Idd: Het beltegoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zelfs voor BrEeZaHs zijn er grenzen blijkbaar...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
En toch vond ik het best zielig. Serge heeft toch wel wat. Ik had liever Floortje of Angelique eruit zien gaan.
nee, maar iedereen zat hier door elkaar te praten en we verstonden de helft niet en ze zag er zo geschrokken uit dat ik dacht dat zij weg moestquote:
Ik hoop dat ze er volgende week op terug komen en die man baardloos laten zien, dat zou wel tof zijn!quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
En toch vond ik het best zielig. Serge heeft toch wel wat. Ik had liever Floortje of Angelique eruit zien gaan.
Het enige wat hij had waren zijn breezah-fans , maar ja sms tegoed is op hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Die moeten nu allemaal hun kaartjes kwijt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat ben ik blij, tenminste geen bakvissen 4 maart!
Ach, ik zit er niet mee hoor. Ben alleen zo benieuwd wie er 4 maart over zijnquote:
Ja, op zich ik ook wel, alleen mag Floortje vervangen worden door Raff.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu Serge eruit is zie ik wel een Floortje - Angelique finale zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |