZ het volgende:
het zal wel weinig hebben voorgesteld.. Situatie:
-zaterdagavond
-computeren ipv vriendin
-vriendin maakt via Internet uit
Ik bedoel WTF :S ?
PES 4 is awesome. Zojuist geinstalleerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Messenga het volgende:
PES 4 is sowieso kut, 2 keer een kut werkt niet.
Ik moet eerst de controls even doorkrijgen, wat dat betreft vind ik het vrouwelijk geslacht makkelijker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PES 4 is awesome. Zojuist geinstalleerd
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moet eerst de controls even doorkrijgen, wat dat betreft vind ik het vrouwelijk geslacht makkelijker.
Sorryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:58 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
of je kijkt even naar de tijd van plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moet eerst de controls even doorkrijgen, wat dat betreft vind ik het vrouwelijk geslacht makkelijker.
--> GAMquote:Op zondag 12 februari 2006 00:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Altijd handig na een format.
Ze is Bulgaars, ze komt in augustus om hier te gaan studeren. Ze is hier vorige maand nog geweest, bleek dat een vriendin van haar die in Den Haag studeert samen heeft gewoond met mijn andere Bulgaarse ex. Heel erg toevallig... Ja, je leest het goed, ik heb nu 2 (!) Bulgaarse exen.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef MajesticZ het volgende:
maar is zij bulgaar of woont ze er tijdelijk?
Ik bewaar nooit logs. Niet op MSN, ICQ of Skype.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:03 schreef PrinceLu het volgende:
Zeg, word het onderhand niet eens tijd om de chatlog te posten?
Of gaat dit topic naar GAM toe?
Anders durft ze het nietquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef faberic het volgende:
MSN? dat is echt te triest
Klinkt als een gevalletje mail order bride dit.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ze is Bulgaars, ze komt in augustus om hier te gaan studeren. Ze is hier vorige maand nog geweest, bleek dat een vriendin van haar die in Den Haag studeert samen heeft gewoond met mijn andere Bulgaarse ex. Heel erg toevallig... Ja, je leest het goed, ik heb nu 2 (!) Bulgaarse exen.
Beter via internet. Haar vriendin die in Den Haag zit heeft het de afgelopen week uitgemaakt met haar Amerikaanse vriendje die in Japan werkt en speciaal voor haar de halve wereld is afgereisd naar NL.quote:
Sorry hoor, maar het is gewoon te onzinnig voor woorden.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:05 schreef PICHT het volgende:
Je tilt er wel erg zwaar aan moet ik zeggen
80% van mijn vriendenkring komt uit Oost-Europa, dus dit is niet zo gek.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:07 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje mail order bride dit.Ik heb er zelf alleen al 3 jaar over gedaan om 2 Nederlandse exen op m'n lijstje te kunnen zetten.
Is de ticket niet waardquote:Op zondag 12 februari 2006 00:07 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Beter via internet. Haar vriendin die in Den Haag zit heeft het de afgelopen week uitgemaakt met haar Amerikaanse vriendje die in Japan werkt en speciaal voor haar de halve wereld is afgereisd naar NL.Dat is helemaal kut.
Gewoon, iets in de trant van: it's finished. Ik voelde al nattigheid.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:08 schreef PICHT het volgende:
Geef eens wat meer details zoals hoe maakte ze het uit
Hoezo voelde je al nattigheid? Toen ze zei you take me for granted?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Gewoon, iets in de trant van: it's finished. Ik voelde al nattigheid.
Tsja... ik ben 5 jaar min of meer uit eigen wil vrijgezel gebleven omdat ik geen zin in relaties had en dan kies je eindelijk iemand uit en dan krijg je zoiets.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef MajesticZ het volgende:
ik heb zojuist besloten dat ik het toch wel kut voor je vind
Op het moment dat ik zei dat ik dat spelletje wilde gaan spelen was er een net iets te lange pauze. Ik heb veel ervaring met vrouwen, dus ik voelde al meteen nattigheid.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoezo voelde je al nattigheid? Toen ze zei you take me for granted?
Tut tut jongen, nooit iets aannemen van jezelf! Je zat uiteindelijk wel goed daar niet van maar dan nogquote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zei dat ik dat spelletje wilde gaan spelen was er een net iets te lange pauze. Ik heb veel ervaring met vrouwen, dus ik voelde al meteen nattigheid.
Hehehe, een echte kennerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zei dat ik dat spelletje wilde gaan spelen was er een net iets te lange pauze. Ik heb veel ervaring met vrouwen, dus ik voelde al meteen nattigheid.
Amen tot that!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ga lekker stappen dalijk.Sorry hoor, maar ik wilde net beginnen met dat spel en toen kwam ze online.
En na 90 minuten ouwehoeren wil een man ook wel eens wat anders.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef _BR_ het volgende:
Je komt gewoon niet tussen een man en zijn computer. Een laboratoriumrat zou het inmiddels al wel door hebben.
Ergens in Bulgarije hangt er een bezopen grietje aan de bar te vieren dat ze haar vriendje heeft gedumpt en hem de schuld ervan heeft kunnen geven en probeert een vent op te pikkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:28 schreef PrinceLu het volgende:
Ergens in Bulgarije zit er een lief klein meisje zachtjes te huilen, omdat haar vriendje op zaterdagavond liever computerspelletjes speelt om daarna uit te gaan, dan met haar een goed gesprek te voeren.
Vertel?!quote:Op zondag 12 februari 2006 05:51 schreef -Wolf- het volgende:
mental note: geen exen meer bellen als ik dronken ben...
Wolfie, ik ken hetquote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef -Wolf- het volgende:
Ik geloof dat we weer samen zijn.Ik hoef m'n tel. rekening niet te zien voor deze maand.
![]()
Zij 22 en ik 26 en pas 5 weken. Probleem is dat zij pas in augustus definitief naar NL komt ivm studie. ik ben niet iemand die snel een relatie begint, dus het is niet zomaar een flirt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:03 schreef Oksel het volgende:
Hoe oud zijn jullie overigens? En hoelang had je wat? Misschien verklaart dat meer..
Niet echt nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef PrinceLu het volgende:
Klinkt als een betekenisvolle relatie.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kan er serieus alleen maar om lachen.Het is gewoon te belachelijk voor woorden.
dat punt ga ik ook duidelijk halenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Tsja... ik ben 5 jaar min of meer uit eigen wil vrijgezel gebleven omdat ik geen zin in relaties had en dan kies je eindelijk iemand uit en dan krijg je zoiets.
5 wekenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zij 22 en ik 26 en pas 5 weken. Probleem is dat zij pas in augustus definitief naar NL komt ivm studie. ik ben niet iemand die snel een relatie begint, dus het is niet zomaar een flirt.
Dit is geen onzin en dit topic kan dicht want er is niks meer aan de hand.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat dit topic hier nou weer ???
* Sc0rPi0n schuift hem door naar ONZ.
R&P => ONZ
Okequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef -Wolf- het volgende:
Ik bedoel, WTF?!?!!
Deze kan op slot aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |