Laat ons even genieten zolang als het duurt...quote:
Erg he meisje?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef fanneke het volgende:
1-2 Kut-Jood Huntelaar
Kan me niet voorstellen dat ADO voor een 2e keer terug komt...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ons even genieten zolang als het duurt...
Klaas is helemaal geen Schot..quote:
Mark speelt in een goedlopend team waar ie trouwens amper speelt, die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed. En het gaat erom dat van Basten de basis 11 oproept die een goed team vormen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En een aantal van die rotzooiers bij Ajax kunnen wel op de steun van Van Basten rekenen, dat die ook eens inziet dat dat niks is, nee wel Van Bommel geen kans meer geven, die met Barcalona op de 1e plaats staat, maar wel een paar verwende kinderen van een veredelde middenmoter want Ajax is niets meer op dit moment!
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
Mazzelaars
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed.
ach bij ajax gaat hij er ook niks van bakkenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eeuwig zonde dat Klaas vertrokken is bij PSV...![]()
Ja hequote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mark speelt in een goedlopend team waar ie trouwens amper speelt, die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed. En het gaat erom dat van Basten de basis 11 oproept die een goed team vormen.
Tsja, zo diep zit het ook bij sommige Ajax supporters die iets tegen Feyenoord hebben. Het komt overal voor.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef DeeBee het volgende:
damn, die gast op de tribune met dat '200% anti Ajax' shirt...het zit echt zo diep bij sommigen, echt ongelofelijk gewoon![]()
Schijnt een mooi schot te zijn geweest.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Badabingea het volgende:
Mooi goal?
Verdedeging lag open..Klaas schuift hem van ongeveer 20 meter in de linkerhoekquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Badabingea het volgende:
Mooi goal?
Urby, Sneijder en Maduro. Die worden nu meegesleept in dit slechte Ajax, maar zijn indivueel gewoon goed hoor, dat hebben Maduro en Sneijder al laten zien in Oranje.quote:
ja maar om dan in zo'n shirt te gaan zitten ipv het shirt van je eigen club, in je eigen stadion is wel heel sneuquote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tsja, zo diep zit het ook bij sommige Ajax supporters die iets tegen Feyenoord hebben. Het komt overal voor.
Vanavond bij Talpaquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef DeTolk het volgende:
filmpje van goal KJH?
Volgens mij start Van Bommel de laatste tijd gewoon in de basis hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mark speelt in een goedlopend team waar ie trouwens amper speelt, die van Ajax spelen in een team wat niet loopt maar zijn indivueel wel goed. En het gaat erom dat van Basten de basis 11 oproept die een goed team vormen.
meisje?quote:
Als ze zo goed waren, hadden ze dit team op sleeptouw genomen. Het valt individueel allemaal best mee hoor, helaas.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Urby, Sneijder en Maduro. Die worden nu meegesleept in dit slechte Ajax, maar zijn indivueel gewoon goed hoor, dat hebben Maduro en Sneijder al laten zien in Oranje.
Lopend tussen drie ADO spelers in, van ver buiten de zestien, rollertje over de grond. Niet spectaculair, maar wel een goede goal voor een spits.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Schijnt een mooi schot te zijn geweest.
Jij wel dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Volgens mij start Van Bommel de laatste tijd gewoon in de basis hoor![]()
En over dat andere kan jij niet oordelen
Nee, getalenteerd zijn is iets anders dan een team op sleeptouw kunnen nemen. Daar heb je juist ervaring voor nodig, in de persoon van bijvoorbeeld Stam.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ze zo goed waren, hadden ze dit team op sleeptouw genomen. Het valt individueel allemaal best mee hoor, helaas.
Wel als Deco en Ronaldinho geblesseerd zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Volgens mij start Van Bommel de laatste tijd gewoon in de basis hoor![]()
En over dat andere kan jij niet oordelen
Jammer maar wel mooi voor KJH![]()
Omdat ze nog jong zijn... en zodra je team geen team vormt is er geen houden aan (zie Real Madrid)quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ze zo goed waren, hadden ze dit team op sleeptouw genomen. Het valt individueel allemaal best mee hoor, helaas.
Ik had het over dat jij zei dat Van Bommel niet vaak speeld... dat andere weet ik toch ook niet en ik zeg ook niet dat ik dat weet..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij wel dan?Ik zeg toch dat van Basten dat doet en als hij vind dat dat de beste 11 zijn die bij elkaar passen dan respecteer ik dat, en ik kan me goed vinden in zijn selectie beleid
Eens..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef numero_uno het volgende:
Maduro toch wel 1 van de meest overschatte spelers in de eredivisie
Als je zegt dat er 3 echt goede spelers in zitten, die makkelijk in het NL elftal horen, dan kunnen ze dat overal laten zien. Talentjes horen niet in het NL elftal.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, getalenteerd zijn is iets anders dan een team op sleeptouw kunnen nemen. Daar heb je juist ervaring voor nodig, in de persoon van bijvoorbeeld Stam.
Waarom niet? Als die beter zijn dat wat je hebt dan moet dat gewoon kunnenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je zegt dat er 3 echt goede spelers in zitten, die makkelijk in het NL elftal horen, dan kunnen ze dat overal laten zien. Talentjes horen niet in het NL elftal.
Please jij grijpt ook echt ELK klein dingetje aan he, hij ziet toch dat ie dat met geen mogelijkheid kan halen, aub zeg doe niet zo debiel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
ROSALES LUL!!!! Loop dan door!!!!!
Wie?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
God wat zit ik me weer op te winden over die bagger voetballer zeg... Die gast kan echt helemaal niets goed doen, en dan werkt ie ook nog eens niet..
Nee, die horen daar wel, want in het NL elftal worden ze ondersteund door vedetten als Cocu, Van der Sar en Van Nistelrooy. Die zorgen ervoor dat de talenten hun kwaliteiten optimaal kunnen etaleren, waar de ervaren spelers zelf juist voor de balans blijven zorgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je zegt dat er 3 echt goede spelers in zitten, die makkelijk in het NL elftal horen, dan kunnen ze dat overal laten zien. Talentjes horen niet in het NL elftal.
het gaat om het totaalbeeld, hij speelt al weer beroerd en dan nog al is er maar een KLEIN kansje dat hij die bal kan halen, in deze fase van de competitie moet er echt gebikkeld worden...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Please jij grijpt ook echt ELK klein dingetje aan he, hij ziet toch dat ie dat met geen mogelijkheid kan halen, aub zeg doe niet zo debiel.
Terwijl je eigenlijk werkers zou moeten hebben zodat RvN en Cocu kunnen uitblinken, net als Robben. Die maken het verschil, Maduro ed. niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, die horen daar wel, want in het NL elftal worden ze ondersteund door vedetten als Cocu, Van der Sar en Van Nistelrooy. Die zorgen ervoor dat de talenten hun kwaliteiten optimaal kunnen etaleren, waar de ervaren spelers zelf juist voor de balans blijven zorgen.
Juist!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
...... in deze fase van de competitie moet er echt gebikkeld worden...
ik eerlijk gezegd liever niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Juist!![]()
Werkvoetbal willen we zien!
Je kan beter spelers opstellen die in vorm zijn, ook mentaal. Sneijder dus op de tribune en VDV in het veld. Maduro mag nog 2 jaar in jong oranje rommelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, die horen daar wel, want in het NL elftal worden ze ondersteund door vedetten als Cocu, Van der Sar en Van Nistelrooy. Die zorgen ervoor dat de talenten hun kwaliteiten optimaal kunnen etaleren, waar de ervaren spelers zelf juist voor de balans blijven zorgen.
Wat moet ie doen dan, door 2 man heen lopen en de bal uit de handen van die keeper schieten? En ondertussen de relativiteitstheorie uitleggen aan de ADO-supporters in t Latijn? Of....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat om het totaalbeeld, hij speelt al weer beroerd en dan nog al is er maar een KLEIN kansje dat hij die bal kan halen, in deze fase van de competitie moet er echt gebikkeld worden...
Dit was gewoon een van de voorbeelden..
Kijk jij naar een ander Nederlands elftal dan ikquote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Terwijl je eigenlijk werkers zou moeten hebben zodat RvN en Cocu kunnen uitblinken, net als Robben. Die maken het verschil, Maduro ed. niet.
Godverdomme nee?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef Rekkie het volgende:
2-2!!!!
Neuh de muziek gaat gewoon door bij de NOSquote:
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh de muziek gaat gewoon door bij de NOS
Wat betreft Maduro en vd Vaart heb je gelijk, met Sneijder totaal niet. Sneijder is juist zo'n type dat met een perfecte pass de wedstrijd kan beslissen. Basis is misschien teveel van het goede maar een bank klopt perfect voor hem op dit momentquote:Op zondag 12 februari 2006 14:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kan beter spelers opstellen die in vorm zijn, ook mentaal. Sneijder dus op de tribune en VDV in het veld. Maduro mag nog 2 jaar in jong oranje rommelen.
Haha man!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef Rekkie het volgende:
2-2!!!!
of 3-2quote:Op zondag 12 februari 2006 14:08 schreef H.Flick het volgende:
Haags kwartiertje is gestart... nu zal het wel 1 - 3 worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |