Ik had het dan ook over Floortje, wat een saai nummer was dat.quote:
Ik meen het echt hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]. Je moet wel een beetje realistisch blijven hoor
!
Marescha deed altijd raar met haar handquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ze doet altijd hetzelfde met haar arm. Gestrekt een beetje naar achter enzo. Rare beweging, ik kan het niet uitleggen. Maar ik vind het stom.
Wow! Dus we zijn het zowaar een keer eens!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over Floortje, wat een saai nummer was dat.
Ja, zulks een tofheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Dus we zijn het zowaar een keer eens!!
!
ZOu nu mooi zijn. SERGE NUquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Duvel het volgende:
De dove kijkers zijn vanavond gezegend.
Te lief, te braaf. Exit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Croupouque het volgende:
Mweh, nee. Ze komt erg nep en schijnheilig op me over. Floortje heeft de beste zangstem, maar daar is dan alles mee gezegd.
dat kan best grappig zijn om te zien hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
jezus veel bakvisjes aanwezig deze avond, wat ben ik blij dat ik nu niet in de studio zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |