Die klonk ook voor geen meterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Meiske78 het volgende:
Aaron kon wel beter zingen dan serge en harm bij elkaar
Geen zorgen, hij zal niet gaan zingenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, hoera, Aaron.
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor, alsof Marescha ook nog even op TV mocht na haar uitschakeling!
Heeft ie nooit gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij zal niet gaan zingen
En limburgs! Limburgse lieve dames zijnquote:
Welk deel van de definitie van "geniaal" is je ontgaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Love is all van Raffa was echt geniaal![]()
!
Dan heb jij zeker een andere versie gehoord dan ik....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Love is all van Raffa was echt geniaal![]()
!
Irene Moors en Carlo Boshardt doen dat ook altijd, ik word daar suïcidaal vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.
Nee, flodder is allesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welk deel van de definitie van "geniaal" is je ontgaan?
Dan is de ergernis snel over!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Irene Moors en Carlo Boshardt doen dat ook altijd, ik word daar suïcidaal van!
En ik altijd maar denken dat ik de enige ben die daar een hekel aan heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |