Ellen - Floortje - Raffaela - Harm - Angelique;quote:
Peilingen zeggen niks, flapdrol. Kijk alleen maar naar de reacties in dit topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.![]()
Mag. Maar zo erg is het niet dat Serge eruit is, ik vind het veel erger dat Ellen alwéér door isquote:
ik snap het eigenlijk ook niet echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
hahaha, ik denk elke week als Harm doorgaat weer dat er iets fout ging, maar verder dan geruchten (liveshow 4) is het nooit gekomen, en zeg nou zelf, op zich was het gewoon terecht, ze zoeken een Idool, en die moet toch ook wel kunnen zingen, en dan schiet Serge toch wel tekort hoor...hoewel tekst onthouden toch ook wel belangrijk isquote:
Eens val je door de mand. Vandaag was dat bij Serge het geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.![]()
Ben ik met je eens. Maar ik vind het gewoon vreemd dat Ellen weer door is, zelfs ten koste van Serge.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hahaha, ik denk elke week als Harm doorgaat weer dat er iets fout ging, maar verder dan geruchten (liveshow 4) is het nooit gekomen, en zeg nou zelf, op zich was het gewoon terecht, ze zoeken een Idool, en die moet toch ook wel kunnen zingen, en dan schiet Serge toch wel tekort hoor...hoewel tekst onthouden toch ook wel belangrijk is
kom op hey, met een performance zoals die van ellen (eerste) die ik overigens onder de beste de reeks vind vallen, verdiende ze het gewoon om door te gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mag. Maar zo erg is het niet dat Serge eruit is, ik vind het veel erger dat Ellen alwéér door is![]()
pech gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Toch is het jammer. Ik had al die gefrustreerde reacties hier wel willen lezen als Serge nog een ronde door was gegaan
Ze mag volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Lynx666 het volgende:
De peilingen gaven ook constant Raffaela op plek 2 aan. Toch heeft ze al een paar keer een kruk bezet.
Wat heeft Serge met Harm te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel. We hebben altijd Harm nog![]()
Slechte troll!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
Toen Alice oprotte?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Wanneer was dat ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Ze kunnen allebei niet zingen en hebben allebei een grote "anti-groep" hier op Fokquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat heeft Serge met Harm te maken
ik heb ook al zin in volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zin om de volgende live show
Whehehe ja! Dat was ook euforie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Toen Jamai won in plaats van Jim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |