Ik hoorde het hardst gegi bij Harm & Angeliquequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
En jezus, dat gegil was bij. Serge.
. gewoon het hardst.
.
Bij Ellen en Angelique hielden ze snel weer op..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm was oke.
Er is niet veel verschil tussen zijn stem en willekeurig gegil.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook gillen bij Serge, al was het maar om boven zijn stemgeluid heen te komen.
Bij Angelique niet hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Ik hoorde het hardst gegi bij Harm & Angelique
Hoeveel erger zal het 4 maart zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef WithMe het volgende:
Sneu publiek.
Het gillen is doorgaans alleen mooier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is niet veel verschil tussen zijn stem en willekeurig gegil.
Een ding is zeker, ik ben Antiserge.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoeveel erger zal het 4 maart zijn
Ja, vooral om de Sergefans heb ik schrik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vraag me echt af of ik wel naar Idols toe wil als Serge, Harm en Floor nog over zijn.
Tsja, anders snappen de bakvisjes het niet meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef dolfg het volgende:
Wat een totaal nietszeggend figuur is die Serge toch...
Ik heb medelijden met alle huisdieren die dit moeten aanhoren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Serge mag er af en rap, damn zelf m'n kat ging janken. Harm weer briljantdie lul doet het er gewoon om.
floortje was al beter, maar angelique is gewoon de beste nu
Als ie er dan nog in zit, ik óók.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een ding is zeker, ik ben Antiserge.
Met oordopjes in klinkt alles goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vraag me echt af of ik wel naar Idols toe wil als Serge, Harm en Floor nog over zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |