Bij de OKT reden de nederlanders ook volle bak. En de 10 km van Verheijen daar was ookquote:Op zondag 12 februari 2006 09:34 schreef Ericr het volgende:
Andere mentaliteit, wat dat betreft is Hedrick inderdaad een echte Yank. Maar iedere Yank die ergens voor gaat en het dan haalt, het blijft knap. Hedrick wil ook altijd winnen, hele seizoen door. Nederlanders hielden zich in bij de Worldcup in Turijn, Hedrick won. Hedrick moet zich plaatsen voor de OS en rijd en passant even een WR 10K en krap boven zijn 1500M WR.
Klopt. Het is niet zo dat de Nedelanders minder vechtlust of mentaliteit of whatever hebben dan Hedrick. De Amerikaan rijdt gewoon iets sneller het hele jaar door.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij de OKT reden de nederlanders ook volle bak. En de 10 km van Verheijen daar was ook![]()
Kortom. als op de 10 km iedereen op het maximum van zijn kunnen rijd kan dat noh wel eens een dubbeltje op zijn kant worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:45 schreef Wombcat het volgende:
Ik sla de tijd van Verheijen op het OKT eigenlijk hoger aan dan het WR van Hedrick. Want dat is wel op 1400 meter gereden en die van Verheijen op 0 meter.
Zo is dat.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Arrogant is ie zeker niet, 't is hele sympathieke kerel zelfs. Zelfverzekerd is hij weer wel maar daar is niks mis mee behalve dat sommige mensen daar wat moeite mee hebben.
Bovendien heeft ie met het skaten al 50 wereldtitels gewonnen dus gek is het dat ier gewoon vertrouwen in had.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Staat pas drie jaar op het ijs op deze afstanden, heeft Parra zien schaatsen op de OS vier jaar geleden en besloot dat hij de volgende kampioen moest zijn.
Zo gaat dat met sommige mensen, een enorm doorzettingsvermogen en wilskracht.
Arrogant is ie zeker niet, 't is hele sympathieke kerel zelfs. Zelfverzekerd is hij weer wel maar daar is niks mis mee behalve dat sommige mensen daar wat moeite mee hebben.
Ik vind hem wel arrogant, maar Davis en Fitzrandolph vind ik best oké en Cheek zelfs een erg sympathieke vent. Maar hoop dus dat Hedrick nog een aantal keer flink klop krijgt, of het nou van Nederlanders of mede-amerikanen is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind hem niet arrogant overkomen. Mensen die dat zeggen, hebben gewoon dat vooroordeel over Amerikanen volgens mij.
Ik zie in hem de nieuwe Eric Heiden.
Dat word een laaglandbaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:55 schreef Leatherface het volgende:
Btw: om al even vooruit te blikken op de volgende winterspelen in Vancouver.
Weet iemand al wat dat voor schaatsbaan wordt? Op hoogte of een laaglandbaan?
Cheek is OK: Het Joey Cheek is OK topicquote:Op maandag 13 februari 2006 01:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind hem wel arrogant, maar Davis en Fitzrandolph vind ik best oké en Cheek zelfs een erg sympathieke vent. Maar hoop dus dat Hedrick nog een aantal keer flink klop krijgt, of het nou van Nederlanders of mede-amerikanen is.
Ow, ok.quote:
Uhhhhh.... ik heb meneer Hedrick anders wel degelijk eerder dit seizoen horen zeiken over hoe hij altijd voor de Nederlanders moest rijden op de lange afstanden en dat hij daarom niet won. *huil*quote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het geweldig. Geen gezeik over lotingen,
Ik ga ervanuit dat de baan gewoon in de stad komt te liggen, dat is meestal zo. (Behalve bij Lillehammer/Hamar)quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, ok.
Alhoewel Vancouver op zeeniveau ligt, wist ik niet of de schaatsbaan in Vancouver zelf komt te liggen of ergens in de bergen.
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Uhhhhh.... ik heb meneer Hedrick anders wel degelijk eerder dit seizoen horen zeiken over hoe hij altijd voor de Nederlanders moest rijden op de lange afstanden en dat hij daarom niet won. *huil*
Ik mag hem iig niet.
Mee eens met jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
Trek je er maar niks van aan hoor Chad.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef Mapani het volgende:
Ik mag Chad ook echtniet. Wat een kameel is dat zeg. En typisch Amerikaans he, grote arrogante bek. Bah, Chad, van mij mag je door het ijs zakken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over de gemiddelde Amerikaan.
Nou, inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over de gemiddelde Amerikaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |