Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen dan maar zonder shirtje en met tekst?
zonder shirt en zonder tekst is het bestequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen dan maar zonder shirtje en met tekst?
Ja idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:02 schreef maril het volgende:
Lijkt mij een gevoelig gesprek over veiligheid in verkeer voor Dione.
klein maar fijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja idd.
Wat doet ze het goed zeg, ze komt allerlei mensen tegen en heeft zoveel kennis dat ze goede vragen kan stellen aan iedereen. Dioon. Het valt trouwens wel op hoe klein ze is
.
Of die kerel is heel groot.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja idd.
Wat doet ze het goed zeg, ze komt allerlei mensen tegen en heeft zoveel kennis dat ze goede vragen kan stellen aan iedereen. Dioon. Het valt trouwens wel op hoe klein ze is
.
Ik had haar liever in Rosmalen gezien in een leuke tennis-outfit...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ze heeft zeker een leuk pakje. Ze heeft d'r huiswerk ook goed gedaan
.
mischien ik ook wel nu je het zegtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:01 schreef zwarte het volgende:
[..]
Ik had haar liever in Rosmalen gezien in een leuke tennis-outfit...
![]()
Leg uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:20 schreef Suijk het volgende:
WTF Jack, wat doet hij nou??!!
Dione moet het sportjournaal aankondigen, staat geile Jack v. Gelder tegen haar op te rijden, arm om haar heen, te hijgen, in de decollete te gluren, te snuiven aan heur haar.quote:
ja zoiets zou jij nooit doen hequote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ja zoiets zou jij nooit doen he
Die geile omschrijving van jou is mij volledig ontgaan, nou ja Jack, bah Dione had hem klap voor zn bek gegeven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dione moet het sportjournaal aankondigen, staat geile Jack v. Gelder tegen haar op te rijden, arm om haar heen, te hijgen, in de decollete te gluren, te snuiven aan heur haar.
Hij was in haar intieme zone.
Wát een shirtjequote:Op zondag 2 juli 2006 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
Tieten nu!!!
Laten we het hopen, ik neem aan van wel eigenlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:17 schreef Evertjan het volgende:
gaat ze ook weer het Tourjournaal presenteren?
Hij weet wel hoe hij der vast moet pakken inderdaad Martquote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
Die Mart ook ouwe gluipert
[afbeelding]
http://www.project21.nl/quote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef maril het volgende:
Waar heb je die foto vandaan!
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Ze moest wel lachen net als Ria Visser anders worden ze ontslagenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ze schijnt het anders helemaal niet erg te vinden![]()
Ohhhhhquote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moest wel lachen net als Ria Visser anders worden ze ontslagen
Zuchtquote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Ben trouwens blij dat ik niet het jalourse type ben.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moest wel lachen net als Ria Visser anders worden ze ontslagen
dan maar weer wat plaatjes ervan , met dank aan mokkels.nlquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag was ze ook weer in een interessant shirtje.
Zo te zien vind ze de aanrakingen van Mart fijner Tongquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:18 schreef Ambrosius het volgende:
Rond 13.30 en 13.50 nog een keer in HH: Dioon in ontzettend lekker roze shirtje.
wat heeft die linkse van de laatste foto voor schoenen aan? klompvoetschoenen ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze bedoel je![]()
![]()
Heeft ze lekker lang weekeindequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
weet ook niet hoe het prescies zit maar je ziet het wel vaker dat iemand het sportjournaal van 13.00 uur presteert en dan dat van 22.30 weer het zal allemaal wel kloppen , volgensmij vond / vindt niemand dat erg voor zoon dag als vandaag![]()
Even aandacht voor een goede zaak ;quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Dione is vrijgezel.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
heft ze een relatie eigenlijk ?
eerst wel met die van blof die dood is
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:30 schreef 456 het volgende:
[..]
ZO
Maar vandaag ziet ze me een partij lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |