Die klonk ook voor geen meterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Meiske78 het volgende:
Aaron kon wel beter zingen dan serge en harm bij elkaar
Geen zorgen, hij zal niet gaan zingenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, hoera, Aaron.
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor, alsof Marescha ook nog even op TV mocht na haar uitschakeling!
Heeft ie nooit gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij zal niet gaan zingen
En limburgs! Limburgse lieve dames zijnquote:
Welk deel van de definitie van "geniaal" is je ontgaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Love is all van Raffa was echt geniaal![]()
!
Dan heb jij zeker een andere versie gehoord dan ik....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Love is all van Raffa was echt geniaal![]()
!
Irene Moors en Carlo Boshardt doen dat ook altijd, ik word daar suïcidaal vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.
Nee, flodder is allesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welk deel van de definitie van "geniaal" is je ontgaan?
Dan is de ergernis snel over!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Irene Moors en Carlo Boshardt doen dat ook altijd, ik word daar suïcidaal van!
En ik altijd maar denken dat ik de enige ben die daar een hekel aan heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ooooooh, daar kan ik me ook zo aan ergeren he? Als mensen geen punt zeggen tussen www en de rest van de URL.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie dat doet, dan kan kots ik op Idols.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Het is duidelijk. Serge gaat Idols winnen
Het enige was Serge toekomt is om in een baan om de aarde te worden geschotenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
No way.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de nummers 2 en/of 3 vaak succesvoller zijn in de muziek dan de winnaars van Idols?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Eh je doelt opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de nummers 2 en/of 3 vaak succesvoller zijn in de muziek dan de winnaars van Idols?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de nummers 2 en/of 3 vaak succesvoller zijn in de muziek dan de winnaars van Idols?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een andere versie gehoord dan ik....![]()
Zegt genoegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Phoenixx het volgende:
1. Harm
Ja. En Angelique zingt nog een keer 'You're a star in heaven' voor 'mquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het enige was Serge toekomt is om in een baan om de aarde te worden geschoten![]()
I beg to differquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Als Floortje wint wordt Serge 2e en als Serge wint wordt Floortje 2e. Lose-lose situatie.
*stilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. En Angelique zingt nog een keer 'You're a star in heaven' voor 'm![]()
me2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie dat doet, dan kan kots ik op Idols.
Sja,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh je doelt opJim
? Oh well... de vergankelijkheid.
Schnabbelaar ja, doordat hji werd gevraagd voor Dancing with the Stars kwamhij weer in de populariteit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sja,Jim
Hij is wel, maar toch is ie succesvoller dan Jamaike.
Jamai heeft toch ook weer een schop omhoog gekregen omdat ie in Idols mocht optreden met zijn eigen megahit (KUCH)?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schnabbelaar ja, doordat hji werd gevraagd voor Dancing with the Stars kwamhij weer in de populariteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |