Ik hoorde het hardst gegi bij Harm & Angeliquequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
En jezus, dat gegil was bij. Serge.
. gewoon het hardst.
.
Bij Ellen en Angelique hielden ze snel weer op..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm was oke.
Er is niet veel verschil tussen zijn stem en willekeurig gegil.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook gillen bij Serge, al was het maar om boven zijn stemgeluid heen te komen.
Bij Angelique niet hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Ik hoorde het hardst gegi bij Harm & Angelique
Hoeveel erger zal het 4 maart zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef WithMe het volgende:
Sneu publiek.
Het gillen is doorgaans alleen mooier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is niet veel verschil tussen zijn stem en willekeurig gegil.
Een ding is zeker, ik ben Antiserge.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoeveel erger zal het 4 maart zijn
Ja, vooral om de Sergefans heb ik schrik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vraag me echt af of ik wel naar Idols toe wil als Serge, Harm en Floor nog over zijn.
Tsja, anders snappen de bakvisjes het niet meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef dolfg het volgende:
Wat een totaal nietszeggend figuur is die Serge toch...
Ik heb medelijden met alle huisdieren die dit moeten aanhoren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Serge mag er af en rap, damn zelf m'n kat ging janken. Harm weer briljantdie lul doet het er gewoon om.
floortje was al beter, maar angelique is gewoon de beste nu
Als ie er dan nog in zit, ik óók.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een ding is zeker, ik ben Antiserge.
Met oordopjes in klinkt alles goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vraag me echt af of ik wel naar Idols toe wil als Serge, Harm en Floor nog over zijn.
Nu al!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tenzij Raffa er ook nog bij zit. Sorry hoor maar die ben ik echt beu
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lul.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ie er dan nog in zit, ik óók.
MP3-speler!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Met oordopjes in klinkt alles goed.
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop dat z'n baard eraf gaat.
Tja, Serge is slechter, maar Raffaëla moet ook echt heel hard weg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ie er dan nog in zit, ik óók.
Hee, je bent dan al anti raffaela, maar je moet het niet te bont maken door anti brabant te zijnquote:
Baal je dat je de vader niet bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef Lynx666 het volgende:
Hou.
Op.
Over.
Die.
Zwangerschap.
Asjeblieft.....!![]()
![]()
lijkt Big Brother welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
Zelfs m'n TV kan het gezeur over de zwangerschap niet meer aanhoren!
Ik ben geboren en getogen groot-Randstedeling, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, je bent dan al anti raffaela, maar je moet het niet te bont maken door anti brabant te zijn.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
is nu toch weinig aan te veranderen.
Scheelt alimentatiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Baal je dat je de vader niet bent?
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen groot-Randstedeling, wat verwacht je?
Zaad-aflevering dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
HOU OP OVER DIE VERDOMDE ZWANGERSCHAP!
Nee, dat was 3 maanden hiervoorquote:
Geniaal, die Harmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
de wereld is gek.... en wij doen gewoon mee
Hij is zelf een drama queenquote:
Dit is toch juist leuk? Ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus! Hou nou op. Dit is nergens voor nodig.
Die oogjes van die kerel deden me iedere keer denken aan zo'n zielige WWF-reclame.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Meiske78 het volgende:
Aaron kon wel beter zingen dan serge en harm bij elkaar
Gelukkig maar, en ze houden er over op!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef WithMe het volgende:
Zelfs Raf vindt het overdreven.
Die klonk ook voor geen meterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Meiske78 het volgende:
Aaron kon wel beter zingen dan serge en harm bij elkaar
Geen zorgen, hij zal niet gaan zingenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, hoera, Aaron.
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor, alsof Marescha ook nog even op TV mocht na haar uitschakeling!
Heeft ie nooit gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij zal niet gaan zingen
En limburgs! Limburgse lieve dames zijnquote:
Welk deel van de definitie van "geniaal" is je ontgaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Love is all van Raffa was echt geniaal![]()
!
Dan heb jij zeker een andere versie gehoord dan ik....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Love is all van Raffa was echt geniaal![]()
!
Irene Moors en Carlo Boshardt doen dat ook altijd, ik word daar suïcidaal vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.
Nee, flodder is allesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welk deel van de definitie van "geniaal" is je ontgaan?
Dan is de ergernis snel over!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Irene Moors en Carlo Boshardt doen dat ook altijd, ik word daar suïcidaal van!
En ik altijd maar denken dat ik de enige ben die daar een hekel aan heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie dat doet, dan kan kots ik op Idols.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Het is duidelijk. Serge gaat Idols winnen
Het enige was Serge toekomt is om in een baan om de aarde te worden geschotenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
No way.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de nummers 2 en/of 3 vaak succesvoller zijn in de muziek dan de winnaars van Idols?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Eh je doelt opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de nummers 2 en/of 3 vaak succesvoller zijn in de muziek dan de winnaars van Idols?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de nummers 2 en/of 3 vaak succesvoller zijn in de muziek dan de winnaars van Idols?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een andere versie gehoord dan ik....![]()
Zegt genoegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Phoenixx het volgende:
1. Harm
Ja. En Angelique zingt nog een keer 'You're a star in heaven' voor 'mquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het enige was Serge toekomt is om in een baan om de aarde te worden geschoten![]()
I beg to differquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Als Floortje wint wordt Serge 2e en als Serge wint wordt Floortje 2e. Lose-lose situatie.
*stilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. En Angelique zingt nog een keer 'You're a star in heaven' voor 'm![]()
me2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie dat doet, dan kan kots ik op Idols.
Sja,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh je doelt opJim
? Oh well... de vergankelijkheid.
Schnabbelaar ja, doordat hji werd gevraagd voor Dancing with the Stars kwamhij weer in de populariteit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sja,Jim
Hij is wel, maar toch is ie succesvoller dan Jamaike.
Jamai heeft toch ook weer een schop omhoog gekregen omdat ie in Idols mocht optreden met zijn eigen megahit (KUCH)?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schnabbelaar ja, doordat hji werd gevraagd voor Dancing with the Stars kwamhij weer in de populariteit.
Jamai heeft wel in musicals gespeeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jamai heeft toch ook weer een schop omhoog gekregen omdat ie in Idols mocht optreden met zijn eigen megahit (KUCH)?
Damn... wat was dat weer slechtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jamai heeft toch ook weer een schop omhoog gekregen omdat ie in Idols mocht optreden met zijn eigen megahit (KUCH)?
Precies en ik vrees ook voor Ellen. Ik gok dat Ellen eruit gaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Raffaela wel eens op de kruk terecht kan komen.
Ik heb een keer op Ellen gestemd.. denk dat ze het wel nodig zal hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
ok nog 1 keertje gestemd op angelique
Ik heb voor het eerst deze editie gestemd, op Ellen idd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb een keer op Ellen gestemd.. denk dat ze het wel nodig zal hebben.
OJa die.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
Claudia!
"Ik heb fans in de bus"!
ze wil niet herkend wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Waarom is er een zwarte balk ovr haar ogen heen?
Mooi, deze keer niet spoileren hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Babs en anderen die het opnemen.
VUURZEE WAS WEER SPANNEND mijn hart bonst op en neer P
Zouden we haar niet herkennen of zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Waarom is er een zwarte balk ovr haar ogen heen?
Beetje laat, zoiets moet je bedenken dat voordat je 2 keer met idols meedoetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wil niet herkend worden![]()
Moet ze maar ervoor zorgen dat ze niet op de DVD meer staatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mooi, deze keer niet spoileren he!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zouden we haar niet herkennen of zo.
Hitkrant.![]()
Wel dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje vaag iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:58 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
waar heeft ze het over? Zangkunst wel ok?
Oh en nu is ze wel weer bij Idols in dhe show. Kneus. Godsallemachtig.
I don't blame him.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze vroeg nog wat aan Martijn maar die ging er snel vandoor!![]()
En ik geef 'm groot gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De kijkersminuutvind ik juist vaak het minste.. van die kansloze nutteloze vragen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
De kijkersminuut vind ik altijd wel leuk, jammer dat het maar 1 minuut duurt.
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
én hij stemt op Sergequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een oninspirerend persoon, die Harold.
Ook precies bij Serge, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef Syytön het volgende:
Wel heel apart dat zo'n harde schijf opeens crasht, trouwens.
homo'tjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef -Hans- het volgende:
lol @ reacties.![]()
gestemd op Serge, is die gast gek!?!?!
Neuh.. die stap overslaan. Gewoon een nekschotquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die op Serge stemmen moeten gewoon ontoerekeningsvatbaar worden verklaard
Opsluiten in het pieter baan centrum.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die op Serge stemmen moeten gewoon ontoerekeningsvatbaar worden verklaard
Die kun je winnen als je stemt?quote:
Ja, mijn theorie was dat Serge het niet helemaal lekker vond gaan of een noot miste, en zo op wat voor wijze te hebben aangestuurd naar de muziek... Zodat ie weer een nieuwe start kon maken, over nieuw beginnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook precies bij Serge, dat kan geen toeval zijn.
doe nou maar ik heb 2x op angelique gestemd en 1x op ellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het moeilijk. Ik wil stemmen op Angelique en Ellen, maar ik ben ook bang dat ze allebei op de krukken komen, en dan zou het dus geen nut hebben om te stemmen..
Nee. Alleen om die punt is hij stom.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chantal.. Ik vind haar zooooo leuk.
.
Jammer!quote:
Lachen joh! behalve als ze je gaan linchen natuurlijk.quote:En ik ga niet flitsen met mn camera
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Nou, wat een beebquote:
Je moet maar van barbies houden!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
NO WAYquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zo heeft ze wel wat weg van Merle..
[afbeelding]
Je behoort niet tot de doelgroep.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar blijven de knappe kerels in dit programma
In elk geval genoeg mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die zitten in dit topicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat heb ik daar nou aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval genoeg mooie vrouwen.![]()
opgegeten door Jernyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tori Amos.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrouwen die piano spelen en zingen tegelijk zijn.
Das waarquote:
dat is toch een broekje? Die zijn tegenwoordig weer 'in'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Sneeze het volgende:
Kort rokje.
Volgens mij is het een broekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Sneeze het volgende:
Kort rokje.
Opgenomen filmpje van Floortje's optreden. Voor filmpjes moet je zijn op idols.nl.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef -Hans- het volgende:
wat voor een warez ging het dan?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |