Ze stond voor het wk niet ingepland ,misschien doet ze tijdens het WK het sportnieuws?quote:
De komende weken denk ik nog wel vaker als ze het sportjournaal presenteert. Dan wordt er geschakeld naar Tom/Jack in Duitsland en kijkt ze naar het scherm terwijl ze schuin van achteren wordt gefilmdquote:
Sportjournaal komt na studio sportzomer dus helaas.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De komende weken denk ik nog wel vaker als ze het sportjournaal presenteert. Dan wordt er geschakeld naar Tom/Jack in Duitsland en kijkt ze naar het scherm terwijl ze schuin van achteren wordt gefilmd.
Maar waarom zouden ze dan niet nog een keer naar Duitsland schakelen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:28 schreef maril het volgende:
[..]
Sportjournaal komt na studio sportzomer dus helaas.
Och... het went hoor, als ze elke dag au naturel bij je in bed ligtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:22 schreef TLC het volgende:
*stel dat je op zomervakantie bent ergens ver weg, je ligt op het srand en ineens komt Dione in bikini naast je liggen*![]()
![]()
Sorry ik droomde ff weg![]()
En dat zeg je niet eerder? Maar als het goed is komt er nog een hh voor 14.00.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:wat zag ze er net heerlijk uit
Dione is strakke shirtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Diooontje powerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
GVD Dioontje weer. Ik moet nog slapen meissie
nee helaasquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:46 schreef pascalheister het volgende:
jij ook dan eend?
Ze denkt dat wij een sterk punt, of eigenlijk twee, van haar niet goed zienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:06 schreef maril het volgende:
Valt het jullie ook niet op, dat ze altijd t- shirts draagt met tekst, op juist die plaats.
ik bedoel eigenlijk ze draagt geen eenkleurig t-shirt
Ik zou dus als ik haar was dat niet doen, ze weet hoe mannen daarover denken,quote:Op zondag 18 juni 2006 03:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze denkt dat wij een sterk punt, of eigenlijk twee, van haar niet goed zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |