Moet toegeven dat de baan van het schot wel netjes is, hoewel ik vind dat die keeper nogal verrast lijkt....quote:
quote:
Die 2 zijn denk ik niet lief voor elkaar geweest.quote:
Ze zullen idd geen kaart hebben gekregen wegens knuffelen!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:40 schreef F1Bas het volgende:
Die 2 zijn denk ik niet lief voor elkaar geweest.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef GnAgn het volgende:
We krijgen een doeltrap van Stekelenburg, en dat is de doelman van Ajax
goh
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Op Radio1 lullen ze alleen maar over die kut Olympische spelen!
Met pro-ADO commentaar. Vind je vast leuk, kleine klakkie van me.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef jna het volgende:
http://www.rtvwest.nl/static/radiolive/rwestlive.asx
Radio verslag
Ik ga zo maar eens de kroeg in, daar staat de tv aan!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:45 schreef -Wolf- het volgende:
Met pro-ADO commentaar. Vind je vast leuk, kleine klakkie van me.
Schansspringen kijken?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens de kroeg in, daar staat de tv aan!
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef -Wolf- het volgende:
Schansspringen kijken?Of toch maar curling?
Hij raakt zo door z'n excuses heen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Zal Blind vandaag ook op de Ajax-aanhang schelden?
ongetwijfeldquote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Zal Blind vandaag ook op de Ajax-aanhang schelden?
Ik zie hem zn vrouw nog wel de schuld gevenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Hij raakt zo door z'n excuses heen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:44 schreef -Wolf- het volgende:
"een goed gevuld Zuiderpark"
en dat zonder AJAX-fans.... lekker objectief weer op West live.
En terrecht! De teef!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie hem zn vrouw nog wel de schuld geven
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef jna het volgende:
Wat een verschrikkelijk commentaar, je hebt totaal geen idee wat er gebeurt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef jna het volgende:
Wat een verschrikkelijk commentaar, je hebt totaal geen idee wat er gebeurt.
Waarom zo klein?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef Suijk het volgende:
Hup Ajax
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef DeTolk het volgende:
0-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geintje
even genieten van het commentaarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef -Wolf- het volgende:
zucht... het nieuws.
Gottver, wat een lul.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef GnAgn het volgende:
[..]
tot nu toe wel het opwindendste moment van dit topic tot nu toe
Het komt door de supporters!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:
Kansen te over voor ADO, totaal niets voor Ajax weer..
Lullo, ik schrok al op (in positieve zin).quote:Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef DeTolk het volgende:
0-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geintje
Of niet natuurliijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Einde wedstrijd lijkt me...
Nou dit was meer de fout van Steek dan de verdienste van Mols hoor... die bal had er nooit ingemogen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:08 schreef Suijk het volgende:
Die Mols scoort nooit meer, en nu...
Je doet net alsof dat wat nieuws is.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trieste media. Gaan ze buiten het stadion staan om te zoeken of er Ajax fans zijn
. Sensatie zoekers
Die pot doet er niet toe, die is bij voorbaat verloren. Maar dit zijn cruciale wedstrijden voor Ajax....quote:
Eentje voor de toekomst die Stekelenburg..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dit was meer de fout van Steek dan de verdienste van Mols hoor... die bal had er nooit ingemogen.
Neuh, maar toen ik er gister wat over zei begon oa SCH erover te zeiken dat het goedpraten was enzo. Maar dit is gewoon weer doen over er iets aan de hand is terwijl er niks gebeurd.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat wat nieuws is.
Is bijna kunstquote:Op zondag 12 februari 2006 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Wederom kan ajax nog geen minuut genieten van een voorsprong....
Hoe krijgen ze het voor elkaar!?
Maakt het uit.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Wederom kan ajax nog geen minuut genieten van een voorsprong....
Hoe krijgen ze het voor elkaar!?
Idd...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Elvislives het volgende:
ADO scoort niet in 4 wedstrijden, maar wel tegen ajax....typisch
Ajax is gewoon rijp voor de degradatie strijd zoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Elvislives het volgende:
Niets, maar het is wel leuk!quote:
want?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Cart_man het volgende:
Hoop dat ze wat ajaxfans vinden in het stadion.
Daar is toch niks typisch meer aan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Elvislives het volgende:
verkleed in ado tenuequote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Cart_man het volgende:
Hoop dat ze wat ajaxfans vinden in het stadion.
Nee, Ajax is gewoon een hele middelmatige ploeg op dit moment... En daar kan dus zelfs ADO tegen scoren...quote:
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef RayMania het volgende:
Wat een teringlijers op het Journaal, gaan ze de stand zeggen![]()
.
Ajax mazzelt nog veel te veel - eigenlijk zou de ploeg 12e moeten staanquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax is gewoon rijp voor de degradatie strijd zo.
Is meestal met de wedstrijd van 12:30, of het moet een topper zijn....quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef Morrigun99 het volgende:
Relaxed dat ze de wedstrijd gewoon negeren op Radio1.
Rust van een half uur op deze manier.
echt he, dat deden ze vroeger nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iddtypisch een actie tegen talpa
In de kleedkamers bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef Tomhoog het volgende:
Gebeuren er geen leuke dingen?
Dat ook nog eens, al 2 keer dik in de fout weer. Maar goed, daar ligt het toch niet aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
en steek die vlag, maar in je reet
wat een schele homo
Bittere homoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax mazzelt nog veel te veel - eigenlijk zou de ploeg 12e moeten staan
Ja met zn allen op 1 vind jij wel stoer of nietquote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mogen ze kapotschoppen.
[..]
Financiën.
negeren die hersenlozen, die komt zichzelf wel een keer tegen....quote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja met zn allen op 1 vind jij wel stoer of niet
Hij heeft het alle voorgaande wedstrijden met ADO rustig aan gedaan, zodat hij speciaal tegen Ajax kan vlammen.quote:
Als je de vorm van de dag/seizoen bekijkt hebben die er idd nu niets te zoeken...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Marco van Basten op tijd bij zinnen komt.
Babel
Maduro
Stekelenburg
Sneijder...mwaoh
Bouhkari!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef HeatWave het volgende:
ben benieuwd naar Blinds briljante kijk op het spel en zijn geniale ingrepen!
Ja! of weer een 17 jarig talentje datt het verschil wel ff gaat maken tegen een vechtploeg!quote:
Toevallig is het WK over een paar maandenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je de vorm van de dag/seizoen bekijkt hebben die er idd nu niets te zoeken...
ja, en dan kunnen ze best wel weer in vorm zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Toevallig is het WK over een paar maanden![]()
Je denkt Ajax dit seizoen nog een enorme draai gaat maken?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dan kunnen ze best wel weer in vorm zijn.
tegen beter weten in jaquote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je denkt Ajax dit seizoen nog een enorme draai gaat maken?
Het team is als team ziek, niet de indivuele spelers.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je denkt Ajax dit seizoen nog een enorme draai gaat maken?
In dit geval wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja met zn allen op 1 vind jij wel stoer of niet
Nou - je kan toch moeilijk zeggen dat de drie spelers die ik noemde momenteel op Oranje niveau zitten, eigenlijk geen enkele Ajaxspeler haalt dat.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het team is als team ziek, niet de indivuele spelers.
nou ja, individueel is het allemaal ook niet best hoor, vaak waren er bij Ajax wel 1 of 2 spelers die het verschil toch maakten (vd vaart anyone?) maar die lopen er ook niet...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het team is als team ziek, niet de indivuele spelers.
Kom je dan bij ons wonen?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen beter weten in ja.
nee, dit gaat het hem niet meer worden dit seizoen.
Urby en Rosenberg zijn wat dat betreft de laatste tijd toch wel uitblinkers, wat mij betreft.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ja, individueel is het allemaal ook niet best hoor, vaak waren er bij Ajax wel 1 of 2 spelers die het verschil toch maakten (vd vaart anyone?) maar die lopen er ook niet...
Mwah, die spelen vaak het minst slecht, maar ze dragen het elftal niet..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Urby en Rosenberg zijn wat dat betreft de laatste tijd toch wel uitblinkers, wat mij betreft.
Dat kan en doet niemand, zijn ze bijna allemaal te jong voorquote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die spelen vaak het minst slecht, maar ze dragen het elftal niet..
Klopt ook hoor. Maar zelfs de wat ervarener spelers verzaken enorm...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat kan en doet niemand, zijn ze bijna allemaal te jong voor
Jij had het in eerste instantie dan ook over uitblinkers, niet over 'dragers'. Daar zit een wezenlijk verschil tussen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die spelen vaak het minst slecht, maar ze dragen het elftal niet..
En dan zou Blind dus moeten ingrijpen om die rol ook maar opzich te nemen..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt ook hoor. Maar zelfs de wat ervarener spelers verzaken enorm...
Vooral Stekelenburg valt erg door de mand, maar dat had ik 2 jaar geleden al voorspeld.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt ook hoor. Maar zelfs de wat ervarener spelers verzaken enorm...
quote:
Omdat er vandaag niemand op de tribune zit om hem uit te fluiten?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Boukhari, waarom niet?
Laat ons even genieten zolang als het duurt...quote:
Erg he meisje?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef fanneke het volgende:
1-2 Kut-Jood Huntelaar
Kan me niet voorstellen dat ADO voor een 2e keer terug komt...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ons even genieten zolang als het duurt...
Klaas is helemaal geen Schot..quote:
Mark speelt in een goedlopend team waar ie trouwens amper speelt, die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed. En het gaat erom dat van Basten de basis 11 oproept die een goed team vormen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En een aantal van die rotzooiers bij Ajax kunnen wel op de steun van Van Basten rekenen, dat die ook eens inziet dat dat niks is, nee wel Van Bommel geen kans meer geven, die met Barcalona op de 1e plaats staat, maar wel een paar verwende kinderen van een veredelde middenmoter want Ajax is niets meer op dit moment!
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
Mazzelaars
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed.
ach bij ajax gaat hij er ook niks van bakkenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eeuwig zonde dat Klaas vertrokken is bij PSV...![]()
Ja hequote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mark speelt in een goedlopend team waar ie trouwens amper speelt, die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed. En het gaat erom dat van Basten de basis 11 oproept die een goed team vormen.
Tsja, zo diep zit het ook bij sommige Ajax supporters die iets tegen Feyenoord hebben. Het komt overal voor.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef DeeBee het volgende:
damn, die gast op de tribune met dat '200% anti Ajax' shirt...het zit echt zo diep bij sommigen, echt ongelofelijk gewoon![]()
Schijnt een mooi schot te zijn geweest.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Badabingea het volgende:
Mooi goal?
Verdedeging lag open..Klaas schuift hem van ongeveer 20 meter in de linkerhoekquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Badabingea het volgende:
Mooi goal?
Urby, Sneijder en Maduro. Die worden nu meegesleept in dit slechte Ajax, maar zijn indivueel gewoon goed hoor, dat hebben Maduro en Sneijder al laten zien in Oranje.quote:
ja maar om dan in zo'n shirt te gaan zitten ipv het shirt van je eigen club, in je eigen stadion is wel heel sneuquote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tsja, zo diep zit het ook bij sommige Ajax supporters die iets tegen Feyenoord hebben. Het komt overal voor.
Vanavond bij Talpaquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef DeTolk het volgende:
filmpje van goal KJH?
Volgens mij start Van Bommel de laatste tijd gewoon in de basis hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mark speelt in een goedlopend team waar ie trouwens amper speelt, die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed. En het gaat erom dat van Basten de basis 11 oproept die een goed team vormen.
meisje?quote:
Als ze zo goed waren, hadden ze dit team op sleeptouw genomen. Het valt individueel allemaal best mee hoor, helaas.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Urby, Sneijder en Maduro. Die worden nu meegesleept in dit slechte Ajax, maar zijn indivueel gewoon goed hoor, dat hebben Maduro en Sneijder al laten zien in Oranje.
Lopend tussen drie ADO spelers in, van ver buiten de zestien, rollertje over de grond. Niet spectaculair, maar wel een goede goal voor een spits.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Schijnt een mooi schot te zijn geweest.
Jij wel dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Volgens mij start Van Bommel de laatste tijd gewoon in de basis hoor![]()
En over dat andere kan jij niet oordelen
Nee, getalenteerd zijn is iets anders dan een team op sleeptouw kunnen nemen. Daar heb je juist ervaring voor nodig, in de persoon van bijvoorbeeld Stam.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ze zo goed waren, hadden ze dit team op sleeptouw genomen. Het valt individueel allemaal best mee hoor, helaas.
Wel als Deco en Ronaldinho geblesseerd zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Volgens mij start Van Bommel de laatste tijd gewoon in de basis hoor![]()
En over dat andere kan jij niet oordelen
Jammer maar wel mooi voor KJH![]()
Omdat ze nog jong zijn... en zodra je team geen team vormt is er geen houden aan (zie Real Madrid)quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ze zo goed waren, hadden ze dit team op sleeptouw genomen. Het valt individueel allemaal best mee hoor, helaas.
Ik had het over dat jij zei dat Van Bommel niet vaak speeld... dat andere weet ik toch ook niet en ik zeg ook niet dat ik dat weet..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij wel dan?Ik zeg toch dat van Basten dat doet en als hij vind dat dat de beste 11 zijn die bij elkaar passen dan respecteer ik dat, en ik kan me goed vinden in zijn selectie beleid
Eens..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef numero_uno het volgende:
Maduro toch wel 1 van de meest overschatte spelers in de eredivisie
Als je zegt dat er 3 echt goede spelers in zitten, die makkelijk in het NL elftal horen, dan kunnen ze dat overal laten zien. Talentjes horen niet in het NL elftal.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, getalenteerd zijn is iets anders dan een team op sleeptouw kunnen nemen. Daar heb je juist ervaring voor nodig, in de persoon van bijvoorbeeld Stam.
Waarom niet? Als die beter zijn dat wat je hebt dan moet dat gewoon kunnenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je zegt dat er 3 echt goede spelers in zitten, die makkelijk in het NL elftal horen, dan kunnen ze dat overal laten zien. Talentjes horen niet in het NL elftal.
Please jij grijpt ook echt ELK klein dingetje aan he, hij ziet toch dat ie dat met geen mogelijkheid kan halen, aub zeg doe niet zo debiel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
ROSALES LUL!!!! Loop dan door!!!!!
Wie?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
God wat zit ik me weer op te winden over die bagger voetballer zeg... Die gast kan echt helemaal niets goed doen, en dan werkt ie ook nog eens niet..
Nee, die horen daar wel, want in het NL elftal worden ze ondersteund door vedetten als Cocu, Van der Sar en Van Nistelrooy. Die zorgen ervoor dat de talenten hun kwaliteiten optimaal kunnen etaleren, waar de ervaren spelers zelf juist voor de balans blijven zorgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je zegt dat er 3 echt goede spelers in zitten, die makkelijk in het NL elftal horen, dan kunnen ze dat overal laten zien. Talentjes horen niet in het NL elftal.
het gaat om het totaalbeeld, hij speelt al weer beroerd en dan nog al is er maar een KLEIN kansje dat hij die bal kan halen, in deze fase van de competitie moet er echt gebikkeld worden...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Please jij grijpt ook echt ELK klein dingetje aan he, hij ziet toch dat ie dat met geen mogelijkheid kan halen, aub zeg doe niet zo debiel.
Terwijl je eigenlijk werkers zou moeten hebben zodat RvN en Cocu kunnen uitblinken, net als Robben. Die maken het verschil, Maduro ed. niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, die horen daar wel, want in het NL elftal worden ze ondersteund door vedetten als Cocu, Van der Sar en Van Nistelrooy. Die zorgen ervoor dat de talenten hun kwaliteiten optimaal kunnen etaleren, waar de ervaren spelers zelf juist voor de balans blijven zorgen.
Juist!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
...... in deze fase van de competitie moet er echt gebikkeld worden...
ik eerlijk gezegd liever niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Juist!![]()
Werkvoetbal willen we zien!
Je kan beter spelers opstellen die in vorm zijn, ook mentaal. Sneijder dus op de tribune en VDV in het veld. Maduro mag nog 2 jaar in jong oranje rommelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, die horen daar wel, want in het NL elftal worden ze ondersteund door vedetten als Cocu, Van der Sar en Van Nistelrooy. Die zorgen ervoor dat de talenten hun kwaliteiten optimaal kunnen etaleren, waar de ervaren spelers zelf juist voor de balans blijven zorgen.
Wat moet ie doen dan, door 2 man heen lopen en de bal uit de handen van die keeper schieten? En ondertussen de relativiteitstheorie uitleggen aan de ADO-supporters in t Latijn? Of....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat om het totaalbeeld, hij speelt al weer beroerd en dan nog al is er maar een KLEIN kansje dat hij die bal kan halen, in deze fase van de competitie moet er echt gebikkeld worden...
Dit was gewoon een van de voorbeelden..
Kijk jij naar een ander Nederlands elftal dan ikquote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Terwijl je eigenlijk werkers zou moeten hebben zodat RvN en Cocu kunnen uitblinken, net als Robben. Die maken het verschil, Maduro ed. niet.
Godverdomme nee?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef Rekkie het volgende:
2-2!!!!
Neuh de muziek gaat gewoon door bij de NOSquote:
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh de muziek gaat gewoon door bij de NOS
Wat betreft Maduro en vd Vaart heb je gelijk, met Sneijder totaal niet. Sneijder is juist zo'n type dat met een perfecte pass de wedstrijd kan beslissen. Basis is misschien teveel van het goede maar een bank klopt perfect voor hem op dit momentquote:Op zondag 12 februari 2006 14:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kan beter spelers opstellen die in vorm zijn, ook mentaal. Sneijder dus op de tribune en VDV in het veld. Maduro mag nog 2 jaar in jong oranje rommelen.
Haha man!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef Rekkie het volgende:
2-2!!!!
of 3-2quote:Op zondag 12 februari 2006 14:08 schreef H.Flick het volgende:
Haags kwartiertje is gestart... nu zal het wel 1 - 3 worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |