quote:
Heb je DSDS nog gezien? wie gaat eruit denk je? Hopelijk DIDIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van DSDS..... geweldige auditie... ligt er helaas (terecht) al uit![]()
Whehehe, en terecht!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
ach ja, toch een van de betere exits ooit.
ik kan nu maar op een ding hopen, en dat is dat wat er ook gaat gebeuren, we Harm niet live gaan zien op 4 maart. Ellen, Raffa, Angelique en Floorjte, het is allemaal goed, maar geen Harm.
whahaha, mijn zusje moest bijna huilen, dat is wel grappig
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
nee niet gezien.... kijk morgen de herhaling. Maar ik hoop didi....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb je DSDS nog gezien? wie gaat eruit denk je? Hopelijk DIDI![]()
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.quote:
Ik lach je zo hard uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
SMS tegoed is op van de limburgse breezersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
Ellen - Floortje - Raffaela - Harm - Angelique;quote:
Peilingen zeggen niks, flapdrol. Kijk alleen maar naar de reacties in dit topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mag. Maar zo erg is het niet dat Serge eruit is, ik vind het veel erger dat Ellen alwéér door isquote:
ik snap het eigenlijk ook niet echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
hahaha, ik denk elke week als Harm doorgaat weer dat er iets fout ging, maar verder dan geruchten (liveshow 4) is het nooit gekomen, en zeg nou zelf, op zich was het gewoon terecht, ze zoeken een Idool, en die moet toch ook wel kunnen zingen, en dan schiet Serge toch wel tekort hoor...hoewel tekst onthouden toch ook wel belangrijk isquote:
Eens val je door de mand. Vandaag was dat bij Serge het geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik vind het gewoon vreemd dat Ellen weer door is, zelfs ten koste van Serge.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hahaha, ik denk elke week als Harm doorgaat weer dat er iets fout ging, maar verder dan geruchten (liveshow 4) is het nooit gekomen, en zeg nou zelf, op zich was het gewoon terecht, ze zoeken een Idool, en die moet toch ook wel kunnen zingen, en dan schiet Serge toch wel tekort hoor...hoewel tekst onthouden toch ook wel belangrijk is
kom op hey, met een performance zoals die van ellen (eerste) die ik overigens onder de beste de reeks vind vallen, verdiende ze het gewoon om door te gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mag. Maar zo erg is het niet dat Serge eruit is, ik vind het veel erger dat Ellen alwéér door is![]()
pech gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Toch is het jammer. Ik had al die gefrustreerde reacties hier wel willen lezen als Serge nog een ronde door was gegaan
Ze mag volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Lynx666 het volgende:
De peilingen gaven ook constant Raffaela op plek 2 aan. Toch heeft ze al een paar keer een kruk bezet.
Wat heeft Serge met Harm te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel. We hebben altijd Harm nog![]()
Slechte troll!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
Toen Alice oprotte?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Wanneer was dat ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Ze kunnen allebei niet zingen en hebben allebei een grote "anti-groep" hier op Fokquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat heeft Serge met Harm te maken
ik heb ook al zin in volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zin om de volgende live show
Whehehe ja! Dat was ook euforie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Toen Jamai won in plaats van Jim.
nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei niet zingen en hebben allebei een grote "anti-groep" hier op Fok![]()
voor Raffa zou het misschien beter zijnquote:
Nou, dat had ik met Sergequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
Harm is wel slecht, maar als ie Idols wint dan lach ik nog
als harm wint, dan kijk ik geen Idols meer..... zou echt te belachelijk zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
Harm is wel slecht, maar als ie Idols wint dan lach ik nog
Precies. Het vertrek van JK was ook een topmoment trouwens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe ja! Dat was ook euforie.
"kutkutkut, nu gaat hij Jim zeggen, ik wil niet dat die monotone koter wint shitshit"
Arnie; "De winnaar is; JAMAI!".
.
.
Jaaaaa! Dat weet ik ook nogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe ja! Dat was ook euforie.
"kutkutkut, nu gaat hij Jim zeggen, ik wil niet dat die monotone koter wint shitshit"
Arnie; "De winnaar is; JAMAI!".
.
.
Nederlandstalig, eindelijk een leuk themaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook al zin in volgende week![]()
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies. Het vertrek van JK was ook een topmoment trouwens.
Ja maar.. Harm mag nog niet hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee de week daar op. Dan ben ik in de studio..
Nogal. Wat waren we blij toen die exit was!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja.. Wat een irritant mannetje was dat.
Volgende week Ellen, dan Harm en dan Raffa.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja maar.. Harm mag nog niet hoor.die moet het nog even volhouden onze anti-Idol
Echt wel , je zag nu haar buik al, dat houd ze nooit lang vol meer, geen gezicht en als Idol ben je dan ook af geschreven als je zwanger bent, hoe hard dat ook klinktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
voor Raffa zou het misschien beter zijn
Ik heb toen serieus op de bank staan springen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nogal. Wat waren we blij toen die exit was!
Harm mag door tot de finale wat mij betreftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja maar.. Harm mag nog niet hoor.die moet het nog even volhouden onze anti-Idol
Ellen , Raffa ( dan zit jij in de zaal) , harmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgende week Ellen, dan Harm en dan Raffa.
Ze had idd al een behoorlijk buikje jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Echt wel , je zag nu haar buik al, dat houd ze nooit lang vol meer, geen gezicht en als Idol ben je dan ook af geschreven als je zwanger bent, hoe hard dat ook klinkt
Ok Sven, ik ben gewoon ff heeeel blijquote:Idols # 70: IN YOUR FACE SERGE
en
Serge #3: Op naar de finale!
Daar verder..
Ze is op, heb ik zo het idee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Raffa had er ook maar weinig lol meer in had ik 't idee...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm mag door tot de finale wat mij betreft
Het wordt met de week grappiger dat ie er nog inzit
Dat mag (ik ben Tom, hoi.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok Sven, ik ben gewoon ff heeeel blij![]()
Cool.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
Ik heb zin om het idols.nl forum te stalken.
Wuh nee! Ik wil er niet live bij zijn als ze er uit gaat, daar komen alleen maar ongelukken van!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ellen , Raffa ( dan zit jij in de zaal) , harm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |